Karakterszám: |
8611 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
34 |
Játékhét: |
360 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
2461 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
2 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2010. szept. 9. 10h:00' |
A következõ
fordulód táplálható: 2010. szept. 10. |
|
E-mail!
HEURÉKA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
104. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan
nõ. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket
látod nála: harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, khaldoran öv,
fekete nadrág, a nyomkeresés fejpántja, a szakács üstje, a mágia szimbóluma.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Végül Anomália feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút
int. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Anomália által meséltekbõl,
megtudod, mi az a lidércláng.
[ld. enc.]
**
105. NAP ** Felkeresi barlangodat
Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan
nõ. [aura: csapdaészlelés: 5.] A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó
rangú tagja. Tárgyai: harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, a hatalom sisakja,
ezüstmedál, khaldoran öv, fekete nadrág, a szakács üstje, a mágia szimbóluma.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Anomália elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg
érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen
a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze
csak találgatni tudtok... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon
jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi
az a manaszirén.
[ld. enc.]
**
111. NAP ** Felkeresi barlangodat
Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan
nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: harci
fejsze, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a hatalom sisakja, ezüstmedál,
khaldoran öv, fekete nadrág, a szakács üstje, a mágia szimbóluma, a füvész
köpenye, a tárgyalás gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged
végül feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy
keveset a hallottakból, megtudod, mi az a warnök.
[ld. enc.]
**
125. NAP ** Felkeresi barlangodat
Guiseppe, egy mosolygó, pirospozsgás,
mindig vidám férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, a bérmágus
kõamulettje, a kalmár nyaklánca, zöld köntös, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál,
rövid tõr, suhanó csizma, ezüst nadrág, pókcsatos öv, a teknõs könnyû pikkelyvértje.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Nem késel a válasszal: "Buta
vagy, mint a tök!" Guiseppe csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen
elismeri, hogy te nyertél. (+6% lélekenergia.)
**
125. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Guiseppe átadott neked 1 db díszes rézkulcsot. Te 8 aranyat fizettél.
**
125. NAP ** Liliana szeretne venni tõled 3 16. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 3871 16 3 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32677.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 21.* Lassalle felköltözött a következõ szintre.
*szept. 2.* Anomália
felköltözött a következõ szintre.
*szept. 2.* Zealot felköltözött a következõ
szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 6.* Csillagot kis híján megölte egy láthatatlan orgyilkos.
*máj.
6.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû
Reglinde került ki gyõztesen.
*máj. 7.* Arhippa Perttunent legyõzte harcban
egy sötét elf papnõ.
*máj. 11.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta
egy sötét elf papnõ.
*máj. 17.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy
Fhtoqaxx fattya.
*máj. 18.* Csillagot majdnem felfalta egy sünpók.
*máj.
20.* Piromacát legyõzte harcban egy kronogólem.
*máj. 26.* Akadil Tel
Kator és Braveheart Patriot pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került
ki gyõztesen.
*máj. 27.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy astacuidius.
*máj. 27.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Arhippa Perttunen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
ht 4 |
harci program törlése |
4 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
hp 4 29 15 24 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellenfeled
#24.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
hp 4 29 3 2 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. a harc 3.
