334. forduló, 336. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 21. 12h:03'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,-20] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 484.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 484.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 480.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 476.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 472.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 459.]

* 10. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 449.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

ek 7 22 5 t. energia kisütése: 7 22 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 úszás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 449.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[67,-20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. {max. életpontja: 131-150.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák jobb vállát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 40, gyógyulás: 7, összesen: -33 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a tetemember bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír támad rád. {max. életpontja: 81-96.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (94,53)-> 21 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán K'Nrtung vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [66,-19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. {támadása: 29.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 18, gyógyulás: 53, összesen: +35 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi mester. {támadása: 27.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 42, gyógyulás: 73, összesen: +31 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír. {támadása: 44.}

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 395.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 365.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 335.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 305.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[65,-20] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Iron Cross egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy szubreális vámpír. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős farkát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-20] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 20.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Van egy olyan asszonyka,
Fenekében pálcika,
Még furább a sapkája
Meg a piros szoknyája.
Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ongóliant formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Halmazábrával. Sheran fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy zombi mester trófea és egy szubreális vámpír trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy karmos tankány cipeli. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (38).} Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 280.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza nyitott pofáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza nyitott pofáját. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal súrolod a massza bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (140,61)-> 3 arany, -2 ÉP] 2 244 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 136, gyógyulás: 67, összesen: -69 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 23 arany, 2 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [45 pontot használtál fel, van még 235.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható rövid kardot markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha! (ld. enc.)

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hínárevő piranha testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 195.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha! {támadása: 7.}

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. [réz papi karkötő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 155.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna! (ld. enc.) {támadása: 11.}

Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rövid karddal végigmetszed az elektromos angolna farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. [réz papi karkötő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[65,-21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. {támadása: 14.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [66,-21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E táblát Raia és a Naplovagok dicsőségére állította Red Tiger. " Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz lord. {max. életpontja: 130-149.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord bal lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 543 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51313.

(Továbbmész...) [67,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. [49 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[68,-21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz lord áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich. {támadása: 33.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +42 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 84, gyógyulás: 11, összesen: -73 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 545 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51523.
Észreveszel egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Callystus Ornatus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a vércápa uszonyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}

Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 99 22 85 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 85. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 8, 5.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 476 pontot. A következő körben tehát 476 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI VÉDELEM (546. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati erőd falai erősek, gyakorlatilag lebonthatatlanok. Ha a kasztroplanáris téren keresztül ér támadás, és sikerül a falak közé menekülnöd, nem baj már nem történhet. Biztonságban leszel. Ha pedig kifejlesztitek ezt a képességet, még akkor sem kell különösebben komoly veszteségre számítanod, ha az erőd falai távol vannak, és már nem érheted el azokat. Mostantól akkor sem kell attól rettegned, hogy elszipolyozzák tudati energiáidat, ha valamilyen ok miatt az erőd falain kívül rekedsz a pihenésed alatt. Mindez annyit tesz, hogy vesztes tudatcsata esetén feleannyi TU-t veszítesz, mint egyébként veszítenél. A képességnek van néhány mellékhatása. Az első, hogy akkor is megvéd téged, ha te kezdeményezel ugyan tudatcsatát, de vesztesként kerülsz ki a csatából. A második, hogy mostantól nem kell tartanod sem a chelonicitáktól, sem a poszogó möszéktől. Attól a perctől kezdve, hogy ez a képesség aktív, nem csatlakozhatnak a tudatodhoz (de az ekkor rajtad lévőket még más módon kell eltávolítanod).

HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY)
Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai.

ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 29 (31) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 40 % Életkor: 165/170 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 391/366 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 708/314 Pénz: 3202 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 52/17 Pszi pont: 181/132 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 3349 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 070 TP-t kaptál. Jelenleg 1 988 219 TP-d van. A következő szinthez még 11 781 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, élőholt tigris, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 (+72%) ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75
vágófegyverek: 32/96 (+12%) ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/56
dobófegyverek: 10/53 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,40 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 58

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/65 (+22%) 2. nyomkövetés: 88/48 (+22%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 32/50
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 22/41 (+18%) 9. felderítés: 21/30 (+36%)
10. szörnyidomítás: 10/68 11. teológia: 41/49 (+11%) 12. taumaturgia: 27/71 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 13/11 15. zene: 22/67 (+6%)
16. szörnyismeret: 48/73 (+33%) 17. pszi: 22/4 (+2%) 18. zárnyitás: 5/66
19. vadászat: 25/92 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 31/76
22. úszás: 8/96 (-16%) 23. főzés: 16/15 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (7,40) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 545 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51523.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 985 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 115.72 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 8 drótszőr (#37)
3 gyöngymangó (#135) 9 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 6 pirkit (#153)
1 sallank nyíl (#129) 5 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69
-22
-21
-20
-19
-18
(64,-20) nukleáris cickány (#155), phua-kúp (#372), tavacska, Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), szent liget (#439), régészeti lelőhely (#1208), 46. jellempróba, Halmazábra (3663. kalandozó), massza (#217), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196)
(65,-21) 31. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástya (#111)
(65,-20) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, oltár, élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223), ryuku ostromteknős (#362)
(66,-21) mínosz-kúp (#178), 29. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155), hegymélyi lidérc (#7084), csontváz lord (#177)
(66,-19) gumifa (#38), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, ezoterikus mardel (#184), zombi mester (#251), szubreális vámpír (#223)
(67,-21) 32. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár
(67,-20) áeratikus hasnyák (#243), dögkeselyű (#174), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba
(68,-21) csontváz lord (#177), drakolich (#760), nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(68,-20) piromenyét (#99)

Üzenet küldése a karakternek