31. forduló, 33. forduló, Aiden Kha'ar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:03'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX

AIDEN KHA'AR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,47] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

ep 146 120 építed a 146. tárgyat 120 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 90 tapasztalati pontot kaptál. [120 pontot használtál fel, van még 55.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Mostantól képes vagy varázsolni! (+17 max. varázspont.) (ld. enc.) Az első varázslat, amelyet kapsz, az éber kakukk. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[31,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drótszőrű pincsi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drótszőrű pincsi, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Észreveszel egy krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 105 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [30,46] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [29,45] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 15.]

m 6 mozogsz nyugatra
[28,45] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 171 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÁS
Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

KARAKTERLAP

Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Raia követője vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 10 Szint: 8 Merészség: 3/4 Magasság: 165 cm
IQ: 17 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 12 Életpont: 121/84 Jellem: jó (6) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 17/17 Pénz: 229 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 136 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 217 TP-t kaptál. Jelenleg 6884 TP-d van. A következő szinthez még 116 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 13 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9
7. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]

Összsúly: 23.74 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,45) mély kút (#93), evaporőr (#69)
(29,45) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár
(30,46) Dornodon oltár, világítótorony (#156)
(31,46) drótszőrű pincsik (#22), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek