337. forduló, 339. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 26. 9h:12'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: júl. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 15

NANTOSVELTA KALANDJAI


52 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,55] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 300 tapasztalati pontot.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sünmedve fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 664.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 624.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 619.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 589.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 589.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 584.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

a 249 4144 2 átadod a 249. tárgyat a 4144. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 bumerángot Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 399 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [97,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [96,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [56 pontot használtál fel, van még 508.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 488.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[95,55] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [94,55] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Találsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Találkozol egy fekete copfos hajú, barna szemű ember férfival! Bőre bronzként csillog! Ahogy ránézel testére, azonnal látod tiszta dér és jég! Úgy tűnik meghalt. Akármilyen sokáig is bámulod, teste többet nem mozdul. Mi ő? Tán egy jégbezárt szellem? Nem, ő Agamennon. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Agamennon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
[44 pontot használtál fel, van még 444.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Egy kiválóan álcázott helyen találsz 1 szvó-ektoplazmát. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 424.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Most veszed csak észre, milyen közel jött a mögötted álló kalandozó. Vaskos trollkezében piciny aranyérmét szorongat, biztos ő lesz a következő, aki a kutat használni akarja. Ideje megtréfálni. Egy gyors mozdulattal felmutatsz az égre, és azt kiáltod: "Zafír drakón!". Amikor a troll felnéz, egy óvatos mozdulattal elcsened tőle a pénzt, és a kútba hajítod. Amikor a troll visszafordul, és megkérdezi: "Ho van komám az a sárká?", elvigyorodsz. Még jó időbe telik, míg észreveszi, hogy alkoholbűzt kipárolgó mancsában már nincs ott a pénze. Kuncogva fordulsz el. (+1 gonoszság.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 420.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen keletre 69, északra 30 mérföldre van egy kihívás tornya. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 416.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 erő forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 412.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 1 antilopbőrt 3 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 4 karbin plazmát 40 aranyért, 4 lajhár csontot 12 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 7 mérg. ubuk tüskét 14 aranyért, 2 nektoraf faggyút 6 aranyért, 6 nyílvesszőt 6 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 6 ubuk tüskét 6 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért.

(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork bérgyilász került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [27 pontot használtál fel, van még 385.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért,
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
időcsere (#285) 100 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítés meghozza eredményét. Egy jól eldugott helyen találsz 1 hebrencs csapdát. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 360.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 310.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 301.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 10 aranyat. (+1 jóság.)
Összeakadsz egy szőke hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight eljövendő papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Összeismerkedtek. Az ő neve Don Hernan Cortes. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
Találkozol egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. Pikkelyes a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Quwargamanga trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alex Mad Masterboy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Aztán elköszöntök egymástól.
Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 296.]

a 32 4144 1 átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 283.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 15, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sünmedve. 2 kaját fal föl a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +63 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 502 pontot. A következő körben tehát 702 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KÍGYÓBŐR (19. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A legnagyobb igénybevételt mindig az állandó jellegű, hosszú távú alakváltások jelentik. Bőröd struktúráját permanensen átalakítva a kígyóéhoz hasonlatos, csuszamlós anyagúvá védettebbé váltál: mostantól védettséged eggyel magasabb.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 293/273 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 30 (35) Varázspont: 1289/651 Pénz: 625 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/18 EFejl: 30
Eddig összesen 1084 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4620 TP-t kaptál. Jelenleg 452799 TP-d van. A következő szinthez még 147201 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5508 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/0 szúrófegyverek: 3/13 vágófegyverek: 14/64 (+3%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/13 dobófegyverek: 4/32 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/70 2. nyomkövetés: 78/95 (+16%) 3. mászás: 7/93
4. csapdakészítés: 19/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 15/35 8. felderítés: 38/87 (+30%) 9. szörnyidomítás: 9/10
10. teológia: 42/56 (+8%) 11. taumaturgia: 26/75 (+8%) 12. versengés: 2/105 (+16%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 13/35 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/85 (+30%)
16. zárnyitás: 5/33 17. vadászat: 27/12 18. bányászat: 32/6 (+3%)
19. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 1 bakkura csizma (#96)
3 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 4 karbin plazma (#199) 4 lajhár csont (#236)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 2 nektoraf faggyú (#667)
6 nyílvessző (#108) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rézsisak (#72)
1 rövid íj (#107) 1 szeksztáns (#32) 2 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 2 téfea-agy (#172)
6 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 1 hebrencs csapda (#147) 1 ork csodaszer (#1228)
1 rézdarab (#70) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-15,28) ork bérgyilász (#781), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(-15,30) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), útonálló (#130)
(-15,31) Toborzóiroda (#760), csodák kútja (#1096), Agamennon (5811. kalandozó)
(-14,29) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (1005. kalandozó), Alex Mad Masterboy (4216. kalandozó), Lulu King (5271. kalandozó)
(-14,31) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720)
(-13,31) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), 27. jellempróba, érclelőhely
(-12,31) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, gátvakondok (#57)
(-11,31) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, 33. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-10,31) arató csattanat (#144), Elenios oltár, vortexmágus (#418)
(-9,31) sünmedve (#33)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek