Grid 314. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. márc. 26. 10h:34'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2070
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 391
Extra forduló: 11 |
|
GRID KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol egy kopasz, piros szemû alakváltó férfival. Bõre sárga. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor
erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot,
egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt és egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy óriásféreg
trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy
harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az õ neve Tensin-Han. Mentális kapcsolatot vesztek fel
egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 4. napon összeakadsz Mr. Mojo Risinggal. Ezzel az
állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy
Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy
korinthai talizmánt, egy ryuku kesztyût, egy smaragd karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy
vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Bal
kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár.
Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik
gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összefutsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû, bajuszos alakváltó férfival. Bõre teljesen fehér! Egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy
varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar
hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú
íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok
egymásnak. Az õ neve Russel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Motyogni kezd: " Szagom, ha most elrémít,
halottként már nem szédít!" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 4. napon találkozol egy kontyos
õsz hajú, barna szemû gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Sheran fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét,
egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy
jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében
épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Érzékeled auráját: õ is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Mehanidas Trak. Telepatikus kapcsolatot
létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 4. napon összefutsz Roham Virs Lee-vel. Raia bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy feketekard nyakláncot, egy gromak
páncélt, egy kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg
harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a
ruhájára festett jel: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy
fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán
ki-ki folytatja a maga útját. A 4. napon összefutsz Szürke Csillaggal. Kissé áttetszõ a teste. Egy ezüst papi karkötõt, egy
fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku kesztyût és egy
ryuku mellvértet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal
kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mintha egész alakja elmosódna - mint egy szellemnek. Köszöntitek
egymást, aztán tovább. Az 5. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, barna szemû troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza
van. Bõre bronzként csillog. Sheran eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy
gromak páncélt, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy
smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy szutykos remák
trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára
festett jel: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Összeismerkedtek. Az õ neve Maszat el Moszad. Bizalmas homlokérintésetek
lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8
varázspont). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A 7. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia
hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap
szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot
visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy tûzfõnix a hátasa. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz
szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Doran. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Az
Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A kalandozó kacagva
elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Kedves, dicsérõ
szavakat mond neked, és hõstetteirõl mesél. Érdeklõdve hallgatod, de ez inkább udvariasságodból, mint az iránta való
vonzalomból fakad. Nem jó nálad a pasi. A 7. napon megintcsak találkozol Mehanidas Trakkal. Egy meleg kézfogás, rövid
hírcsere, aztán újból elváltok. A 7. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû aszott mutáns nõvel.
Bõre mélykék színû. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy
halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy regeneráló gyûrût, egy
ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy
ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász
trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében
egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy garokk! Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Számodra
jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Barátságtalanul végigmér Téged, majd
valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 sötét kámzsát (200 arany kikiáltási
áron), 2 obszidián karkötõt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Liána Namoto, amikor összefutottatok, adott neked egy gromak bõrt, 2 bõrsisakot, egy tankány karmot és egy rézsisakot.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Végtelen tudásodat és hatalmas tapasztalatodat
felhasználva nem csoda, hogy a vizsgálódás eredményeképp pontosan tudod, hogy a tolvaj Jo-Lee a Mágus volt.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot
kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva
sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy
egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz
árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+97 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+97 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+48 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból.
(+3 tudatpont.) A lottó 546. hetének nyerõszámai: 3, 13, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1
új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az
erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 649.]
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod
szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 649.]
* 3. KP: | elmormolod a 127. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör.) [0
pontot használtál fel, van még 649.]
a 50 2755 200 | átadod az 50. tárgyat a 2755. kalandozónak (200 darabot)
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 200 aranyat Liána Namoto részére. [5 pontot használtál fel, van még
644.]
ve 152 10 | megveszed a 152. tárgyat 10
| Vásároltál 10 vasércet. 40 aranyat fizettél. 1 arany kedvezményt kapsz az emlékérmed miatt. [0 pontot használtál fel, van
még 644.]
ve 153 10 | megveszed a 153. tárgyat 10
| Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 pirkitet. 36 aranyat fizettél. 1 arany kedvezményt kapsz
az emlékérmed miatt. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
p 71 | használod a 71. pszi képességet
| Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet.
Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek
neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+10 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van
még 639.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet
| Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvetõ gyakorlatokat
végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 629.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár
fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a
finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+30 életerõ.) [40
pontot használtál fel, van még 589.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 589.]
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Sikerült
elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a
szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a
terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok.
Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek
építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben
részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy sötét gnóm. Megvetõ mosollyal várod
a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mormolsz, majd
ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása
szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy fegyvermester háza
(574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 576.]
be 599 | bemész az 599. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja,
hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a
varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): filofaxáció (#277) 800 aranyért, idõcsere
(#285) 100 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 571.]
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[140,67] A síkság után kisebb hegyek következnek. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megtorpansz,
mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt.
Fairlight híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. A
táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki
szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Mauri Arskane irtja Chara-din híveit,
mintegy vigyázva az álmodat. (Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még
abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépõre
szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás,
könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni elõle. Tehát belépsz. Némi
mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy smaragdgólem.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 6 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû
lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a
smaragdgólem testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a smaragdgólem
smaragd testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2
támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a
testedet összepréselni. 148 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a
lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása
van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a
gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+83 életerõ.) A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom
reményében követed õt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Erõpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a
magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 528
tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Elõször nem ismered fel az elõtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal késõbb beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a
különös tárgyak kellenek.
- Á a moa üveggömb. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden,
elkomorul. - A félmunka nem munka!
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket
memorizálod: 2 tyrex csont, 3 csontkulcs, 5 gyöngymangó, 45 madártoll, 2 halcsont.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az
elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára
teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100
aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévõ lapokat: 2 Illúziósárkány, 1
Vérfürdetõ magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi
arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás
jeleként. 528 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 41 aranyad, ami most már az övé.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön
kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkû kalandozókat sodor erre a
balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot õrzõ cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy
megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerõ pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy sötét folyosó végében
állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz,
míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az elsõ elágazásig, majd abba az irányba
folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következõ próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten
visszasétálsz a kiindulási pontra. 528 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy szõke, copfos hajú, zöld szemû, harcsabajszos mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran
fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián
karkötõt, egy sárga erõövet, egy szürke bõrkesztyût, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy
borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a
ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy
rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Auráját érzékelve
máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve ELFelejett Álmok. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé
teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [139,68] Ritka erdõ váltja fel a hegyvidéki terepet. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Gyanús
mozgást látsz a fák között. A feléd közeledõ bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.
Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább
mész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [138,69] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás
üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Észreveszel
egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt templomot.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte.
Fõfogás lesz õkelme! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek
délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra
vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 477.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [137,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen
lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd
törtetõ szörnyet. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem
lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor
szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (4
támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos testét. (2 támadással 8
életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával
kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy
megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a
karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek
keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [136,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat
találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din
monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve
megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány
másik oldalán Wu2 vigyorog kajánul. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz
1 álomport. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a
talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 461.]
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb
is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod,
harcra készen. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!
Elszántan ellenfeledre rohansz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 11
életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) nagy
lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az
elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd
csap a farkával! Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz
mielõbb elpucolni innen.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl. A tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 411.]
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [135,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bûz
még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Éles szemmel
válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi intéz feléd
kihívást.
Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Raptor szablyával egy hatalmas
csapással felmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a
zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében
félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nicsak, itt van valami
érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont. Valami motoszkál
melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember jön feléd.
Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél.
Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával irtózatos
ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal
megvágod a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést
folytatsz. Mázli, hogy a temetõt uraló óriásszörny még nem keveredett elõ. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából
mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen,
tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát
ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot
sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus
vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd
csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe -
lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez
egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötõ és
egy vas dobónyíl. A távolban nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra
tiszta levegõt szívhatsz.
Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy
oltárt. Leah hívei emelték. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ quwarg
királynõ mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik,
hanem éppen neked akar ugrani.
Tüzet köpsz. 4 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre
rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynõ torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid
karddal néhányszor megkarcolod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a
quwarg királynõ. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynõ
testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 9
életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynõ megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A
másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera
nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [134,68] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy Chara-din
monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A
szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Balgoral Hrotgar.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem
fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz
a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43.
jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettõl nincs semmi
félnivalód. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál
telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor
szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya fejét. (3
támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A
ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A ragyás burástya
csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek
köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy vérfürdetõ magszim. Megvetõ mosollyal várod a
találkozást. Itt csata lesz.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor
szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdetõ magszim testét. (3 támadással 103
életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdetõ magszim testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok
szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdetõ magszim összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már
régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+83 életerõ.)
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [133,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldõ nem
ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Tüzet köpsz. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor
szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldõ hájas testét. (2
támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldõ szõrtés kinövését. (1 támadással 19
életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot
vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
500 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Sorban állnak a
kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 347.]
[132,67] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen
értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios
papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már
talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). [8
pontot használtál fel, van még 339.]
kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot)
| Sajnos nincs nálad kõkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tükröt készíthess/gyûjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 339.]
