Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 30. 9h:11' EZ A 612. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD 613. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal súrolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 2. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 4. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
bb 425 1 272 | beraksz a bankba a 425. tárgyat (1 darabot) |
kb 445 2 | kiveszel a bankból a 445. tárgyat (2 darabot) |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 1253 5367 2 | átadod az 1253. tárgyat az 5367. kalandozónak (2 darabot) |
at 5003 10 | TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 10 |
at 5300 10 | TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10 |
at 4683 10 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 68, gyógyulás: 10, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [379,87] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan mágus volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [378,87] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy sziklaskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sziklaskorpió testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 119, gyógyulás: 26, összesen: -93 ÉP}
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Rövid karddal épp hogy megvágod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [380,89] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sárkányfajzat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a sárkányfajzat jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 149, gyógyulás: 31, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [381,90] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió bal középső lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió jobb első lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [383,88] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaskorpió. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 98, gyógyulás: 21, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [384,87] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló, egy arany és egy aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 102, gyógyulás: 22, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 337.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 383/219 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (43) | Varázspont: | 572/3 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 137/151 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 29/75 (+7%) |
vágófegyverek: | 6/30 (+10%) | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 25/54 (+5%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/59 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 80/31 (+28%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/56 | 5. csapdakészítés: | 24/92 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/79 |
7. gyógyítás: | 55/66 (+40%) | 8. titkosírás: | 5/41 | 9. felderítés: | 31/31 |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 37/15 (+16%) | 12. taumaturgia: | 34/34 (+1%) |
13. zene: | 20/11 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/61 | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 30/89 (+9%) | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 3 | arkog kő (#632) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | 3 | ramit kő (#226) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |