336. forduló, 338. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 4. 9h:24'
EZ A 616. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
617. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,65] koordinátán.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Syd, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 711. hetének nyerőszámai: 5, 30, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy rőtmanó nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 511.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 436.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]

hu 84 199 236 hulladék: 84 199 236
Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karbin plazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

hu 172 56 hulladék: 172 56
Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 10 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 431.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

bb 1 1 beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[108,64] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek.

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A napfényes Rin völgyben sétálsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 994 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [106,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Falcon Castagir lábát masszírozza. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nektoraf jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 66 életpontot vesztettél. A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 77, gyógyulás: 3, összesen: -74 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 380.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Jó szimatod van! Egy jól eldugott helyen találsz 1 denevér szimbólumot. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 360.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[105,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [104,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [103,59] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [50 pontot használtál fel, van még 310.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Egy tárgyat találtál: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,58] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy autentikus vámpír trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy epokitféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gormille. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,57] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,56] Továbbra is dombság. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.

Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 190.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 170.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[99,55] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Asmodee előtt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Nem találtad el. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


Összefutsz Főnökkel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy quwarg harcos trófea és egy kardszárnyú pocok trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított garokk. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 158.]

a 32 4144 1 átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 150.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 21, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját fal föl a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 150 pontod maradt, ebből a következő körre 150 pontot vihetsz át. Kapsz még 478 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 286/283 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (35) Varázspont: 1226/590 Pénz: 557 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/28 EFejl: 30
Eddig összesen 1077 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3789 TP-t kaptál. Jelenleg 447879 TP-d van. A következő szinthez még 2121 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *25/100 szúrófegyverek: 3/13 (+8%) vágófegyverek: 14/61 (+4%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/13 dobófegyverek: 4/0 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/70 2. nyomkövetés: 78/79 (+28%) 3. mászás: 7/93 (+2%)
4. csapdakészítés: 19/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 15/35 8. felderítés: 38/57 (+30%) 9. szörnyidomítás: 9/10
10. teológia: 42/48 (+7%) 11. taumaturgia: 26/67 (+8%) 12. versengés: 2/89
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 13/5 (+20%) 15. szörnyismeret: 29/55 (+18%)
16. zárnyitás: 5/33 17. vadászat: 27/12 18. bányászat: 32/3 (-1%)
19. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 10 pirkit (#153)
5 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 denevér szimbólum (#140) 1 elkarog szőr (#665) 1 ilkin érc (#232)
1 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 5 vashegyű nyíl (#176)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,55) oltár, művészi porolit (#720), ryuku gárdista (#360), Főnök (3140. kalandozó)
(100,56) vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, 31. jellempróba, érclelőhely
(101,57) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(102,58) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, érclelőhely, Gormille (2222. kalandozó)
(103,59) pszi elementál (#221), patak, oltár
(104,60) Tharr rúnaköve, Sheran oltár
(105,61) mély kút (#93), patak, 44. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, százfogú (#53)
(106,62) sullárok (#101), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, 44. jellempróba, nektoraf (#355)
(107,63) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Fairlight oltár
(108,64) szopógödör (#177)

Üzenet küldése a karakternek