328. forduló, 330. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 13. 12h:08'
EZ A 592. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
593. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,-20] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy varkaudar felderítő nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 597.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 572.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-67 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 567.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ez a dolog önmagában jelenti, hogy elbántál akár a leghatalmasabb ellenfeleddel is.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza farkát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a massza lifegő antennáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Farkával végigüt a massza a hátadon. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (140,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. [fémrúd ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 162, gyógyulás: 83, összesen: -79 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (93,54)-> 12 arany, -2 ÉP], egy tolmokov-koktél és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a phua-kúpot. [45 pontot használtál fel, van még 522.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 510.]

a 152 3906 15 átadod a 152. tárgyat a 3906. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 15 vasércet Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[57,-20] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben. {támadása: 40.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bal karját. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [58,-20] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Látsz egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff!

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy griffőniksz! {egyik sebzési módja: 2x 2d8+3.}

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a griffőniksz fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy aranygriff! {védettsége: 20 szúró, 12 vágó, 20 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranygriff jobb vállát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,-21] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. {max. életpontja: 33-38.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a vadtroll testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thar'dan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy griffőniksz! {támadása: 10.}

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a griffőniksz jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy griffőniksz! {támadása: 10.}

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a griffőniksz testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy fekete griff! {védettsége: 24 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekete griff testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 mutáns csontot [mutáns csont ládikóba-> (140,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bibircsók-óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás bal vállát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a bibircsók-óriás bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [86 pontot használtál fel, van még 419.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [12 pontot használtál fel, van még 407.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[59,-20] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. {max. életpontja: 141-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,-19] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.
(Feltételes támadás:) Egy trappoló dinymák! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 4x 2d4+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy zombi mester. {támadása: 26.}

Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 23, gyógyulás: 68, összesen: +45 ÉP}

Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. {max. életpontja: 111-121.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Wassermann Bobó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Egészséged TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 368.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 338.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 308.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 278.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[60,-18] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy homokféreg. (ld. enc.) {max. életpontja: 73-78.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a homokféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 141-160.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc bal oldalát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-30 varázspont.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-33 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Utad során felfedezel egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [61,-17] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy bunthar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.}

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Felismered a közeledőt. Csak egy érző szívű dromedár. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 3d7+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az érző szívű dromedár bal vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lábával meglök az érző szívű dromedár. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Az érző szívű dromedár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [62,-17] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Vándorol, de lába nincs,
Öntöz, pedig keze sincs.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Andezit Tódor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő érző szívű dromedár nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az érző szívű dromedár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elérted a tökéletes gonoszságot! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 243.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {védettsége: 22 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza szutykos vetőjét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (28 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy megvágod a massza egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A massza megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 141, gyógyulás: 24, összesen: -117 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank nyíl, 4 vasérc, egy varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [45 pontot használtál fel, van még 198.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[63,-17] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy érző szívű dromedár lehet. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod az érző szívű dromedár bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az érző szívű dromedár rúgása elől. Az érző szívű dromedár nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. {támadása: 29.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-17] A terep vált: bozótos területen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Találsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+42.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem nyakát. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a smaragdgólem jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 96, gyógyulás: 81, összesen: -15 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc bal vállát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-29 varázspont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc jobb vállát. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-33 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,-16] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 83, gyógyulás: 12, összesen: -71 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg. {támadása: 24.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 24, gyógyulás: 52, összesen: +28 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. [éjkő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 500 (limit: 1200), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46923.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nano Pallanthoff hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [55 pontot használtál fel, van még 143.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 101.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 10, 8.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 91 pontod maradt, ebből a következő körre 91 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 561 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÉLET FORRÁSA (337. TUDATI KÉPESSÉG)
Hála nagyhatalmú totemlény tanítónknak, olthatatlan tudásszomjunkat ismét csillapíthatjuk valamelyest... Tudati térben való megfeszített kutatásunknak hála, rátaláltunk minden halandó legdédelgetettebb vágyálmára, az Élet Forrására. Sokan elbuktak már a rögös úton, és most, hogy végre birtokunkba került a Tudás, bizton állíthatjuk, nem minden lélek alkalmas arra, hogy eljusson szellemi fejlődésének újabb állomására, melyben tökéletesen megtapasztalhatja, és ezáltal kitágíthatja létezésének korlátait. Hogy hol találhatjuk meg ezt a Forrást? Nos, nem kell megmászni lehetetlennek tűnő hegycsúcsokat, nem kell megküzdeni rémálmokba illő bestiákkal, s nem kell kifosztani mesébe illő kincseskamrákat sem. A választ Magunkban kell keresnünk... Aki kellően megismerte már a közösséghez tartozás érzését, aki felül tud emelkedni kicsinyes vágyain, és a világot, mint egészet képes szemlélni, alkalmas lehet rá, hogy merítsen az Élet Forrásából, eme rövid, meditációs formula segítségével. A szertartás csak napnyugtakor végezhető el, amikor testünk megpihen, és lelkünk számot ad egész lényünk tetteiről. Természetesen az Élet Forrásából csak megfelelően felkészült személy meríthet, auráját nem fedheti nekromantikus lepedék...

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz.

ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

TÖKÉLETES GONOSZSÁG
Gonoszságod elérte a 666-ot! Lelked sötétebb, de legalábbis annyira sötét, mint a Sötét Létsík legmélyebb bugyrában üldögélő Thargodan hercegeké. Mostantól semmilyen ideológiai, sem mágikus, sem kasztroplanáris, sem egyéb módon nem csökkenhet a gonoszságod - igaz, nem is növekedhet, hiszen elérte a maximumot (vagy nevezzük inkább minimumnak?). Bizonyos küldetésekhez szükséges a Tökéletes Gonoszság elérése, mint ahogy alapvető feltétele a félistenné válásnak is. A 666-os gonoszságot elért kalandozók papi szintje varázslatok és egyéb szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 39 (44) Menekülés: 40 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 392/392 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 708/92 Pénz: 1959 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 52/0 Pszi pont: 176/87 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3226 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 946 TP-t kaptál. Jelenleg 1 848 063 TP-d van. A következő szinthez még 151 937 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 32/30 (+10%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/51 (+2%) dobófegyverek: 10/17 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
135,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/55 (+44%) 2. nyomkövetés: 87/39 (+30%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/84 (+6%) 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 31/77
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 21/38 (+34%) 9. felderítés: 19/70 (+6%)
10. szörnyidomítás: 10/68 11. teológia: 40/50 (+22%) 12. taumaturgia: 27/58 (+4%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 12/88 (+7%) 15. zene: 22/21 (+11%)
16. szörnyismeret: 47/34 (+33%) 17. pszi: 21/21 (+17%) 18. zárnyitás: 4/28
19. vadászat: 25/92 20. bányászat: 31/70 (+16%) 21. főzés: 16/15
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (6,40) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 500 (limit: 1200), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46923.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 17 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 372 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 92.97 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 pszi kő (#248) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
9 vasérc (#152) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 bunthar bőr (#733)
1 deus ex machina (#1) 2 gromak bőr (#268) 9 kaja (#2)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
2 óndarab (#85) 9 pirkit (#153) 6 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 2 sallank nyíl (#129) 6 tinta (#101)
1 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
(56,-20) varkaudar felderítő (#7133), massza (#217)
(57,-20) Dornodon oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), Thargodan csontváz (#297)
(58,-20) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), fekete griff (#107), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), fémbontó szójer (#150)
(59,-21) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(59,-20) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(59,-19) trappoló dinymákok (#118), zombi mester (#251), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely
(60,-18) homokféreg (#121), hegymélyi lidérc (#7084), nekrofun (#173)
(61,-17) buntharok (#396), szubreális vámpír (#223), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érző szívű dromedár (#753)
(62,-17) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), massza (#217)
(63,-17) érző szívű dromedár (#753), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(63,-16) drakolich (#760), élőholt quwarg (#202), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587)
(64,-17) régészeti lelőhely (#1208), Dornodon oltár, 35. jellempróba, smaragdgólem (#417), hegymélyi lidérc (#7084)

Üzenet küldése a karakternek