körétõl.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. a harc 3,
körétõl, és ha ellenfeled #113.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
kno 9 2 11 10 1029 10 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 10
képességpontot a jéglehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a jéglehelet szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz
10 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 13!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
a 3871 16 3 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Liliana
részére 3 db molad púpot. Te 12 aranyat kaptál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
ee 169 1105 |
sok-sok eladás |
Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70
ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, díszes fejék (#135)
17 ap, khaldoran öv (#137) 52 ap, szivárvány karkötõ (#139) 140 ap, kék
gömb (#143) 87 ap, a tárgyalás gyûrûje (#144) 140 ap, pirgamit (#152) 14
ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 19 ap, a Tél ezüstlánca (#170)
70 ap, fekete nadrág (#171) 70 ap, villámöv (#172) 70 ap, pókcsatos öv
(#173) 70 ap, suhanó csizma (#195) 70 ap, nohnetár gumó (#212) 17 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001)
151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 67 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031)
123 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, pajzs (#1060)
17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075)
17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091)
25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106)
25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121)
25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136)
21 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös
(#1152) 67 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, nyílpuska (#1285)
35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301)
25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39
ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, a tudás amulettje
(#2095) 96 ap, a merénylõ köntöse (#11050) 96 ap, a harcmûvész kerek pajzsa
(#13661) 266 ap, a majom öve (#14215) 92 ap, a gepárd köpenye (#15535)
92 ap, a gepárd tõre (#15700) 96 ap, a kígyó köpenye (#19135) 92 ap, a
küzdelem köntöse (#20500) 96 ap, a gyõzelem köpenye (#20935) 92 ap, a gyõzelem
görbekardja (#21116) 266 ap, a jég görbekardja (#22916) 153 ap, a méreg
kerek pajzsa (#24011) 153 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 138 ap, a regenerálódás
pajzsa (#24460) 61 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 262 ap, a sav gyûrûje
(#26875) 52 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 180 ap,
az elektromosság fejpántja (#27205) 52 ap, az elektromosság fekete csizmája
(#27222) 262 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 49 ap, az elektromosság
csepp fülbevalója (#27356) 134 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371)
153 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 138 ap, a légzés pajzsa (#27610)
61 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 138 ap, a légzés vándorcsizmája
(#27671) 138 ap, a légzés karkötõje (#27790) 52 ap, az angyalok malachit
karkötõje (#28241) 138 ap, az ellenállás nagy pajzsa (#28512) 279 ap, az
ellenállás utazóköpenye (#28586) 134 ap, a sólyom sisakja (#29425) 61 ap,
a sólyom öve (#29515) 49 ap. Eladsz 1 Xantin bõrövét 24 aranyért. Hoppá!
A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 fejpántot 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]
bb 5 5 |
több épület meglátogatása |
Visszamész a barlangodba.
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban
kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd,
és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint,
és amíg kifizeted a belépti díjat, 15 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben
elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött:
2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy agglomerátor
(#41).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az agglomerátor felé. Már ott is vagy! Az agglomerátor
máris elõtted terem! Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(24 ép-t sebeztél).
Az agglomerátor rád veti magát. Harapni próbál fogával. Ez mellément.
Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(26 ép-t sebeztél). Az agglomerátor
rád támad. Harapni próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját,
harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(24 ép-t sebeztél).
Az agglomerátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Amíg harcoltál,
bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben
átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 45 aranyat.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel
szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent.
Kifizeted a beugrót, 15 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet.
Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ
eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled
egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos közelebb
jön, hogy támadhasson. Támadod a csontváz harcost. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Meglengetve egy rozsdás
kardot, megpróbál eltalálni.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a csontváz harcost. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(24 ép-t sebeztél). A csontváz
harcos rád veti magát. Fegyverével, egy rozsdás karddal keresi a gyenge
pontodat. Nem talált.
*** 3. KÖR *** A csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(27 ép-t sebeztél).
A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 27 arany és egy
hamis arany.
[ld. enc.] Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze.
Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat,
50 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]
(19. kaland:) - Örülök, hogy elszántad magad! Nos, elõször is: kérem a 200
aranyat!
[Tárgyhasználat: 200 arany]
Morogva leszurkolod a pénzt. A boltos mosolyogva tapsol egyet.
- Most
pedig lássuk a kard õrizõjét!
Megdöbbensz. Errõl nem volt szó! Ellenfeled
egy kõtroll fatty (#113).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a kõtroll fatty felé. Már ott is vagy! A kõtroll
fatty odajön hozzád. Megtámadod a kõtroll fattyat. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(20 ép-t sebeztél).
A kõtroll fatty rád támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Bûze zavar.
(-4 ép.) A kõtroll fatty
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A kõtroll fattyat próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(26 ép-t sebeztél).
A kõtroll fatty rád támad. Lekever egyet jobb mancsával.
(17 ép-t sebzõdtél).
Bõröd roncsolódik. ( -1 vastag bõr.) Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-4 ép.) A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty
12
ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõtroll fatty téged
támad. Feléd üt jobb mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ
számodra.
(-5 ép.) A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A kõtroll fatty
12 sebzést kap. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõtroll
fatty holtan terül el.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.)
Egy mérges oldalpillantást vetsz a most faarccal várakozó boltos felé, majd
odalépsz a kardhoz, és megragadod a markolatát. A markolatból lángnyelvek
csapnak ki! [40 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+45 életpont.)
Ugyan alaposan összeégtél, de azért a dolog nem annyira veszélyes. Dühödten
fordulsz a kereskedõ felé.
- EZ MEG MI VOLT??
- Sajnálom - vonja meg
a vállát. - Valamiféle mágikus csapda. A próba része! Ha nem érzed magad
jól, most visszaléphetsz! - Dühösen megrázod a fejed, és most óvatosabban
ugyan, de ismét megfogod a markolatot. Szerencsére, ezúttal nem ér újabb
meglepetés. Megpróbálod kihúzni a kardot.
[Erõ próba 15-ös küszöbre:
4 hõsiesség pont árán sikeres]
Kidagadnak a nyakadon az erek, ahogy minden erõdet megfeszíted. Egyszercsak
megmozdul a kard, és a következõ pillanatban sutty, kicsusszan a kõbõl!
A boltos tapsol mögötted.
- Brávó, brávisszimó! Most kérem a kardot,
hogy visszarakhassam a következõ próbázónak. Itt van, visszakapod a 200
aranyat, és kapsz még mellé három drágakövet is! - fölhördülve, megfordulsz,
és a kard hegyét a boltos torkához illeszted. Suttogva, lassan szólalsz
meg, a kereskedõ mégis jól láthatóan érti minden szavadat.
- Hogy is szólt
az ajánlat, boltos?
- Ööö... izé, jól van, persze vidd a kardot, úgyis
csak egy életlen játékfegyver! Máshol pár aranyat sem fogsz érte kapni,
nemhogy ennyit!
Te azonban csak kacagsz a nyomorúságos próbálkozáson,
és távozol. Mert amit a kezedben tartasz, az bizony nem egy játékfegyver,
hanem a Kõ Kardja!
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
bb 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. A boltos a füledbe súgja:
- Volna egy megbízásom számodra! - körbenézel: nincs senki a boltban!
Úgyhogy hangosan így szólsz:
- Mondjad csak, kivel kell végeznem? - a
boltos elsápad, remegni kezd, és gyorsan pisszeg, majd suttogva folytatja:
- Honnan tudtad, hogy pont erre akartalak megkérni? - Meglepõdve nézel
rá, de õ gyorsan folytatja. - Tudod, valaki nagyon sok arannyal tartozik
nekem, és... hát õt kellene elintézni. - Kiborít az asztalra egy marék
drágakövet. - Ennyit tudnék fizetni!
- Majd meglátom - válaszolsz elgondolkodva.
(2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Visszamész a barlangodba. Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot
költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
m 6 4 3324 4443 4341 4141 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,5) A folyosó délre tart. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a kõzúzót. A kõzúzó feléd rohan. Támadod a kõzúzót.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(25 ép-t sebeztél). A kõzúzó rád veti magát. Elõresuhint nyelvével.
(1
ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(24 ép-t sebeztél). A kõzúzó holtan
terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+35%).
(M 6,6) Délre mész tovább. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik
meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a
síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer,
hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét.
Útközben számolta a lépéseit - 73 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért
Penolipia város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette
iránytûjét, 64 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb
86 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt
egyet, és egyenesen ment haza, Penolipia érintése nélkül. Rájött, hogy
sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max.
5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 7,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) A négy égtáj közül északot választod. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 5,4) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben egy emelvényen
egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül,
az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Nem ülsz bele.
(M 5,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Kimész a Csarnokból.
Elküldesz egy kihívást Liliana részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Végigjárod
a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Kiválasztasz egy
barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Liliana, egy vörös hajú, harsány kacagású,
vadóc nõ. [aura: ügyesség: 7.] A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: a kalmár nyaklánca, bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál,
rövid tõr, Xantin bõröve, a füvész köpenye, hosszú íj, a nyomkeresés fejpántja,
spanyolcsizma. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Még a bika alatt is borjút
keresnél!" Dühösen kiabálja vissza: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" A
következõvel folytatod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?"
Azonnal visszavág: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Ez nem
igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy
vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
k 261 398 478 |
kaland elvállalása |
(261. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót,
leugrasz a peremre.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(398. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Az egyetlen továbbvezetõ utat
egy lelakatolt vasrács zárja el. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hiába szenvedsz, a zár nem
enged! Végül feladod.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(478. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Osonsz elõre, minden sarokba belesve.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre:
sikeres] Furcsa repedéseket pillantasz meg a földön. Hiszen ez csapda!
Még jó, hogy nem léptél bele!
Egy szakadékot látsz, amelyen tíz híd vezet át. Mi a fene?
[IQ próba 10-es
küszöbre: sikeres] Aha! Kilenc közülük illúzió! Átsétálsz az igazi hídon.
Egy szûk alagút elõtt állsz, amely tele tûhegyes tüskékkel. Itt kell átkúsznod!
Nosza, rajta. A tüskék szúrnak, sebeznek.
[Egészség próba 6-os küszöbre:
sikeres] A fájdalommal azonban nem törõdsz, csak félúton bekötözöd magad.
Végül, elviselhetetlen szenvedés árán, eljutsz az alagút végéig, ahol ellátod
a sebeidet.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás
próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hosszasan próbálkozol, sikertelenül.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
v 146 |
146. varázslat elmondása |
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 229.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 264 sebzést okoztál,
és 116 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 229 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
451 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Heuréka, egy energiakisülésektõl övezett, mélykék szemû,
csodaszép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (9) / 0.90 |
[2] IQ: |
13 / 1.65 |
[3] ügyesség: |
3 (7) / 0.75 |
[4] egészség: |
7 / 3.55 |
[5] mágia: |
12 / 2.60 |
[6] gyorsaság: |
13 (14) / 1.12 |
[9] Méret/ép: |
66 / 52 |
Min. méret: |
65 |
Barlangméret: |
68 |
|
|
Varázspont: |
108 / 98 |
Képességpont: |
12 / 17% |
Hõsi pont: |
37 (0) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
248 / 170 |
Hírnév : |
362 |
Jóllakottság: |
164% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
6 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
159 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
138 (4) |
Leölt torzszülött: |
188 (4) |
Pszi csaták: |
4 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
3
(0) |
Ájulások száma: |
7 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: tanítvány (5)
Speciális
képességeid:
+5 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Hajtsd végre a 14-es Klánkalandot (KK 14)! (összesen
35 TVP-t igényel) 3.) Ölj meg egy tehemótot csak varázslattal. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
13 (16) / 7.40 |
[11] jéglehelet: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.74 |
[48] mászás: |
5 / 1.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 1.34 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 1.95 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 / 0.39 |
[57] gyógynövények: |
3 (5) / 2.50 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.70 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.05 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.42 |
[61] pszi energia: |
5 / 1.52 |
[62] lopás: |
5 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 1.25 |
[65] álcázás: |
2 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.50 |
[68] zene: |
4 / 0.15 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.32 |
|
|
a villám
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 (4) / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
5 (6) / 0.32 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (2) / 0 |
[10] energiatüske: |
3 (4) / 1.04 |
[29] életszívás: |
7 (8) / 0.28 |
[13] jégcsóva: |
5 (6) / 0 |
[15] jégpajzs: |
4 (5) / 0.18 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 (2) / 0.16 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.12 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
10 energi |
13 jégcsó |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
3: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #47. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #24. |
1: tûzlehelet itala v.var, ha 3 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled
#23. |
5: életszívás t.var. a harc 3, körétõl, és ha ellenfeled #113. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 20;
VI erõ:200% ép:1%;
PV 3 4 2 5;
PSZ
56 59 68;
HE 1;
PTA 131 131;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
Az
Orgling lázadás
során általad legyõzött orglingok száma: 6.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #53 (20. épület), #323 (23. forduló),
#361 (27. forduló), #485 (30. forduló), #398 (33. forduló), #478 (33.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gepárd köpenye (#15535) |
* |
1 a gladiátor
szárnyas sisakja (#6027) |
|
1 a szalamandra vassisakja (#25826) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 Xantin ezüstöve
(#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság amulettje (#3895) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1
a szalamandra márványgyûrûje (#25976) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
49 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
44 drágakõ (#2) |
|
27 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
* |
1 a villám barbár lándzsája (#23831) |
|
2 harci
fejsze (#12) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
3 fehér gyógyital (#50)
|
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21)
|
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26)
|
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
3 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
2 húsevõ bibe
(#151) |
|
12 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 rozsdás kard (#131), 1 a Kõ
Kardja (#216), 2 hamis arany (#809), 1 törpe pikkelyvért (#4).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 70 arany (#1), 3 molad púp (#16),
1 Xantin bõröve (#169), 1 õskõ (#8), 1 fejpánt (#1105).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY) A valaha az értelem szikráját mutató orglingok
közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek.
A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát,
hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket
más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek
az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi
élvezet egy micinista galetki számára.
LIDÉRCLÁNG (85. LÉNY) A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább
egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletezõ kedvû galetki varázsló
hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére.
No igen, a lidércláng ugyan nem jelent igazi veszélyt egy galetki számára,
de viszont legyõzése különleges szerencsét és ügyességet kíván. A lidércláng
ugyanis nagyon apró és hihetetlenül gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni,
valamint védett varázslatokkal szemben. A lidércláng elpusztulásakor visszamaradó
esszencia piromádok számára lesz fogyasztható.
MANASZIRÉN (564. LÉNY) Roppant érdekes lény a manaszirén: mindig bujkál
a galetkik elõl, szinte soha nem találkozhat vele az, aki nem szándékosan
kutat egy példány után. A manaszirének különös, csábító énekükkel bûvölik
el a galetkiket, majd rövid idõ múlva szabadon engedik. Hogy ez idõ alatt
mit tesznek velük, azt senki nem tudja, mert az áldozatok semmire nem emlékeznek
ezen idõszakból. A manaszirén haja különleges mágikus hatalommal bír, melyet
azonban csak a leghatalmasabb mágusok tudnak megfelelõ módon kihasználni.
WARNÖK (73. LÉNY) A warnök egy hosszú, fás testû, lassan mozgó teremtmény,
távoli rokona az enteknek. Nem kedveli a betolakodókat, ezért szó nélkül
megpróbál mindent szétlapítani, ami nem nagyobb nála (vagyis szinte mindent).
Mégha mindez nem lenne elég, a warnök eléggé ellenálló mindenféle elemi
támadással és méreggel szemben. Szerencsére, a warnök eléggé rövidlátó,
úgyhogy valószínûleg nem fog eltalálni, de ha mégis, jaj neked! (Végtag
szakértelme ugyanis 1, de mérete 10!) Ha elejtesz egyet, csak akkor számíts
ehetõ részekre, ha kõevõ vagy tejivó vagy.
ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY) Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták,
és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt
levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert
akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz
-10% támadást.
A KÕ KARDJA (216. TÁRGY) Ez a hatalmas és nehéz kard nem csillog a fényben,
távolról úgy tûnik, hogy pengéje nem fémbõl, hanem kõbõl van! Ez persze
közelebbi vizsgálat után nevetségesnek tûnik, mégis: ha valakire lesújtasz
vele, úgy érzi, hogy mázsás súly szakadt a nyakába. A legendák szerint
a Kõ Karja képes volt kõvé változtatni bárkit, akit megérintett, de - miután
ezt kipróbáltad magadon - nyilvánvaló, hogy ez nem igaz. Tény, hogy a kard
sebzése hatalmas, 3D8, és emellett ad +2 vastag bõrt, és +3 méretet. A
Kõ Kardja bizonyos értelembe véve átkozott tárgy: nem adhatod el.