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(132,67) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba
(133,67) vérszomjas csüldõk (#114), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Chara-din monolitja (#534)
(134,68) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), 43. jellempróba, ragyás burástyák (#111),
vérfürdetõ magszim (#148)
(135,69) zombi (#49), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), egy ismeretlen isten
rúnaköve, Leah oltár, quwarg királynõ (#153)
(136,69) tavacska, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
elektromos angolna (#196)
(137,69) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), oltár, quwarg harcos (#201)
(138,69) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár
(139,68) bávatag golombár (#165)
(140,67) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Fairlight oltár, világítótorony (#156), mûvészi porolit (#720),
smaragdgólem (#417), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó)
[97,107] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: "
Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól
látod, találtál egy fény szentélyét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük
Pumpa gyõzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Drakar Kestor. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a
szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy
vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 gromak bõrt 8 aranyért, 2 bõrsisakot 10 aranyért, 1
rézsisakot 7 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Ha nem vagy gonosz,
csatlakozz! Az Õsi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]
be 376 | bemész a szentélybe
| Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával
vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3
lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat:
"Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 7 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz Szürke Csillaggal. Alakja vibrálni látszik. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy
kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku kesztyût és egy ryuku mellvértet visel. Ruházatát egy
ekharion trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes
fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj.
Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Mehanidas Trakkal. Sheran fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete
bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt,
egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya
trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ
mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját
érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése
után elbúcsúztok egymástól. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Találkozol Roham Virs Lee-vel. Raia bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy feketekard nyakláncot, egy gromak páncélt, egy
kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy
tüskés harci gromak trófea és egy quwarg királynõ trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: éjfekete kardról vörös
vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: fehér, jelezve,
hogy jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [5 pontot használtál fel, van még 324.]
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
324.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az
ügyességed komolyan megnõjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 284.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az
ügyességed komolyan megnõjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 244.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már
csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 204.]
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
| Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az
ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 26.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek...
ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kimerülve a
megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély
álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv
hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következõ
körben tehát 655 pontot költhetsz el.
PSZI REFORM
A pszi képességek rendszere megérett egy alaposabb reformra, hogy használhatóbb legyen. Ez a következõ változásokat
jelenti:
- Ha egy pszi képesség használatától a pszid már nem nõne, akkor is van költség x 5% esély, hogy a pszi nõ 1%-kot. (a mágia
megértéshez hasonlóan.)
- Ha a pszi pontod a maximális felett van, a pszi csak 50%-ban fejlõdik, így az 1% fejlõdésbõl 0 lett. Ezután 1%-ból is lesz
50% esélyben 1% fejlõdés.
- A pszi támadások erõsségének alapját a pszi szakértelmed fele határozta meg. Ez változott, 20. szinttõl minden egyes pszi
szakértelem eggyel növeli a pszi támadás erõsségét.
Változások konkrét pszi képességekben:
Agyletapogatás. Költség 20 pp -> 16 pp.
Szürkeáll. aktiv. Költség 12 pp -> 20 pp.
Pszi-fejlesztés. Költség 20 TVP -> 10 TVP.
Molekula átrendezés. Költség 20 pp -> 10 pp. Meg lehet adni 3., mennyiségi paramétert, a pp költség mindig ennek 10x
lesz. Ezenkívül új fémeket is elõ lehet állítani.
Agykorbács. 18 pp -> 6 pp.
Pszi-acéltorony. 14 pp -> 8 pp.
Tudatkutatás. Hibás volt a kiirás, javitottam.
Térképelemzés I. 30 TVP -> 10 TVP, 50 pp -> 20 pp.
Pszi-ernyõ 2. A hatótáv 10-rõl 60-ra nõtt, és dupla annyi információt ad meg a kalandozóról mint korábban.
Agybénítás. 24 pp -> 10 pp.
Az elme fölénye. 16 pp -> 10 pp, -4 helyett -6 módosító.
Teljes õrület. 50 pp -> 12 pp, -8/-8 helyett -10/-10, nehezebb megdobni ellene a mentõt.
Nagyobb agypajzs. 23 pp -> 15 pp.
Az elme hatalma. 32 pp -> 15 pp, -7 helyett -11 módosító.
Ragály. 10 pp -> 5 pp / mösze.
Az agy kifacsarása. 28 pp -> 14 pp, D6/szint -> 2D5/szint, nehezebb megdobni ellene a mentõt.
Agybénítás II. 17 pp -> 15 pp.
Az elme dominanciája. 35 pp -> 20 pp, -10 helyett -15 módosító.
A fehéráll. roncsolása. sebzés D10/szint -> D25/szint, max. szint 50 -> 60.
A fentiekkel kapcsolatban szívesen látjuk megjegyzéseiteket, véleményeteiket a szokásos email címen.
|
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi
szakértelmedtõl függõen 2-4 mezõ sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását
és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket
Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.
|
KARAKTERLAP |
Grid, egy szõke, göndör hajú, kék szemû alakváltó nõ vagy. Fairlight fõpap-jelöltje vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.
Erõ: | 30 (31) | | Szint: | 22 | | Merészség: | 10/3 | | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 33 | | Támadás: | 22 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 32 (34) | | Védekezés: | 36 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 31 (33) | | Életpont: | 297/163 | | Jellem: | semleges (+11) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (35) | | Varázspont: | 615/4 | | Pénz: | 445 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/3 | | Pszi pont: | 129/2 | | | | | EFejl: | 3 |
|
Eddig összesen 1677 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6246 TP-t kaptál. Jelenleg 849465 TP-d van. A következõ szinthez még 150535 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, lábascet, óriásféreg. A Hófarkas tetoválását viseled. A 253. fordulódban 2096 arany került a bankszámládra. 3374 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 2/32 (+11%) | | ökölvívás: | 2/34 | | szúrófegyverek: | 25/96 (+2%) |
vágófegyverek: | 22/22 (+13%) | | ütõfegyverek: | 11/56 | | lõfegyverek: | 21/72 |
dobófegyverek: | 13/29 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) << vashegyû lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 .); nyílvesszõ (#108) (8 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 23/16 | | 2. nyomkövetés: | 77/98 (+27%) | | 3. lopás: | 6/92 |
4. mászás: | 3/41 | | 5. csapdakészítés: | 12/106 | | 6. csapdaészlelés: | 7/2 |
7. gyógyítás: | 91/16 (+60%) | | 8. titkosírás: | 5/32 | | 9. felderítés: | 23/41 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 2/65 | | 11. teológia: | 24/95 (+4%) | | 12. taumaturgia: | 35/18 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/96 (+11%) | | 14. versengés: | 4/48 (+45%) | | 15. zene: | 46/93 |
16. szörnyismeret: | 5/7 | | 17. pszi: | 13/25 (+30%) | | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 25/29 | | 20. bányászat: | 5/23 | | 21. úszás: | 11/14 (+34%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 35% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz álomport (#396) (max. 5 darabot , csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
jégtroll (#164), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tûzesõ (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) |
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), kisebb tûzlehelet (#110), villámsújtás (#89), tûzesõ (#61), agykorbács (#97) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | vadászkutya (#143) | | energiatüskék (#29) | >> | mélységi grittang (#103) |
energiatüskék (#29) | >> | 73. szintû lényekre | | tûzesõ (#61) | >> | kõkorszaki szaki (#109) |
tûzesõ (#61) | >> | orgoró (#170) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tükörpajzs (#101) | >> | kõkorszaki szaki (#109) | | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyõzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
|
HÕSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
2 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | * | rejtõköpeny (#277) | 1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
2 | | bumeráng (#249) | 3 | | csontpálca (#329) | 7 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
2 | | ezüstshuriken (#327) | 2 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mandibulakasza (#127) |
2 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 6 | | nyu-shuriken (#157) |
1 | | raptor szablya (#482) | 3 | | rövid íj (#107) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | szigony (#389) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) | 1 | | ubuk dobónyíl (#138) |
1 | | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) |
3 | | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | aranylánc (#191) | 2 | * | ezüst gyûrû (#180) |
1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | | obszidián függõ (#195) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 1 | | réz papi karkötõ (#307) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranypikkely (#415) | 2 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 2 | | dobóháló (#221) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | hebrencs csapda (#147) | 32 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | lant (#238) |
1 | | mérleg (#81) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | pszi kõ (#248) |
1 | | szeksztáns (#32) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 12] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 6] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
7 | | álompor (#396) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 25 | | drótszõr (#37) |
6 | + | fõnixtoll (#563) | 6 | | grifftojás (#179) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
51 | | kaktusztüske (#114) | 118 | | madártoll (#112) | 7 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | moa burát (#384) | 1 | | moa gyémánt (#385) | 1 | | moa jádekõ (#382) |
1 | | moa obszidián (#380) | 1 | | moa zafír (#381) | 1 | | óndarab (#85) |
28 | | pirkit (#153) | 1 | | Thargodan esszencia (#328) | 11 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 67.08 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
282 | | arany (#50) | 1 | | drótszõr (#37) | 1 | | moa üveggömb (#383) |
1 | | tankány karom (#237) | 1 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | gromak bõr (#268) |
2 | | bõrsisak (#57) | 1 | | rézsisak (#72) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 | | kaja (#2) | 9 | | pirkit (#153) | 1 | | réz papi karkötõ (#307) |
3 | | spiritusz (#170) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | 10 | | vasérc (#152) |
2 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Szürke Csillag (1201. kalandozó), Mehanidas Trak
(3542. kalandozó), Roham Virs Lee (3770. kalandozó)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a
varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint
10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).
* A pszi szakértelem alapos reformokon ment keresztül, errõl enciklopédiát küldtünk mindenkinek, akinek legalább 8-as a
pszi szakértelme 2004. márc. 19-én. (a többiek úgyis látják majd a pszi képességek enciklopédiájából amikor eljutnak
odáig.)
|