32. forduló, 34. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 31. 9h:03'
EZ A 33. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
34. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat legkorábban a 34. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,86] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.)

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 200.]

v 7 99 1 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az alkímia varázslatot! (ld. enc.) A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 197.]

v 7 72 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 194.]

v 7 105 2 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 191.]

rm 13 156 40 rombolsz a 13. tárggyal a 156. tárgyat 40 pontért
Fegyvereddel vad rombolásba kezdesz. Keveset fáradoztál - sajnos nem sikerült teljesen tönkretenned az építményt. [A teljes pusztításhoz még kb. 121 TVP-t kell elköltened.] (+4 gonoszság.) [40 pontot használtál fel, van még 151.]

rm 13 156 40 rombolsz a 13. tárggyal a 156. tárgyat 40 pontért
Üvöltve látsz hozzá az építmény szétveréséhez. Az építmény rogyadozik, de nem dől össze. [A teljes pusztításhoz még kb. 81 TVP-t kell elköltened.] (+4 gonoszság.) [40 pontot használtál fel, van még 111.]

rm 13 156 40 rombolsz a 13. tárggyal a 156. tárgyat 40 pontért
Hozzálátsz a brutális pusztításhoz. Az építmény rogyadozik, de nem dől össze. [A teljes pusztításhoz még kb. 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[49,87] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Találsz egy álomvirágot. (ld. enc.) Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [49,88] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


(Továbbmész...) [50,89] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a pókvadász fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Sheran ministránsa. Egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy rézsisakot, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy gyilkos tetű trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy királygyík cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
Éhes vagy. [55 pontot használtál fel, van még 16.]

gy 20 gyógyítás 16 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+3 életerő.) [16 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY)
Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában...

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon követője vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 17 Menekülés: 50 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 12 Életpont: 116/116 Jellem: gonosz (38) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 Varázspont: 26/5 Pénz: 23 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 91 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94 TP-t kaptál. Jelenleg 6220 TP-d van. A következő szinthez még 780 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0
50,89 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 9 8. teológia: 3 9. vadászat: 4
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Silverlard (#5750), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

Összsúly: 72.61 kg Megterheltség: 157%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 móri gyümölcs (#116) 1 rézsisak (#72) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 álompor (#396) 9 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,87) Elenios oltár, 23. jellempróba, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(49,88) mély kút (#93), 21. jellempróba, oltár
(50,89) pókvadász (#59), egy gnóm férfi

Üzenet küldése a karakternek