320. forduló, 322. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 20. 9h:29'
EZ A 370. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD
371. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 24. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 40 áldott követ (800 arany).
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+321 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+126 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 960. hetének nyerőszámai: 30, 19, 1. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 466.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 460.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 7. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ef 30 energia fejlesztése 30
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-30 TU.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [300 pontot használtál fel, van még 148.]

lm 42 44 48 mozogsz 42 44 48
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 qwarg rohamosztagos az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 339 életpontot sebeztél. [+4% teo] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 292 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 307 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [31. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg királynő lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [33. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 131 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [34. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg királynő torát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [36. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg királynő torát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [37. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Egy nagyobb terembe érkezel. [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [40. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [41. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [43. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [44. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 50 quwarg tojás, 3 gyógykenőcs és 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [43. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [42. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [48. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[78 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 59 47 63 mozogsz 59 47 63
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [49. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Egy kis szobába érkezel. [50. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 qwarg rohamosztagos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [51. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [52. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [54. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [55. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Démonölővel épp hogy megvágod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [56. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [57. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [44. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a vadász quwarg jobb első lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [61. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [62. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [63. PONT.] Megbotlasz valamiben: 10 quwarg tojás, 20 kaja és 1 moa rubin. Felpakolsz. [45 pontot használtál fel, van még 25.]

lm 66 76 78 mozogsz 66 76 78
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [65. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [66. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt quwarg van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [65. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [67. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [69. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [70. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 qwarg rohamosztagos van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Démonölővel súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [71. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [24 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 60 63 80 mozogsz 60 63 80
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 198 190 104 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 2 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tps 10 TVP spórolása: 1 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 1 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 4 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 522 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 522. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még -1.]

hh 1096 1096 522 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 522. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még -2.]

hh 1096 1096 522 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 522. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még -3.]

m 3 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

m 4 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 2 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 1 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-57 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 462 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

Erő: 47 (55) Szint: 34 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 38 (46) Támadás: 50 Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 43 (54) Védekezés: 93 Menekülés: 15 % Életkor: 9/12 év
Egészség: 38 (46) Életpont: 718/402 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (58) Varázspont: 1774/2 Pénz: 4153 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 48/0 Pszi pont: 236/98 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2854 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36495 TP-t kaptál. Jelenleg 5158946 TP-d van. A következő szinthez még 341054 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, tollaskígyó, kisebb quwarg isten. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 5742 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/18 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 35/57 (+22%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *30/100 (+3%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/14 2. nyomkövetés: 57/8 3. mászás: 10/34
4. csapdakészítés: 24/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/43 (+24%) 6. gyógyítás: 57/9
7. titkosírás: 5/5 8. felderítés: 26/30 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 71/81 (+8%) 11. taumaturgia: 142/63 (+10%) 12. versengés: 14/58
13. harcművészetek: 1/95 14. szkanderozás: 1/66 15. zene: 11/79
16. szörnyismeret: 7/74 17. pszi: 32/36 (+15%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 4/28 20. bányászat: 23/78 21. úszás: 12/24
22. csapatmunka: 2/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
esszenciavédelem (#165) mágikus ütés (#147) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 221, pontszámod: 2846.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 153 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 138 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fűszertartó (#210) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 purifikátor háj (#269) 2 tudás gyöngye (#522) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
74 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 gyógykenőcs (#313)
38 kaja (#2) 1 moa rubin (#379) 330 quwarg tojás (#360)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,46) a 78. labirintus bejárata, qwarg rohamosztagos (#242), quwarg királynő (#153), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek