Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. júl. 4. 17h:27' EZ A 582. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD 583. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1993 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: vv 71 188 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: kf 1527 1373 0 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat az 1373. tárggyal |
* 3. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: hh 1269 1253 2373 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 5. KP: hh 2306 1100 1133 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 6. KP: bb 347 1205 209 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 7. KP: h 697 1200 0 | használod a 697. tárgyat |
* 8. KP: ek 215 15 0 | t. energia kisütése: 215 15 |
* 9. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 10. KP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 2 40 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot) |
kf 1599 | kézbeveszed/felveszed az 1599. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
ek 40 18 | t. energia kisütése: 40 18 |
v 181 97 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
113 | 114 | 115 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
ve 210 100 | megveszed a 210. tárgyat 100 |
ve 100 30 | megveszed a 100. tárgyat 30 |
ve 101 50 | megveszed a 101. tárgyat 50 |
ve 42 2 | megveszed a 42. tárgyat 2 |
ve 30 1 | megveszed a 30. tárgyat 1 |
fkt 1269 1 | felt. készítesz az 1269. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus bal vállát. (8 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a vortexmágus jobb oldalát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 10 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 0, gyógyulás: 269, összesen: +269 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb lábát. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel a varkaudar néhányszor megcsapja a bal lábadat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (5 támadástól 336 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +68 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 19 200 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1616, sebződés: 336, gyógyulás: 379, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ba 830 | nem támadod a 830. szörnyet |
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 610 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap fejét. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Agyartőrrel megérinted a varkaudar che-pap jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával súrolod a varkaudar che-pap nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (8 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 954 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 426, gyógyulás: 311, összesen: -115 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 16, gyógyulás: 49, összesen: +33 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits farkát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 28, gyógyulás: 45, összesen: +17 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr fejét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az ében hadúr testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (97,107)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 2, gyógyulás: 102, összesen: +100 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírféreg nyakát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg testét. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 vámpírfogat. 11 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 374, gyógyulás: 27, összesen: -347 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával súrolod a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 12, gyógyulás: 56, összesen: +44 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}
vv 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 5 aranyat. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az algaleioda jobb oldalát. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd az algaleioda fejét. (8 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az algaleioda testét. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Halálpöröllyel néhány helyen meghorzsolod az algaleioda testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megpöccinted az algaleioda bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az algaleioda belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aranyfétis (ld. enc.). Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 madártollat. 11 624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1793, sebződés: 398, gyógyulás: 417, összesen: +19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hajadon fejét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hajadon fejét. (8 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tleikan hajadon jobb oldalát. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A tleikan hajadon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hajadon bal karját. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a tleikan hajadon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A tleikan hajadon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 14 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2392, sebződés: 604, gyógyulás: 633, összesen: +29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton jótündér világító csápját. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-80 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 224 443 185 | elmormolod a 224. varázslatot a 443. varázslatot a 185. varázslatot |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1002 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska fejét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra rohansz. Halálpöröllyel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska fejét. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A bumshir óriásmacska karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-51 varázspont.) Halálpöröllyel néhányszor súrolod a bumshir óriásmacska testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A bumshir óriásmacska éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A bumshir óriásmacska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2652, sebződés: 517, gyógyulás: 421, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [115,127] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hótarantula. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel többször eltalálod a hótarantula hófehér potrohát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a hótarantula egyik lábát. (8 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Agyartőrrel jól megszurkálod a hótarantula testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hótarantula megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tarantulakarmot. 11 265 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1676, sebződés: 295, gyógyulás: 379, összesen: +84 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel felnyársalod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 23 7 | t. energia kisütése: 7 23 7 |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a trix vadász testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 trix gyógypálca (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 1 666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 89, gyógyulás: 57, összesen: -32 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix mágustanonc izmos kis testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A trix mágustanonc éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix mágustanonc manófejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Karmait végighúzza a trix mágustanonc a jobb oldaladon. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.) és 1 trix amulett. 3 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 239, gyógyulás: 113, összesen: -126 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix harcos jobb lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix harcos testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A trix harcos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 4 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 370, gyógyulás: 150, összesen: -220 ÉP}
ek 503 100 78 | t. energia kisütése: 503 100 78 |
113 | 114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|
[100,78] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP], 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (99,81)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (99,81)-> 26 arany, -2 ÉP]. 2 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (7 támadással 392 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a lidérckirály fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 41, gyógyulás: 128, összesen: +87 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A Thargodan zsoldos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 10, gyógyulás: 89, összesen: +79 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Rém borzalmas plazmáját. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan a másikra rohansz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Rém testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Rém bal oldalát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 92, gyógyulás: 194, összesen: +102 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1477 6 5 | használod az 1477. tárgyat |
114 | 115 | 116 | |
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[110,127] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy viharóriás barlangot. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy sárkánybarlangot. Északra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A viharóriás egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 110, gyógyulás: 117, összesen: +7 ÉP}
m 6 1 6 | mozogsz nyugatra, északkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [110,126] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Továbbmész...) [109,126] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Fist Fighter formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kátránygödröt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
v 198 139 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 40 561 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: hh 396 336 507 | használod a 396. tárgyat a 336. tárgyat az 507. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1205 415 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: kf 1158 821 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MAKRÓBŐVÍTÉS II. (582. TUDATI KÉPESSÉG) Tovább tökéletesíted azt az elmeállapotot, melyben az automatikus, rutin feladatok irányítását társaid tudati lenyomatai végzik, miközben te tudsz más, fontosabb dolgokkal foglalkozni. Ezentúl minden makródban a maximális parancshelyek száma 14-re nő. |
RUBIN KOSZORÚ (1599. TÁRGY) Ez a gyönyörű aranyból szőtt koszorú apró kis rubinkövekkel van díszítve. Yaurr megrendelésre készült, kifejezetten az Olimpia győztese részére. A rubin koszorú a szerencse kivételével minden tulajdonságodat megnöveli eggyel, sisakként KFelhető, de mellette hordhatsz másik sisakot! A rubin koszorú természetesen nem átadható. |
ARANYFÉTIS (766. TÁRGY) A bo'adhunok kedvelik a fémből készült ékszereket, azonban az aranyból készült fétist csakis a nagyobb sámánurak és ro'galhalok engedhették meg maguknak. |
TRIX VADÁSZ (7087. SZÖRNY) A trixek között a vadászok feladata a mindennapi betevő megszerzése. Ennek megfelelően nagyon gyorsan képesek úszni, jól harcolnak fegyverekkel és pusztakézzel egyaránt. Kisebb és nagyobb halakra vadásznak leginkább, de a polip, angolna és kalandozóhús ugyanolyan ínyencségnek számít a köreikben. |
TRIX GYÓGYPÁLCA (1704. TÁRGY) A trixek nem csak a harchoz értenek, hanem a túléléshez is. Ennek példája ez a mágikus úton elkészített apró fadarab, amit kettétörve a belé zárt energia elszabadul, és ez sebeidet begyógyítja. A csontokat is összeforrasztja valamennyire. A trix gyógypálca sajnos tönkremegy fény, és szárazság hatására, ezért a felszínre nem tudod magaddal vinni! Hacsak... nem szerzel valamilyen tartót, amiben a trix gyógypálcát tárolhatnád. A tárgy használata 2 TVP-ért automatikusan történik, ha életerőd 50% alá csökkenne, elroppantasz egy gyógypálcát. Ekkor szint*2D3 életpontot gyógyulsz. |
TRIX MÁGUSTANONC (7091. SZÖRNY) Ezennel bebizonyosodott az egyik legrosszabb sejtésed: vannak trixek, akik varázsolni is tudnak, a víz alatti mágia különleges fortélyait űzik. Ez nem jó hír, tekintve, hogy a mágustanoncok gyorsan fejlődnek, így varázslásban kezdőt nem igazán találsz közöttük. Közelharcban viszont már nem jelentős ellenfelek. |
TRIX HARCOS (7089. SZÖRNY) A harcedzett trix vadászok közül kerülnek ki a harcosok. Erősebbek, gyorsabbak és szívósabbak, egyszóval kemény ellenfelek. Harcban puszta kéz helyett általában mágikus trix pengéket forgatnak. Feladatuk a trix telepek védelmezése akár élve, akár holtan. Az élelemszerzésből nem veszik ki a részüket, hiszen ez a vadászok dolga. |
Erő: | 46 (65) | Szint: | 51 | Merészség: | 99/1 | Magasság: | 266 cm |
IQ: | 46 (70) | Támadás: | 98 (103) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 488 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 111 (121) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 26/33 év |
Egészség: | 37 (52) | Életpont: | 1104/1008 | Jellem: | gonosz (187) | Tul. pont: | 47 |
Szerencse: | 51 (71) | Varázspont: | 2000/1294 | Pénz: | 28174 arany | Kép. pont: | 77 |
Tudatpont: | 91/67 | Pszi pont: | 229/386 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 (+24%) | ökölvívás: | 3/57 | szúrófegyverek: | 31/67 (+11%) |
vágófegyverek: | 26/51 | ütőfegyverek: | 47/69 (+7%) | dobófegyverek: | 39/83 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Halálpöröly (#635) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -24.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
109,126 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 7. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 100,78 |
Legfeljebb 18 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/19 | Max életkor 84 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 893 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/59 | 2. nyomkövetés: | 83/57 (+40%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 27/78 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 21/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/14 |
7. gyógyítás: | 16/30 | 8. titkosírás: | 9/49 | 9. felderítés: | 27/45 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/78 | 11. teológia: | 93/98 (+43%) | 12. taumaturgia: | 136/81 (+83%) |
13. szerencsejáték: | 3/30 (+12%) | 14. versengés: | 20/38 (+15%) | 15. zene: | 14/93 |
16. szörnyismeret: | 50/4 | 17. pszi: | 28/85 (+5%) | 18. zárnyitás: | 18/25 |
19. vadászat: | 19/58 | 20. vitalitás: | 3/56 | 21. bányászat: | 35/62 (+4%) |
22. testépítés: | 9/22 | 23. úszás: | 17/74 (+720%) | 24. főzés: | 22/11 |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 450 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
degradátor (#210), bávatag golombár (#165), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), kronoelementál (#287), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
hoarián sárkánybébi (#830), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (920,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
harci induló (#443) | vízlélegzés (#185) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kronotapír (#286) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Sötétség Hercege (#296) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötét ölész (#314) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csataremák (#694) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | varkaudar che-pap (#704) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Ylgoroth (#332) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
halálvarázslat (#124) | >> | Nateilena úrnő (#404) | halálvarázslat (#124) | >> | Folrang (#331) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | domináns morf (#7624) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | inváziós ellenfelek (#9089) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | védelmező morf (#7622) | izomernyesztés (#33) | >> | brutális morf (#7620) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | éltető morf (#7625) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | változatos morf (#7626) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | halálos morf (#7618) | gázpajzs (#467) | >> | brutális morf (#7620) | |
gázpajzs (#467) | >> | védelmező morf (#7622) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
gázpajzs (#467) | >> | Thargodan mágus (#318) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | lidérckirály (#316) | fehér glóbusz (#47) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
tükörpajzs (#101) | >> | Poomr Ko (#957) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 53, 54, 61, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 131, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 45. |
Kész: 1, 6, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1655, az összesen kapott pontszám: 336820. Sikeresen vettél részt az első morf invázióban a morfok visszazárásában. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 30, az összesen kapott pontszám: 4050. (összesen ölhető: 714 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a(z) 53. olimpián. |
A második Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 156 TU. szükséges még: 54 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9478 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 11 | álompor (#396) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | halcsont (#390) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
50 | kaja (#2) | 1 | púderkő (#119) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) | 2 | tükör (#43) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
646 | arany (#50) | 1 | aranyfétis (#766) | 30 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fiatalság itala (#473) | 100 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 3 | madártoll (#112) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | távcső (#42) | 47 | tinta (#101) | |||
1 | trix amulett (#1707) | 2 | vámpírfog (#1221) | 2 | víz (#27) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
108 | 109 | 110 | 111 | |
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|