310. forduló, 312. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 4. 9h:07'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [163,33] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat. Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 979. hetének nyerőszámai: 29, 9, 4. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 493.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 491.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 481.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 471.]

* 4. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 312 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 16. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 452.]

* 8. KP: használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]

* 9. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[162,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod az epokitféreg testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [161,33] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar bajnok. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét.

(Továbbmész...) [160,33] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Fortuna vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [18 pontot használtál fel, van még 422.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 2 6 13 mozogsz 2 6 13
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy drónkeselyű lakik itt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drónkeselyű fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drónkeselyű jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). Csőrével a drónkeselyű nem tudott megsebezni. A drónkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy drónkeselyűt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drónkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drónkeselyű fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a drónkeselyű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). A drónkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drónkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drónkeselyű. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a drónkeselyű tollas testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a drónkeselyű jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Csőrével a drónkeselyű nem tudott megsebezni. A drónkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] [66 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 15 17 14 mozogsz 15 17 14
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 2 purifikátor hájat. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Fegyvere egy bot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 xirnox szivet. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar behemót az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt (ld. enc.) és 1 varkaudar csizmát. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt és 1 varkaudar csizmát. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] [55 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 6 2 24 mozogsz 6 2 24
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. (ld. enc.) Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval párszor súrolva eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és 5 arany. 2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [77 pontot használtál fel, van még 219.]

lm 25 20 mozogsz 25 20
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [25. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [22. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 183.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 19 20 25 mozogsz 19 20 25
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [19. PONT.] Hirtelen egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyengén megütögeted a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a Tguarkhan testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy fűszertartó, 3 gyöngymangó, egy arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Kitátod a szádat, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval párszor megpöccinted a Tguarkhan bal oldalát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc, egy aranytű és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 24 26 29 mozogsz 24 26 29
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Zinthurg lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 25 életpontot vesztettél. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 5 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 27 30 4 mozogsz 27 30 4
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-37 életpont). Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 4 3 16 mozogsz 4 3 16
Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy őrült varázsló lakik itt. Fegyvere egy csontpálca. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval néhányszor súrolod az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy éjkornis az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval néhány helyen meghorzsolod az éjkornis bal első lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az éjkornis fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc, egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
A fenébe! Egy zsákutca. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 20 22 24 mozogsz 20 22 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 20 3 5 mozogsz 20 3 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 25 28 31 mozogsz 25 28 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 25 2 11 mozogsz 25 2 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 14 4 32 mozogsz 14 4 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 33 34 35 mozogsz 33 34 35
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 6, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a tüskés harci gromak. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 452 pontot. A következő körben tehát 452 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY)
Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető.

VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)
A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 39 (47) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 186 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (42) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 367/367 Jellem: jó (630) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 575/86 Pénz: 805 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 9/2 Pszi pont: 161/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 1741 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28535 TP-t kaptál. Jelenleg 1244599 TP-d van. A következő szinthez még 155401 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, Hoxxurton. A 298. fordulódban 1591 arany került a bankszámládra. 1797 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 9/22 (+20%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 27/71 (+8%) lőfegyverek: *23/100
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << mágusölő (#422) (200%) << tyrex bunkó (#421) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,33 mezőn táborozol, a 93. labirintusban, 2. szinten, 17. ponton

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/53 2. nyomkövetés: 49/52 3. mászás: 12/95
4. csapdakészítés: 15/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/4 (+35%) 6. gyógyítás: 101/24
7. titkosírás: 7/51 8. felderítés: 27/41 (+18%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 31/41 (+235%) 11. taumaturgia: 30/4 (+3%) 12. szerencsejáték: 5/21
13. versengés: 9/1 14. zene: 25/99 15. szörnyismeret: 13/44
16. pszi: 17/79 (+21%) 17. zárnyitás: 5/3 18. vadászat: 19/36
19. bányászat: 30/19 20. úszás: 10/71 21. főzés: 6/56 (+16%)
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (164,3) bűvölés (#20) (259,7) bűvölés (#20) (415,4) bűvölés (#20) (164,1)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16)
mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
illúziók világa I. (160)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
fantomharc (234)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
teljes illúzió (309)
a bolondok mágiája (384)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1)
7 fáklya (#36) 1 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
16 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 2 aranytű (#272)
1 borostyán függő (#162) 2 bot (#4) 1 csontpálca (#329)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 fűszertartó (#210) 1 gromak bőr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68) 18 madártoll (#112)
2 nagy vaspajzs (#161) 2 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
1 rozmárfog (#1069) 1 szent jogar (#150) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis szarv (#198) 2 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar csizma (#317)
2 varkaudar lándzsa (#224) 2 varkaudar páncél (#294) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vashegyű lándzsa (#182) 2 vasvért (#164) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,33) a 93. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156), drónkeselyű (#208), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), Tguarkhan (#212), Zinthurg (#180), őrült varázsló (#255), éjkornis (#228)
(161,33) varkaudar bajnokok (#190), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(162,33) epokitférgek (#147), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek