Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 4. 9h:04' EZ A 34. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD 35. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 126 | kézbeveszed/felveszed a 126. tárgyat |
ff 126 12 8 | felt. fegyverváltás: 126 12 8 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
kf 18 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat |
fkt | felt. készítesz |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [50,-20] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a varkaudar bal vállát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-20] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-20] A terep változik: ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
f 131 | kísérletezel a 131. tárggyal |
f 126 | kísérletezel a 126. tárggyal |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az ork sámán jobb karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az ork sámán nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-22] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy alattomos manó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
kt 138 2 | elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot) |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a vízionár nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével végigmetszed a vízionár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a vízionár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 250 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
im | imádkozol |
kt 2083 | elkészíted a 2083. tárgyat |
kf 2083 | kézbeveszed/felveszed a 2083. tárgyat |
kt 138 1 | elkészíted a 138. tárgyat (1 darabot) |
ff 2083 12 8 | felt. fegyverváltás: 2083 12 8 |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd! |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 9 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 122/38 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 14/3 | Pénz: | 75 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 11 (+1) | lőfegyverek: | 8 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
44,68 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 (+1) | 5. gyógyítás: | 8 | 6. felderítés: | 2 |
7. teológia: | 1 | 8. vadászat: | 2 | 9. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 16 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer), mérges pók (#20) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
Összsúly: 51.28 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vízionár szem (#102) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|