322. forduló, 324. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 4. 9h:22'
EZ A 591. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
592. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-12] koordinátán.
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 543.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 541.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 535.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 518.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

fkt 37 1 felt. készítesz a 37. tárgyat (1 darabot)
fkt 37 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

fkt 39 1 felt. készítesz a 39. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

fkt 165 1 felt. készítesz a 165. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

kt 17 1 elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[22,-11] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+2.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 9 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Rövid karddal megvagdalod a zombi mester jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 26, gyógyulás: 70, összesen: +44 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár. {támadása: 22.}

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Találsz nála 11 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 463 (limit: 1155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43223.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bandita. {max. életpontja: 91-105.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bandita testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a bandita jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany. Szereztél 15 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [22,-10] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 6 vágó, 4 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kilukasztod a rájanyék testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal alaposan megvágod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 171-190.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy hegymélyi lidérc. {támadása: 25.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc jobb karját. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-24 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [22,-9] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Utad során felfedezel egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz zeolitkristályt. (ld. enc.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A smaragdgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. 3 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 106, gyógyulás: 92, összesen: -14 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. {támadása: 6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Egyszercsak megpillantod egy copfos ősz hajú, félszemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {max. varázspontja: 1286; max. pszije: 163.} Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. (Auralátás: Ifj. Dr. Kopika - 2510. kalandozó) Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) " [52 pontot használtál fel, van még 464.]

m 4 mozogsz délre
[22,-8] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 14.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {ereje: 48.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. (Auralátás: Kensoi - 6122. kalandozó) Odébbállsz.
Találkozol egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. (Auralátás: Békés Bodin - 6124. kalandozó) Odébbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 454.]

ve 209 1 megveszed a 209. tárgyat 1
Vásároltál 1 szuperkötelet. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

kt 270 1 elkészíted a 270. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 gromak páncélt. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 404.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[23,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip! {max. életpontja: 41-44.}

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal alaposan megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mérges nyukmár! {támadása: 5.}

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. {támadása: 9.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [24,-10] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor bal oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy drakolich. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 75, gyógyulás: 10, összesen: -65 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich nyakát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 88, gyógyulás: 13, összesen: -75 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 466 (limit: 1155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43523.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 47-54.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal alaposan megvágod a manifesztátor fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [25,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz. {max. életpontja: 121-140.}

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {támadása: 29.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Nincs kedved harcolni, de jól megjegyezted a képét: egyszer majd visszatérsz elagyabugyálni. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 360.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[26,-12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy vaskohót.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A seb azonnal beforr! Rövid karddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A seb azonnal beforr! Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A seb azonnal beforr! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A seb azonnal beforr! Karmaival a hegymélyi lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 14, gyógyulás: 124, összesen: +110 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [27,-13] A dombság átmegy hegységbe.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy szubreális vámpír. {támadása: 42.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [28,-14] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Észreveszel egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff! {max. életpontja: 65-72.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az óriás griff testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy griffőniksz! {támadása: 10.}

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a griffőniksz jobb szárnyát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy griffőniksz! {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 16 ütő ellen.}

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a griffőniksz testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Van itt egy kolostor (556. épület.). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [127 pontot használtál fel, van még 233.]

m 6 mozogsz nyugatra
[27,-14] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya! {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 12 ütő ellen.}

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 borostyán függőt [borostyán függő ládikóba-> (93,54)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 203.]

ef 5 511 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 168.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 88.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 22, 7.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 38 pontod maradt, ebből a következő körre 38 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 502 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA RÚNÁJA (179. TUDATI KÉPESSÉG)
Mágikus kutatásunk nagy fordulatot vett azáltal, hogy rájöttünk, ellentétben a régi tanításokkal, most a Világégés után annyira megváltozott Ghalla mágikus esszenciájának szerkezete (iszonyúan felerősödött!), hogy képesek vagyunk jobban összegyűjteni a körülöttünk lévő manát. Megértettük, ha nem is teljesen a nekrofunok titkát. Persze ezzel nem ért véget kutatásunk, hisz annyi még az új felfedeznivaló!
Ahogy egyre jobban megismerjük a világ mágikus auráit, úgy tudunk egyre jobban elmélyedni a mágiában. Most megnőtt a varázserőnk, de én mondom, ez csak a kezdet! Legközelebb eljuthatunk talán arra szintre, hogy a varázslás szerkezetét közelebbről megismerjük, és energiánkat eredményesebben tudjuk koncentrálni, jobban odafigyelhetünk, mit csinálunk és hogyan. Ezzel akár azt is elérhetjük, hogy varázshatalmunk gyorsabban fejlődjön (mind a papi teológia, mind a halandói taumaturgia) mint egy átlagos kis varázslónak. Persze, ha egy mágus nem csak hatalomvágya kiélésére használja a mágiát, hanem gondosan odafigyel minden apró szóra, mozdulatra, akkor sokkal többet tanulhat egy varázslatból, mint az, aki laza csuklómozdulatokkal szórja villámait.
Rafi, az Ezüst Kígyó Szövetségének főpapja
E szöveg megfogalmazására a libertani fogadóban került sor az Ezüst Kígyó Szövetségének titkos tanácskozásán, s akkor még csupán elképzelés volt. Az egész Közös Tudat segítségével azonban az álom valósággá változhatott, amihez a formát Boróka, a Főmágus adta meg, felidézve a már régtől fogva ismert Mágia Rúnáját. Mindenki, aki járatos a Rúnamágia rejtelmeiben, ismerheti ezt a Rúnát, de még a legvadabb elképzelésekben sem szerepelt ez a felhasználási mód. A kísérlet azonban sikerrel járt, és bebizonyosodott, hogy a Mágia Rúnája ezüstszínű jelekkel a homlokra írva képes viselőjét soha nem látott hatalommal felruházni. A meditálás képesség szerencsés módon fogékonnyá tett minket a Rúna mélyebb hatásainak érzékelésére, s a kifejlesztés során alkalmazott mágikus és tudati praktikák a Szövetség számára hozzáférhetővé tették a Rúna valódi hatalmát.
És most lássuk, milyen hatással van a Mágia Ezüst Rúnája azok számára, akik homlokukon viselik. A Rúna, mintegy mágikus harmadik szemként, lehetővé teszi, hogy viselője lássa a materiális valóságon felül a világot behálózó mágikus hálót is, nyomon kövesse annak minden rezdülését és mozgását a varázslás során. Már egy laikus is beláthatja, milyen előnyök származhatnak ebből. A két síkról szerzett tapasztalatok összegződnek, és másfélszeresére fokozódó mágikus fejlődést eredményeznek minden varázslattal kapcsolatos képzettség esetén. Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy az állandóan megfigyelt mágikus síkon a varázslatok működése egy sokkal bonyolultabb folyamat, mint a látható végeredmény. Sok, gyakran gyökeresen ellentétes folyamat ugyanazt a hatást okozhatja, ezzel végtelen lehetőséget nyújtva a mágia tanulmányozóinak. Így még a legkisebb varázslat is szolgálhat tapasztalatokkal, mert a varázslatra jellemző mintázat, ha teljesen nem is, de részleteiben módosulhat. Az ezüstszínű rúna használata komoly figyelmet és tudást igényel, így látványos ismertetőjele a mágia útján elkötelezett varázslóknak...
[Megjegyzés: 10-es taumaturgiáig/teológiáig a maximális lehetséges fejlődés egyetlen varázslat elmondásakor 8% (10%), 20-asig 6% (7%), efölött 4% (5%). (Zárójelben a gnómoknál alkalmazott maximális érték.) Ezt a határt még a KT képességgel sem lehet átlépni. Igaz, hogy ilyen eset amúgy is nagyon ritkán fordulna elő, hiszen a fejlődés mértéke általában ennél jóval kevesebb, kivéve esetleg némely magas költségű varázslatot, pl. városi teleport.]

ZEOLITKRISTÁLY (2236. TÁRGY)
Egy apró, szabálytalan, áttetsző, halványlila kristályt tartasz a kezedben. Nem közönséges tárgy, az biztos, hiszen érzed benne a lüktető mágiát. Eltart egy ideig, mire rájössz arra, hogy ez a mágia mi célt szolgál. A sav alapú varázslatiadat erősíti, szintenként eggyel. Hasznos tárgynak tűnik, így gondosan elrejted az egyik kis szütyődben.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2236 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy zeolitkristályra!)

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 40 (45) Menekülés: 40 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 356/372 Jellem: gonosz (654) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (43) Varázspont: 674/92 Pénz: 919 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 50/5 Pszi pont: 170/74 EFejl: 30
Eddig összesen 3101 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 985 TP-t kaptál. Jelenleg 1 728 895 TP-d van. A következő szinthez még 271 105 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, élőholt quwarg, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 31/80 (+10%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/35 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/12 (+11%) 2. nyomkövetés: 85/38 (+51%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/68 (+6%) 5. csapdakészítés: 26/58 6. csapdaészlelés: 31/45
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 19/60 9. felderítés: 18/94
10. szörnyidomítás: 10/46 11. teológia: 39/41 (+16%) 12. taumaturgia: 23/46 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/65 (+8%) 15. zene: 21/63 (+11%)
16. szörnyismeret: 46/41 (+33%) 17. pszi: 20/6 (+2%) 18. zárnyitás: 4/28
19. vadászat: 25/92 20. bányászat: 31/14 (+3%) 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (7,40) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 467 (limit: 1155), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43623.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 71.70 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gromak bőr (#268) 1 kötél (#92) 3 óndarab (#85)
5 rézdarab (#70) 7 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 11 angyalok gyűrűje (#529) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
5 drótszőr (#37) 1 grifftojás (#179) 1 gromak páncél (#270)
1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13)
4 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mászókampó (#165)
4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24 25 26 27 28 29
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(22,-11) trikornis (#104), zombi mester (#251), élőholt sullár (#216), bandita (#758)
(22,-10) Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), rájanyékek (#58), élőholt quwarg (#202), hegymélyi lidérc (#7084), arató csattanat (#144)
(22,-9) az 51. labirintus bejárata, relikviagyűjtő háza (#2239), smaragdgólem (#417), útonálló (#130), Ifj. Dr. Kopika (2510. kalandozó)
(22,-8) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), sötét gnóm (#132), Kensoi (6122. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)
(23,-12) drótszőrű pincsi (#22)
(23,-9) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95), proteinfecske (#139)
(24,-10) manifesztátor (#124), drakolich (#760), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(25,-11) Thargodan csontváz (#297), Leah rúnaköve, Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169)
(26,-12) Sheran oltár, vaskohó (#155), hegymélyi lidérc (#7084)
(27,-14) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299)
(27,-13) szubreális vámpír (#223), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(28,-14) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), óriás griff (#105), griffőniksz (#106), vadtroll (#70)

Üzenet küldése a karakternek