326. forduló, 328. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 11. 9h:13'
EZ A 592. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
593. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,-15] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 2 fűszertartót, 4 megsemmisítőt és egy Métely páncélját.
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 558.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 533.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 533.]

fog 89 219 elfogod a 89. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 483.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a gromak páncélt, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

h 1540 415 4 használod az 1540. tárgyat
Használod a megsemmisítőt, hogy eltüntess 4 aranypikkelyt. A megsemmisítő szintúgy eltűnik. [2 pontot használtál fel, van még 481.]

hu 111 270 hulladék: 111 270
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: gromak páncél (94,53)-> (30 ap), hosszú íj (94,53)-> (20 ap), összesen 50 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[36,-14] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. {max. életpontja: 394.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 66 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 3 647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 36, gyógyulás: 58, összesen: +22 ÉP}


Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 141-150.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,-13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 22.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku szablya (ld. enc.). 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {max. életpontja: 181-200.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [38,-12] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nektoraf. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. [nektoraf faggyú ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP] 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled. {támadása: 28.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

A következő ellenfél egy dermesztő lidérc. {támadása: 40.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 4 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 485 (limit: 1190), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45423.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 421.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[39,-11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sörényes ubuk jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Buta lény ez a sörényes ubuk - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled. {max. életpontja: 141-160.}

A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc nyakát. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-24 varázspont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmait felemelve, a hegymélyi lidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-34 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Egyvalaki megcsinálja,
Ezren megfogják utána,
Helyéről pedig el nem kerül,
Egyszerre van kívül s bévül.
Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 109-113.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra fejét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a kérődző etra farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 14 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [48 pontot használtál fel, van még 373.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {max. életpontja: 183-278.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza zsezsgő csonkját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza nyakát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a massza bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 púderkövet. 2 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 221, gyógyulás: 22, összesen: -199 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (93,54)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (93,54)-> 30 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [45 pontot használtál fel, van még 328.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[41,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. {támadása: 20.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {támadása: 26.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 28, gyógyulás: 69, összesen: +41 ÉP}

Második ellenfeled egy dermesztő lidérc. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 487 (limit: 1190), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45623.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.)

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.}

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 46, gyógyulás: 11, összesen: -35 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.

(Továbbmész...) [43,-12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 171-190.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Rövid karddal megvagdalod a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 31, gyógyulás: 70, összesen: +39 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 3 mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 489 (limit: 1190), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45823.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. {támadása: 26.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 298.]

m 1 mozogsz északkeletre
[44,-13] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Találsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Lukas az alja, lukas a teteje,
Lukas a közepe, mégis víz van benne.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 283.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {támadása: 41.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal párszor kilyukasztod a massza pikkelyes combját. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza bal vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a massza nyakát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 255, gyógyulás: 55, összesen: -200 ÉP}

Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [45 pontot használtál fel, van még 238.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[45,-14] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. {támadása: 14.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis fehér hátát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a trikornis jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-27 varázspont.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt.


(Továbbmész...) [46,-15] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy lila brekk egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip! {max. életpontja: 41-44.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip puha testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy százfogú!

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 8 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 204.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 155.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 14, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 145 pontod maradt, ebből a következő körre 145 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 613 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY)
Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 39 (44) Menekülés: 40 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 391/391 Jellem: gonosz (660) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (44) Varázspont: 684/0 Pénz: 1591 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 52/0 Pszi pont: 170/287 EFejl: 30
Eddig összesen 3182 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 661 TP-t kaptál. Jelenleg 1 801 894 TP-d van. A következő szinthez még 198 106 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 32/12 (+12%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/49 (+2%) dobófegyverek: 9/93 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
118,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/89 (+22%) 2. nyomkövetés: 87/9 (+18%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/78 (+1%) 5. csapdakészítés: 26/68 (+10%) 6. csapdaészlelés: 31/77
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 20/68 (+36%) 9. felderítés: 19/38 (+12%)
10. szörnyidomítás: 10/46 11. teológia: 40/13 (+19%) 12. taumaturgia: 23/53 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/81 (+8%) 15. zene: 21/99 (+11%)
16. szörnyismeret: 46/81 (+20%) 17. pszi: *20/100 (+90%) 18. zárnyitás: 4/28
19. vadászat: 25/92 20. bányászat: 31/40 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (6,40) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 489 (limit: 1190), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45823.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 850 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 75.83 kg Megterheltség: 57%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranypikkely (#415) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak páncél (#270)
1 hosszú íj (#111) 1 tükör (#43) 13 víz (#27)
1 megsemmisítő (#1540)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
201 arany (#50) 1 keg gomba (#1615) 4 ork csodaszer (#1228)
2 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 ryuku szablya (#695)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
(37,-13) 35. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(38,-12) nektoraf (#355), csontváz lord (#177), dermesztő lidérc (#645)
(39,-11) sörényes ubukok (#89), hegymélyi lidérc (#7084), oltár
(40,-11) Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), kérődző etra (#368), massza (#217)
(41,-12) oltár, nukleáris cickány (#155), zombi mester (#251), dermesztő lidérc (#645)
(42,-12) oltár, szubreális vámpír (#223)
(43,-12) élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251), dermesztő lidérc (#645), gumifa (#38), erszényes elkarog (#354)
(44,-13) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)
(45,-14) trikornis (#104), hegymélyi lidérc (#7084), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(46,-15) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 21. jellempróba, művészi porolit (#720), topránypolip (#86), százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek