Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 26. 15h:02' EZ A 36. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 37. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4814 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás patkány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 18 | leveszed/lerakod a 18. tárgyat |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,68] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Továbbmész...) [79,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy dűnekukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megkarcolod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dűnekukac nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Orgyilkos tőrrel megérinted a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás skorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [80,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás skorpió bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Apró karcolást ejt rajtad az óriás skorpió ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [81,64] Füves síkságra érkeztél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 9 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 134/110 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 115/69 | Pénz: | 557 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 13/7 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 3 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 3 | 12. taumaturgia: | 5 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 5 |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 1 |
19. bányászat: | 5 | 20. főzés: | 1 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | ugh méreg (#166) |