31. forduló, 33. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 25. 9h:11'
EZ A 32. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
33. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat legkorábban a 33. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

al 116 69 124 áldozol: a 116. tárgyat a 69. tárgyat a 124. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a móri gyümölcsöt, a szárnyas hernyót és a rókafarkat. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Időtlen és végtelenül bölcs (talán női?) hang szólal meg a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy virág szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 152.]

kf 143 kézbeveszed/felveszed a 143. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[44,-8] Épületek tűnnek fel. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [45,-8] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy sörsátrat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [18 pontot használtál fel, van még 134.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

be 608 10 bemész a 608. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Éhes vónék! - jegyzed meg. Mindenféle finomságot hordanak eléd, amit villámsebesen elfogyasztasz. Jóllakottan nyújtózkodsz, majd fizetsz 1 aranyat, és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 mozogsz keletre
[46,-8] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Összefutsz Zahora. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy gyíkember trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [9 pontot használtál fel, van még 120.]

ea 9 1 eladod a 9. tárgyat 1
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 5 3 mozogsz keletre, délnyugatra, délkeletre
[47,-8] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy megsebesített móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a móleon fémes gerincét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A móleon fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőszáli disznó. Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 kerek követ.

(Továbbmész...) [46,-7] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nathan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy megsebesített púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a púpos burástya testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő púpos burástya trófeát. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 77.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[47,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gátvakond közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a gátvakond testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+35 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [47,-4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy fabontó szójer volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-3] Fák, mindenütt csak fák.

Utad során felfedezel egy korongfát. [57 pontot használtál fel, van még 20.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ásót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY)
Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 14 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 107/75 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 81 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 695 TP-t kaptál. Jelenleg 3358 TP-d van. A következő szinthez még 642 TP szükséges. Trófeáid: garokk, púpos burástya. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 21 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
csontlepke (#746), fabontó szójer (#71), mélységi grittang (#103), tintacsiga (#74), húsevő magszim (#67), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89)

Összsúly: 30.13 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkósbot (#9) 1 királygyík bőr (#44) 1 móri gyümölcs (#116)
1 rókafarok (#124) 1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 fémrúd (#104) 6 kerek kő (#19)
1 virág szimbólum (#143)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,-8) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), útonálló (#130)
(46,-8) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130), Zahora (5416. kalandozó)
(46,-7) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), púpos burástya (#92)
(47,-8) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), móleon (#68), kőszáli disznó (#34)
(47,-6) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(47,-5) gátvakondok (#57), Leah oltár
(47,-4) fabontó szójerek (#71)
(47,-3) a 7. labirintus bejárata, korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek