332. forduló, 334. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 19. 9h:04'
EZ A 593. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
594. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [65,-15] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 39. pontnál.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 448.]

* 10. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 438.]

ek 7 18 1 t. energia kisütése: 7 18 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 zárnyitás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 438.]

lm 46 48 49 mozogsz 46 48 49
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [40. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [41. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [45. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [46. PONT. --> 47. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [48. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy pattanóböde az. {max. életpontja: 100-111.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz lord. {támadása: 28.} Valamilyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontváz lord fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 396.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 396.]

lm 50 51 51 mozogsz 50 51 51
Az út véget ér - egy zsákutca! [50. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kazmár gyökér, 1 varázskő, 28 sünmedve tüske [sünmedve tüske ládikóba-> (140,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 1 fűszertartó, 2 mérg. vas dobónyíl, 80 arany és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [49. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [18 pontot használtál fel, van még 378.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[66,-16] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 7.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a garokk varacskos hátát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a garokk jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 42 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Rövid karddal megvagdalod a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 32, gyógyulás: 75, összesen: +43 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. {támadása: 41.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,-16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Xantorg. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. {max. életpontja: 5000.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 11, gyógyulás: 160, összesen: +149 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+27.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester. {max. életpontja: 265-294.}

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester fejét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 33, gyógyulás: 64, összesen: +31 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 530 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49948.
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [68,-16] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog M.C. Silverhand előtt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {max. életpontja: 393.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor súrolod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 152, gyógyulás: 19, összesen: -133 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Van itt egy fényűző villa (602. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 338.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1 200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 4 4 3 mozogsz 4 4 3
Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [4. PONT.] Hirtelen egy gnóm szolgálót veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 40.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló törékeny testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a gnóm szolgáló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A gnóm szolgáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 96, gyógyulás: 12, összesen: -84 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Egyhelyben toporogsz.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. [18 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [12 pontot használtál fel, van még 298.]

vi 6 viselkedésed: 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[67,-17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 121-130.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt.

(Továbbmész...) [66,-18] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy halálbokort. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 26.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {max. életpontja: 192-204.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a drakolich testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 78, gyógyulás: 11, összesen: -67 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {támadása: 30.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [65,-19] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 171-190.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 8, gyógyulás: 46, összesen: +38 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled. {védettsége: 47 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {max. életpontja: 191-210.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+9.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 248.]

m 8 8 5 mozogsz északra, északra, délnyugatra
[65,-20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Iron Cross egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled. {támadása: 29.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich. {támadása: 33.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a drakolich testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}

Találsz nála 1 királyi koronát. [királyi korona ládikóba-> (94,53)-> 150 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 534 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50368.

(Továbbmész...) [65,-21] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg. {támadása: 25.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 14, gyógyulás: 47, összesen: +33 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. {támadása: 30.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Apáról fiúra száll, míg a testvérek megosztják.
Gyakran használják, de birtoklója ritkábban, mint mások.
Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy ongóliant vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).


Összefutsz Halmazábrával. Sheran fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy zombi mester trófea és egy szubreális vámpír trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
[35 pontot használtál fel, van még 213.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz, de nagyon hamar kifáradsz az erőlködéstől, hogy a felszínen maradj. [20 pontot használtál fel, van még 193.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Lassan, bénán úszol, a békák szemüket eltakarva, megbotránkozva iramodnak el suta tempóid elől. [20 pontot használtál fel, van még 173.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Ügyetlenül, inkább kutya-, mint mellúszásra emlékeztető mozdulatokkal próbálsz a felszínen maradni. [20 pontot használtál fel, van még 153.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Lassan, bénán úszol, a békák szemüket eltakarva, megbotránkozva iramodnak el suta tempóid elől. [20 pontot használtál fel, van még 133.]

ef 20 581 energia fejlesztése 20
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

szk 99 22 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 29, 1.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 40 % Életkor: 165/169 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 391/405 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 708/131 Pénz: 2982 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 52/45 Pszi pont: 176/306 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3316 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 143 TP-t kaptál. Jelenleg 1 951 892 TP-d van. A következő szinthez még 48 108 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, élőholt tigris, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 32/78 (+13%)
ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/55 (+1%) dobófegyverek: 10/41 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 58

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/43 (+44%) 2. nyomkövetés: 88/21 (+11%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 32/50
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 22/5 9. felderítés: 20/84 (+5%)
10. szörnyidomítás: 10/68 11. teológia: 41/26 (+17%) 12. taumaturgia: 27/68 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 13/11 (+8%) 15. zene: 22/50 (+11%)
16. szörnyismeret: 48/20 17. pszi: 21/27 (+1%) 18. zárnyitás: 6/66 (-255%)
19. vadászat: 25/92 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 31/76
22. úszás: 1/80 (+180%) 23. főzés: 16/15 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (5,40) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 535 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50473.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 310 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 108.03 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
325 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310)
23 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 varázskő (#305) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
(64,-20) phua-kúp (#372), tavacska, Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), szent liget (#439), régészeti lelőhely (#1208), 46. jellempróba, Halmazábra (3663. kalandozó)
(65,-21) élőholt quwarg (#202), 31. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(65,-20) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, oltár, csontváz lord (#177), drakolich (#760)
(65,-19) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202), hegymélyi lidérc (#7084), szürke rinocérosz (#346)
(65,-15) pattanóböde (#145), csontváz lord (#177)
(66,-18) oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), erszényes elkarog (#354), drakolich (#760)
(66,-16) garokkok (#73), zombi mester (#251), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, ryuku gárdista (#360)
(67,-17) erszényes elkarog (#354), szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 35. jellempróba
(67,-16) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), zombi mester (#251)
(68,-16) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), halálhozó (#419), quwarg királynő (#153), gnóm szolgáló (#181)

Üzenet küldése a karakternek