337. forduló, 339. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 3. 12h:30'
EZ A 376. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
377. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 10 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LULU KING KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,27] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 drakolder gyűrűt (1016 arany), 6 vas dobónyilat (100 arany), 1 hoarián ujjkarikát (10000 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 óriásölőt, 1 kvazár kesztyűt, 1 krathan pallost, 1 mágusölőt. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Majtika a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 Shengoroth karmát. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Majtika neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 6 szent jogart.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 bo'adhun tiarát, 1 Morgan pálcáját, 1 csontpozdorját. Sajnos nem tudod hova rakni az eladhatatlanság miatt visszahozott 36 ugh mérget.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+214 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1052 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+135 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A lottó 966. hetének nyerőszámai: 13, 12, 10. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 483.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 479.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 196% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 4. KP: használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az angyali fétist. Szikrázóan ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [1 pontot használtál fel, van még 478.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 476.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 7. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Szupersebesen mormolsz. Sebeid gyógyulnak (+87 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 467.]

t 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

t 177 1 támadod a 177. szörnyet
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

ek 7 8 3 t. energia kisütése: 7 8 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 felderítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 467.]

kb 260 29 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (29 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 29 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

kb 280 267 843 kiveszel a bankból a 280. tárgyat (267 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 tyrex csontot. Kiveszel a bank széfjéből 10 fülemüle agyart. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 19 mákrózsa virágot. **) Kiveszel a bank széfjéből 1 hókeresztet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 467.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

le 1104 1171 leveszed/lerakod az 1104. tárgyat az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a törpe védőgyűrűt.
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

kf 1347 969 kézbeveszed/felveszed az 1347. tárgyat a 969. tárggyal
Az ujjadra húzod a hoarián ujjkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

kno 11 4 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 467.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] Az erdő után alacsonyhegység következik. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Longnower, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[12 pontot használtál fel, van még 455.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely

[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 744 424 503 eladod a 744. tárgyat a 424. tárgyat az 503. tárgyat
Eladtál 1 bo'adhun tiarát. 800 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontpozdorját. 200 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Morgan pálcáját. 300 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 166 528 445 eladod a 166. tárgyat az 528. tárgyat a 445. tárgyat
Eladtál 36 ugh mérget. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 óriásölőt. 500 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kvazár kesztyűt. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 855 422 94 eladod a 855. tárgyat a 422. tárgyat a 94. tárgyat
Eladtál 1 krathan pallost. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mágusölőt. 180 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bronzhegyű nyilat. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 474 297 251 eladod a 474. tárgyat a 297. tárgyat a 251. tárgyat
Eladtál 1 Tilnetor kardját. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kvazár kardot. 140 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kvazár páncélt. 250 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 279 261 1067 eladod a 279. tárgyat a 261. tárgyat az 1067. tárgyat
Eladtál 2 Mágikus Koponyát. 200 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Eladtál 1 jegesmedve bundát. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

dd 4 19 56 eldobod a 4. tárgyat a 19. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 6 botot. Sajnos nincs nálad kerek kő. Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

a 560 4114 1 átadod az 560. tárgyat a 4114. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 őselemek köpenyét Lumyr Haleth részére. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

aa 350 500 570 átadod a 350. tárgyat az 500. tárgyat az 570. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 esszenciakristályt Lumyr Haleth részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 11 manakristályt Lumyr Haleth részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 feneketlen bugyrot Lumyr Haleth részére. [15 pontot használtál fel, van még 425.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,30] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.


Összefutsz Beterp Eszterrel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Amélia köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy nekrofun medált, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy törpe védőgyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[18 pontot használtál fel, van még 407.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] A síkság után kisebb hegyek következnek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 567 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Longnower. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 398.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 398.]

lm 5 11 12 mozogsz 5 11 12
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [5. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [9. PONTON vagy.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Ekhnagorhu az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 579 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 pirkitet. [pirkit ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 6123 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [12. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 4. PONTRA. [18 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 6 15 16 mozogsz 6 15 16
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [13. PONTON.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 611 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2817 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Találkozol Feketeszakállal. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [16. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [4. PONTRA.] [15 pontot használtál fel, van még 365.]

lm 7 18 905 mozogsz 7 18 905
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [17. PONTON vagy.] Egy nagyobb terembe érkezel. [18. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ragadozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 638 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4469 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 359.]

lm 20 mozogsz 20
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [20. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [8 pontot használtál fel, van még 351.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 900 19 8 mozogsz 900 19 8
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagyobb terembe érkezel. [18. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [19. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 4. PONTRA. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [8. PONT.] Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [21. PONTON.] [9 pontot használtál fel, van még 342.]

lm 27 26 mozogsz 27 26
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hamarosan egy aranyfecskét pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 594 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az aranyfecske testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. 6359 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 36 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Folytatod az utat. [24. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 104 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy széles, magas terembe érsz. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy tüskés gigaféreg az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-655 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [25. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [21 pontot használtál fel, van még 321.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+120 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 31 36 38 mozogsz 31 36 38
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [28. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [30. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [31. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ongóliant hadúr. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 607 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 70 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 6449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 303, gyógyulás: 4, összesen: -299 ÉP}

Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [33. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 592 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2055 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [34. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [36. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 37. PONTRA. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
[33 pontot használtál fel, van még 283.]

v 205 38 elmormolod a 205. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 905 40 mozogsz 905 40
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [40. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [8 pontot használtál fel, van még 270.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 900 41 mozogsz 900 41
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [41. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 560 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor súrolod a halálelementál bal lábát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8692 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 80, gyógyulás: 6, összesen: -74 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálelementál az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 516 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál ébentestét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a halálelementál testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}

Ahogy a második halálelementál is porrá omlott, körülnézel. Az egész teremben hegyekben áll a kincs, arany, ezüst, ékszerek, mágikus fegyverek és páncélok, és más varázstárgyak. Elakad a lélegzeted. Hogyan bírnád ezt mind kihordani? Töprengésedet azonban megszakítja valami. A terem közepén kavargó füst jelenik meg, és lassan alakot ölt. Felkészülsz, hogy egy újabb halálelementállal kelljen megküzdened. A szellemalak, bár csak füstből van, egy csuhás alakot formáz, vörösen izzó szempárral. Megszólít téged mély, síron túli hangon.
- Egy kalandozó, aki képes volt eljutni a kincseskamrámig! Szép teljesítmény, elismerem - kérdő pillantásodra azonnal válaszol. - Igen, én vagyok Morgan, minden mágusok leghatalmasabbika! Nem távoztam más létsíkra, ide köt egy ismeretlen és nagyhatalmú varázslat. No de elég a szóból - ne hidd, hogy élve távozhatnál, ha én nem engedném. De ügyességed figyelemre méltó, és lehet, hogy a későbbiekben még hasznodat veszem! [halhatatlanságod megnőtt 2%-kal.] - Morgan szelleme mellett egy homokóra materializálódik, a homok lassan peregni kezd lefelé. - Vegyél magadhoz annyi kincset, amennyit elbírsz, de vigyázz, csak annyi időd van, amíg a homok lepereg. Ha utána is itt talállak, megsemmisítelek, testedet, lelkedet, még a múltadat is eltörlöm! Úgyhogy igyekezz, ha kedves az életed!
Egy szemernyi kétséged sincs, hogy Morgan szavai nem csak üres fenyegetést jelentenek. Pánikszerűen hozzálátsz a kincsgyűjtéshez. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 Luthius karkötője, 1 dalebg.kristályvért, 3000 arany, 1 moa gyémánt [moa gyémánt ládikóba-> (183,31)-> 80 arany, -2 ÉP], 1 moa katalizátor, 3 ezüsttollú nyíl, 4 bűvös shuriken, 3 manakristály, 3 tudás gyöngye és 1 Tudás Könyve (ld. enc.). Felpakolsz. [6 pontot használtál fel, van még 264.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (38. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 39 mozogsz 39
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [39. PONT.] Hirtelen egy csontváz lordot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy agyartőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a csontváz lord rozsdás páncélját. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csontváz lord bal vállát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Démonölővel néhányszor meglegyinted a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 agyartőrt, 1 kvazár páncélt és 2 angyalok gyűrűjét. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [3. PONTON.] [3 pontot használtál fel, van még 256.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 251.]

m 8 mozogsz északra
[198,27] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 592 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy szent tölgyfát. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 679 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

HOARIÁN UJJKARIKA (1347. TÁRGY)
A hoarián sámánok hordják az ujjukon ezt a borzasztó egyszerűnek látszó tárgyat. A csontból készült karika megsegíti őket, ha varázsolnak, de ezt te is tapasztalni fogod, ha az ujjadra húzod: ilyenkor +15 taumaturgiát kapsz.

SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY)
Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi.

TUDÁS KÖNYVE (567. TÁRGY)
A Tudás Könyve egy mágikus kötet, amelyet már az ősidők óta kalandozók ezrei próbálták felkutatni. Állítólag ez a könyv tartalmaz minden bölcsességet, minden tudást, köztük a halhatatlanság titkát. A legenda azonban azt is mondja, hogy aki nem rendelkezik az istenek intelligenciájával és zsenialitásával, az nyomban beleőrül, amint belelapoz a könyvbe. Vajon megéri kísérletezni? Ép elmédet kockára tenni? Talán, ha IQ-d eléri a 99-et, érdemes megpróbálnod, de addig inkább add át megőrzésre olyasvalakinek, aki alkalmas erre a feladatra.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 50 (59) Szint: 38 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 47 (58) Támadás: 58 (61) Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 49 (59) Védekezés: 82 (89) Menekülés: 15 % Életkor: 9/12 év
Egészség: 48 (56) Életpont: 764/269 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 49 (65) Varázspont: 2174/1692 Pénz: 41888 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 48/20 Pszi pont: 252/140 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 56
Eddig összesen 3348 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60474 TP-t kaptál. Jelenleg 7156073 TP-d van. A következő szinthez még 343927 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 5963 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/18 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 37/12 (+3%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/95 (+1%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 198,27

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/54 2. nyomkövetés: 62/83 (+15%) 3. mászás: 10/52
4. csapdakészítés: 25/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/34 (+66%) 6. gyógyítás: 58/94
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 30/68 (+324%) 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 82/86 (+524%) 11. taumaturgia: 187/10 (+2411%) 12. versengés: 15/80
13. harcművészetek: 1/95 14. szkanderozás: 1/83 15. zene: 12/1
16. szörnyismeret: 7/88 17. pszi: 34/35 (+19%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 4/28 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 25/6 (+22%)
22. úszás: 12/24 23. csapatmunka: 2/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
esszenciavédelem (#165) fényaura II (#352) nagyobb agypajzs (#120) Pörhemór köre (#205) (95,38,4)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 473, pontszámod: 6047.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 178 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 6 bot (#4) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
2 esszenciakristály (#350) 1 ezüstdarab (#326) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 jegesmedve bunda (#1067) 1 jégszilánk (#1128) 1 kvazár kard (#297)
2 Mágikus Koponya (#279) 11 mákrózsa virág (#56) 7 manakristály (#500)
1 őselemek köpenye (#560) 1 Tilnetor kardja (#474) 36 ugh méreg (#166)
1 vashegyű nyíl (#176) 8 víz (#27) 1 óriásölő (#528)
1 kvazár kesztyű (#445) 1 krathan pallos (#855) 1 mágusölő (#422)
1 bo'adhun tiara (#744) 1 Morgan pálcája (#503) 1 csontpozdorja (#424)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6350 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 2 angyalok gyűrűje (#529)
4 bűvös shuriken (#562) 1 dalebg.kristályvért (#564) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
10 fülemüle agyar (#267) 1 hókereszt (#843) 22 isteni könnycsepp (#260)
14 kaja (#2) 1 Luthius karkötője (#527) 1 moa katalizátor (#386)
1 moa smaragd (#377) 6 sáfránypor (#211) 3 tudás gyöngye (#522)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,27) kultúrmasztodonok (#227), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), érclelőhely, Ekhnagorhu (#291), molgan (#284), Feketeszakál (3135. kalandozó), ragadozó (#292), aranyfecske (#283), tüskés gigaféreg (#256), ongóliant hadúr (#178), zombi mester (#251), halálelementál (#279), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek