327. forduló, 329. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 15. 9h:09'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,34] koordinátán.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 2 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 693. hetének nyerőszámai: 23, 2, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 506.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 471.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]

a 130 4102 1 átadod a 130. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad hebrencs állkapocs. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

ff 225 13 171 felt. fegyverváltás: 225 13 171
Felt. fegyverváltás: << orgyilkos tőr << kőkalapács << rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[116,35] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,36] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,37] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy jégtroll került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 119, gyógyulás: 19, összesen: -100 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmodozás a gondolkodás vasárnapja. Ma jubilálok. KÁRÁSZ. " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [36 pontot használtál fel, van még 425.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 425.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 405.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[116,38] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy földsárkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,39] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,40] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [44 pontot használtál fel, van még 361.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 361.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 341.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[117,41] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Találsz néhány eldobott tárgyat: 36 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [118,42] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Abdul előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,43] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy lábascet trófea és egy ekharion trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy kőkést tart. Egy mutáns pók a hátasa. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kobudera testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kobudera bal karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kobudera testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel a kobudera párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


[36 pontot használtál fel, van még 305.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 285.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 285.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[120,44] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 273.]

av 10 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+5 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 158.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 155.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sünmedvét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 26, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 155 pontod maradt, ebből a következő körre 155 pontot vihetsz át. Kapsz még 469 pontot. A következő körben tehát 624 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 328. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 285/228 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (34) Varázspont: 1164/551 Pénz: 742 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/8 EFejl: 30
Eddig összesen 1016 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5829 TP-t kaptál. Jelenleg 408727 TP-d van. A következő szinthez még 41273 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5256 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/93 (+3%) szúrófegyverek: 2/45 vágófegyverek: 14/23 (+5%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/11 (+1%) dobófegyverek: 3/64

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (100%) << kőkalapács (#13) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/70 2. nyomkövetés: 77/49 (+28%) 3. mászás: 7/76
4. csapdakészítés: 18/102 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 14/100 8. felderítés: 37/87 (+30%) 9. szörnyidomítás: 8/100
10. teológia: 41/24 (+5%) 11. taumaturgia: 25/99 (+12%) 12. versengés: 2/25
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 10/65 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/37
16. zárnyitás: 5/33 17. vadászat: 27/2 18. bányászat: 31/50 (+3%)
19. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), szöges bunkót (#8) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
semlegesek (#989), troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 1)
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 2 púderkő (#119)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 jégszív (#282) 1 pular kristály (#239)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,35) vadtroll (#70)
(116,37) jégtroll (#164)
(116,38) földsárkány (#359)
(116,39) érclelőhely
(116,40) bibircsók-óriás (#120), világítótorony (#156)
(117,41) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Fairlight oltár, 41. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(118,42) Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(119,43) Elenios oltár, uzbányok (#102), egy kobudera nő
(120,44) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek