311. forduló, 313. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 30. 9h:21'
EZ A 367. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
368. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.kristályát, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy királyi őrjáratos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Clark O'Phane. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon összeakadsz egy göndör ősz hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Emma kötényét, egy fűzött kagylósort, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Dlanga dor Blazeer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mentát koronát, egy merénylő köpenyét, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy teriadan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Atrax. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+187 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+588 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+116 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 957. hetének nyerőszámai: 2, 5, 15. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve nagyobb agypajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 550.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 182% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 536.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+282 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 533.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 7. KP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kb 848 12 kiveszel a bankból a 848. tárgyat (12 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 12 ében nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kb 94 8 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kt 848 5 elkészíted a 848. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 ében nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 514.]

kf 111 848 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 848. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ében nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

a 94 2129 8 átadod a 94. tárgyat a 2129. kalandozónak (8 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 8 bronzhegyű nyilat Anna Bella részére. [5 pontot használtál fel, van még 509.]

a 166 1896 36 átadod a 166. tárgyat az 1896. kalandozónak (36 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 36 ugh mérget Apa Tifusz részére. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668)

[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy vámpírkesztyűt, egy yiang nadrágot, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy Fadabama trófea, egy Deassgum trófea és egy Ungosuliathar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy haragvó pegazus a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve G'run'dyyg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-60 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 494.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: vízlélegzés. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 459.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 424.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 424.]

be 497 5 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A kerítéshez lépve észreveszel egy púpos varkaudart, aki egy pergament szorongat a kezében. Egy írástudó varkaudar, micsoda ritka jelenségnek vagy szemtanúja! Mielőtt bármit szólhatnál, a púpos feléd fordul:
- Jöjj kalandozó, mérettesd meg magad az arénában! Bárki részt vehet a játékainkon, nem csak a varkaudarok. Ha vállalod a harcot, te adhatod meg, hány ellenféllel állsz ki, persze csak ha nem végez veled már az első. Itt ugyanis a gyáváknak nincs helye, ha menekülsz, nincs jutalom! Ha győzöl annyiszor, ahány ellenfelet vállaltál, akkor ennek mértékében arannyal jutalmazunk. Négy ellenfélért 300, nyolcért már ezer arany jár.
[Kockáztathatsz is. Amennyiben harmadik paramétert is megadsz, és az nem 0, akkor nálad erősebb ellenfeleket is kaphatsz. Ez esetben a jutalom arany duplázódik. Az arénába lépés tvp költsége 5+ellenfelek száma*10.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Killer. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Észreveszel egy bíborcserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz néhány eldobott tárgyat: 23 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Atrax-szal. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mentát koronát, egy merénylő köpenyét, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy teriadan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [189,102] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor császár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 501 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,103] Az erdőt síkság váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg anyakirálynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 4803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}

Utad során felfedezel egy elpusztított fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított raaba-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg anyakirálynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 4814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg anyakirálynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 4735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 toxyl (Nincs mibe rakni 2 toxylt.). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 398.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[189,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 430 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Boro'cha. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku vadászinget, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy ében halálhajcsár trófea, egy ében hadúr trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Aram Baksh. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz WADVirággal. Ő Damien felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy cetbőr válltömést, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkévaló jádekövét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Korrum Nert trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios hittérítője. Egy arany pikkelyvértet, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián sarut, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkévaló holdkőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gyorsléptű Sheara. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [190,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Látsz egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg őrparancsnok. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 468 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ősquwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 469 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 6157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ősquwarg volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +104 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,106] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy csodák kútját.

[21 pontot használtál fel, van még 377.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+382 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 375.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[190,107] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Észreveszel egy elpusztított rát-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg ősmágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 3141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg parafenomén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 474 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 470 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A 11 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,108] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [190,109] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg ősmágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel megkarcolod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy fokhagyma. 2905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg tűzköpő. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gernim balzsam (ld. enc.). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Trollina táborát. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy tanítvány övet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rothadó lián trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[21 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[189,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [190,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg anyakirálynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 4961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg szellem. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg szellem testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg anyakirálynő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +117 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 340.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

v 198 168 63 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,102) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), purifikátor császár (#393)
(189,104) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), norpadolótika (#226), Boro'cha (1277. kalandozó), Aram Baksh (4003. kalandozó), WADVirág (4072. kalandozó), Gyorsléptű Sheara (4106. kalandozó)
(189,106) csodák kútja (#1096)
(189,108) kristálypalota (#401)
(190,103) quwarg anyakirálynő (#269), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Fairlight oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 40. jellempróba, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(190,105) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 255. jellempróba, oltár, Leah oltár, quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300)
(190,107) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248), qwarg rohamosztagos (#242)
(190,109) quwarg nagymester (#214), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), Trollina (2455. kalandozó)
(190,111) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg szellem (#676)

[168,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Lao-Ce egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 330.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 204.]

dd 133 22 207 eldobod a 133. tárgyat a 22. tárgyat a 207. tárgyat
Elhajítasz 10 csuklyavirágot. Elhajítasz 18 tüskét. Elhajítasz 14 ovimon-bogyót. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 16, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 191 pontod maradt, ebből a következő körre 191 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 644 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG)
A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal.

VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.]

FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak. Egy fordulóban nem kaphatsz a gernim balzsammal sem több TU-t, mint MXTU/7, és a parancsot körönként csak egyszer használhatod.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 42 (48) Szint: 32 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 38 (46) Támadás: 48 Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 39 (48) Védekezés: 90 Menekülés: 15 % Életkor: 8/10 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 646/209 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (58) Varázspont: 1610/2 Pénz: 4423 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 230/4 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 42
Eddig összesen 2608 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54019 TP-t kaptál. Jelenleg 4426031 TP-d van. A következő szinthez még 73969 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, tollaskígyó, kisebb quwarg isten. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 5604 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 34/26 (+14%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 30/15 (+8%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/24 (+11%) 2. nyomkövetés: 54/15 (+42%) 3. mászás: 10/15
4. csapdakészítés: 23/87 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/41 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/90 8. felderítés: 25/58 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 70/43 (+7%) 11. taumaturgia: 129/27 (+27%) 12. versengés: 13/53
13. harcművészetek: 1/95 14. szkanderozás: 1/66 15. zene: 11/60
16. szörnyismeret: 7/74 17. pszi: 31/8 (+8%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 4/6 20. bányászat: 23/45 21. úszás: 11/93
22. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) mágikus ütés (#147) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 96, pontszámod: 1241.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 92 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 482 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
747 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
5 Éjvadász karma (#847) 3 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 7 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
14 ovimon-bogyó (#207) 5 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
18 tüske (#22) 1 vérvörös rózsa (#1622) 4 víz (#27)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 10 ében nyílvessző (#848)
1 fokhagyma (#403) 1 gernim balzsam (#1894) 23 mákrózsa virág (#56)
2 purifikátor háj (#269) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,63) nekrofun (#173), Fairlight rúnaköve, Leah oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 30. jellempróba, művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megszüntettük a fegyverszakértelem-fejlődési korlátot a friss, ősi és thargodan csatamezőkön a csatornától keletre.

Üzenet küldése a karakternek