32. forduló, 34. forduló, Aiden Kha'ar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 26. 15h:46'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX

AIDEN KHA'AR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke hajú, kék szemű, kecskeszakállas ember férfival. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy mélységi grittang trófea és egy tintacsiga trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Bíbor Köd. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vasalt bunkót (70 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

fgy 40 40 1 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

le 8 leveszed/lerakod a 8. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

d 8 1 eldobod a 8. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

kf 181 1 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[27,45] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [26,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sebesült gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 145.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[25,43] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete gránittorony (535. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál.] Gyorsan átfutja a térképet, aztán izgatottan hozzád fordul. Igen, jól gondoltuk! Dornodon kincseinek egy részét a közelben rejtették el! Ezek a kincsek nagy segítséget jelentenének a további harcban a sötét oldal ellen. - a harcos a szemedbe néz, a válladra teszi a kezét, és ezt mondja: - megbízom benned annyira, hogy hozzád forduljak: járj utána a kincsnek! Cserébe felajánlom, hogy mindent megtarthatsz a három ezüst nyakéken kívül. - a harcos egy óra munkával megfejti a térképet titkosító rejtjelezést, és megmutatja neked a kincs rejtekhelyét. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 4 jóságpont jár.]

6
4 5
1
3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 12. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, északra 6 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[26,42] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [27,43] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy sünmedve. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [28,43] Még mindig bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sünmedve. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 mozogsz keletre
[29,43] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 51.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (teológia: 1. szint). (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)
Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel...

TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.]
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából.

KARAKTERLAP

Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Raia követője vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 10 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 165 cm
IQ: 17 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 12 Életpont: 126/81 Jellem: jó (6) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 25/19 Pénz: 159 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 140 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 302 TP-t kaptál. Jelenleg 7186 TP-d van. A következő szinthez még 4814 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 10 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9
7. teológia: 1 (+1) 8. vadászat: 8 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]

Összsúly: 24.30 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 szöges bunkó (#8)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 sallank karom (#128) 11 sünmedve tüske (#14) 6 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,43) pókvadász (#59), fekete gránittorony (#535)
(26,42) süvítő rája (#113), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(26,44) Tharr oltár, gyilkos sallank (#85)
(27,43) sünmedve (#33), oltár
(27,45) oltár, 20. jellempróba
(28,43) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, sünmedve (#33)
(29,43) Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek