Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 11. 9h:12' EZ A 350. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 351. játékheted kezdete: ápr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve szőrös altestét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a kutyafejű medve vicsorgó pofáját. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 185, gyógyulás: 4, összesen: -181 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 1695. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vizestömlő tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányászvorthag farkát. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a bányászvorthag fejét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 99 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a bányászvorthag jobb hátsó lábát. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a bányászvorthag jobb hátsó lábát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 97 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Magad mögé lököd a pitiáner Shengoroth trófeát, és kinyersz egy alkalmas bányászvorthag trófeát. 11436 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1966, sebződés: 776, gyógyulás: 379, összesen: -397 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyengén megütögeted az ősi matéria testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nunchakuval párszor megpöccinted az ősi matéria testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az ősi matéria mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 533, gyógyulás: 67, összesen: -466 ÉP}
v 198 229 82 | elmormolod a 198. varázslatot |
[229,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ében tigris közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Nunchakuval többször eltalálod az ében tigris jobb hátsó lábát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében tigris ébenfekete bőrét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd az ében tigris bal első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1283, sebződés: 534, gyógyulás: 230, összesen: -304 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd az ében tigris nyakát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ében tigris jobb vállát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nunchakuval súrolod az ében tigris jobb vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6610 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 482, gyógyulás: 223, összesen: -259 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. Kritikus ütés! (5 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Nunchakuval súrolod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 87 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. (ld. enc.) 8866 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 672, gyógyulás: 324, összesen: -348 ÉP}
(Továbbmész...) [228,80] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy csupaszbőrű maclogh nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a csupaszbőrű maclogh bal vállát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh bal oldalát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A csupaszbőrű maclogh összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10016 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 432, gyógyulás: 364, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [229,79] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő káoszszellem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 362 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 126 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 602, gyógyulás: 4, összesen: -598 ÉP}
vv 161 79 167 | elmormolod a 161. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével megvagdalod a rubin góliát combját. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. Kritikus ütés! (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Egy tockost nyomat Neked a rubin góliát! (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 541, gyógyulás: 172, összesen: -369 ÉP}
bb 260 100 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot) |
im | imádkozol |
A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff bal vállát. (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor keményen megütöd a tündöklő griff testét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff jobb szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a tündöklő griff jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1730, sebződés: 383, gyógyulás: 0, összesen: -383 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a tündöklő griff testét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tündöklő griff jobb vállát. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Nunchakuval meghorzsolod a tündöklő griff testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8573 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1637, sebződés: 437, gyógyulás: 4, összesen: -433 ÉP}
(Továbbmész...) [230,78] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 396 életpontot sebezve.) Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi hatás! Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (108 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az Uthan Teriadan szellemtestét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod az Uthan Teriadan szellemkarját. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 341, gyógyulás: 4, összesen: -337 ÉP}
(Továbbmész...) [231,78] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Tharr szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy káoszszellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 1178 | bemész az 1178. épületbe |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 605 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csupaszbőrű maclogh jobb szárnyát. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Belecsipked a csupaszbőrű maclogh a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 472, gyógyulás: 0, összesen: -472 ÉP}
(Továbbmész...) [229,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csupaszbőrű maclogh ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [228,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tarajos áspis. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 225.]
szk 477 | keresed a 477. szörnyet |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 822. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
ŐSI MATÉRIA (600. SZÖRNY) Már sok-sok ezer év telt el azóta, hogy az első árnypiramis felépült Kelet-Ghallán. Az azt épít(tet)ő, tapasztalatlan árnytündérek célja egyértelmű volt: egy olyan eszközt akartak létrehozni, ami a természet energiáit egy forrásba gyűjtve, semlegesítené a Halál istenének őket sújtó átkát. Az árnypiramis belsejében olyan erős varázslat koncentrálódott, hogy körös-körül, többszáz méteres körzetben az aljnövényzet gyors ütemben kipusztult. Pár évig tartott a folyamat, melynek betetőzéseként az építmény felrobbant, a belsejében nőtt kaotikus sugárzás pedig elszabadult, és önálló tudatra ébredve, útjára indult. Leginkább egy masszára emlékeztet, ami minden közelébe került lelket pillanatok alatt magába olvaszt, és ezáltal csak nő és nő. Szikrázó fellegek és kavargó köd alkotják, és a legtöbbször fojtogató szagot áraszt magából. Miközben a semmiből formálódott iszonyatos mancsa lesújt, élő és holt lelkek halálsikolyait hallhatod fejedben. Az ősi matéria elől elbújni nem lehet, így BA paranccsal hiába is próbálkoznál. Csak mágikus fegyverrel tudsz rajta sebet ejteni, de azzal is nehezen. |
ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY) Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat. |
BAHROT BŐR (938. TÁRGY) A dübörgő bahrotok bőrét egy éles szerszámmal lenyúzva a vadásztatu bőrnél pont százszor ellenállóbb anyaghoz juthatsz. Bár kérges és vastag felülete miatt nehéz lenne megmunkálni, de azért lehet, hogy érdemes megpróbálkozni vele. |
UTHAN TERIADAN (505. SZÖRNY) A Pusztulás Kráterének hírhedt lakói a Teriadan káoszszellemek voltak. Rég volt, amikor a bo'adhun sámánurak még uralmuk alá tudták vonni őket, azóta ez soha senkinek nem sikerült. Közülük is volt néhány, aki kiemelkedett a névtelenségből. Uthan Teriadan az előkerült bo'adhun tekercsek szerint e leghatalmasabb káoszszellem volt mind közül. Egyesek szerint minden tudását a szerencsétlenül járt sámánurak lelkéből nyerte, és minden egyes áldozattal csak erősödött a hatalma. Most, hogy már nem kóborolnak a barbár nép tagjai birodalmuk kihalt vidékein, vajon mi táplálja Uthan Teriadan tudását? Nem akadt kalandozó, aki ezt elmondhatta volna. |
Erő: | 60 (85) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 86 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 60 (78) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/370 év |
Egészség: | 59 (88) | Életpont: | 989/185 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 63 (93) | Varázspont: | 2646/1 | Pénz: | 195 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 28/16 | Pszi pont: | 544/189 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/56 (+1%) | ütőfegyverek: | 43/6 (+6%) | lőfegyverek: | 7/40 |
dobófegyverek: | 35/74 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/5 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 81/57 (+15%) | 3. mászás: | 21/15 |
4. csapdakészítés: | 23/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/69 | 6. gyógyítás: | 30/60 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 16/1 (+15%) |
10. teológia: | 149/3 (+54%) | 11. taumaturgia: | 148/61 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 4/7 |
13. versengés: | 19/75 | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 16/18 |
16. szörnyismeret: | 47/74 (+34%) | 17. pszi: | 38/8 (+5%) | 18. zárnyitás: | 21/38 |
19. vadászat: | 7/38 | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 36/8 (+9%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +38 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +41 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,10,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
istenítélet (#284) | >> | hegyi óriás (#397) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | fiatalság itala (#473) | 1 | nyílvessző (#108) | 9 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | smaragd védőgyűrű (#223) | 13 | víz (#27) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | lótuszvirág (#447) |