321. forduló, 323. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 3. 9h:07'
EZ A 591. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
592. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-13] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 10 pirkitet. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1301. hetének nyerőszámai: 26, 23, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 530.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 515.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 509.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 505.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 503.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 498.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 490.]

kt 165 1 elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkalapács, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mászókampót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 490.]

ef 4 528 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 462.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[32,-12] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.
Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled. {max. életpontja: 141-160.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.

(Továbbmész...) [31,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 19 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. {támadása: 40.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [30,-10] A síkság után kisebb hegyek következnek. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Tökéletes szaglás, tökéletes vezetés
Apró fogak, semmi szigetelés.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 32.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak nyakát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 23, gyógyulás: 54, összesen: +31 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 404.]

fog 70 220 elfogod a 70. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {egyik sebzési módja: 1x 2d7+15.}

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza zelt lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a massza nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 drótszőrt. 1 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 76, gyógyulás: 62, összesen: -14 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: A kihívás tornyának bizonyos szakértelem próbáihoz egy-egy varázslat ismerete ill. tárgy birtoklása szükséges. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [45 pontot használtál fel, van még 359.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[29,-9] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Itt csata lesz.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku köpeny (ld. enc.). 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár bal első lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {támadása: 40.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [28,-9] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: vadtroll szagot érzel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a vadtroll sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy kopasz, piros szemű troll nővel. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {max. életpontja: 279.} Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Stuba a Holló. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [27,-8] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Az életnél jobban szeretjük, a halálnál jobban féljük,
A gazdag ezután vágyik, a szegénynek bőven van belőle.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 11, gyógyulás: 156, összesen: +145 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 309.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza bal vállát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvagdosod a massza farkát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (93,54)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP] 3 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 143, gyógyulás: 23, összesen: -120 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb, 17 arany és egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [45 pontot használtál fel, van még 264.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[26,-9] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. {max. életpontja: 32-37.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a pókvadász fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt sullár. {támadása: 22.}

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 59, gyógyulás: 14, összesen: -45 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 5001.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 12, gyógyulás: 153, összesen: +141 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű árnymanó férfival. Körszakálla és bajsza van. Kíséretét alkotja egy Védőnővér szellem. Chara-din követője. Egy boszorkánykendőt, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló jádekövét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt mágus trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {max. életpontja: 351.} Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord Johnson. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [25,-10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült kaffogó hebrencs. {támadása: 5.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+10.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz. {támadása: 40.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 460 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42923.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. {max. életpontja: 80-87.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [24,-11] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír. {támadása: 42.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 59, gyógyulás: 14, összesen: -45 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 230.]

fkt 37 1 felt. készítesz a 37. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[24,-12] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. {max. életpontja: 111-121.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Scipio formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [23,-12] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 53-64.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-38 varázspont.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc jobb karját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc bal lábát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-38 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [28 pontot használtál fel, van még 202.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 172.]

ef 5 511 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 137.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 97.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 28, 10.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +34 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 87 pontod maradt, ebből a következő körre 87 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 550 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG)
Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.]

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 30 (35) Menekülés: 40 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 356/356 Jellem: gonosz (654) Tul. pont: 3
Szerencse: 39 (43) Varázspont: 674/97 Pénz: 840 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 170/23 EFejl: 30
Eddig összesen 3075 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 976 TP-t kaptál. Jelenleg 1 712 910 TP-d van. A következő szinthez még 287 090 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, élőholt quwarg, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 31/70 (+13%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/35 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
95,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/1 (+44%) 2. nyomkövetés: 84/87 (+53%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/62 5. csapdakészítés: 26/58 6. csapdaészlelés: 31/45
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 19/60 (+36%) 9. felderítés: 18/94 (+11%)
10. szörnyidomítás: 10/46 11. teológia: 39/25 (+14%) 12. taumaturgia: 23/44 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/57 15. zene: 21/52 (+44%)
16. szörnyismeret: 46/8 (+33%) 17. pszi: 20/4 (+4%) 18. zárnyitás: 4/28
19. vadászat: 25/92 20. bányászat: 31/11 (+11%) 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (6,40) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 461 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43023.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 179 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 70.89 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tükör (#43) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
99 arany (#50) 8 angyalok gyűrűje (#529) 2 aranypikkely (#415)
17 drótszőr (#37) 1 gromak bőr (#268) 1 ilkin érc (#232)
2 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 1 ormánygőte csont (#21)
2 rézdarab (#70) 1 ryuku köpeny (#693) 1 shinai gömb (#348)
3 spiritusz (#170) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(23,-12) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), hegymélyi lidérc (#7084)
(24,-12) gumifa (#38), 47. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(24,-11) drakolich (#760), szubreális vámpír (#223), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(25,-10) kaffogó hebrencs (#88), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), proteinfecske (#139)
(26,-9) pókvadászok (#59), élőholt sullár (#216), szubreális vámpír (#223), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Lord Johnson (2013. kalandozó)
(27,-8) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), massza (#217)
(28,-9) Raia oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70), Stuba a Holló (4917. kalandozó)
(29,-9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 39. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), északra tartó szekérkaraván (#1215), ryuku légiós (#361), élőholt sullár (#216)
(30,-10) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), massza (#217)
(31,-11) művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)
(32,-13) drótszőrű pincsi (#22)
(32,-12) 29. jellempróba, Tharr oltár, kérődző etra (#368), szubreális vámpír (#223)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.09.03 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Jelenléti bónusz)
˙

Üzenet küldése a karakternek