Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 1. 9h:06' EZ A 595. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 596. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 127 26 72 | elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 4 0 | elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 6. KP: v 1 10 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 8. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {támadása: 0.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 170 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 188 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 172 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 360, gyógyulás: 49, összesen: -311 ÉP}
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 19, gyógyulás: 52, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-17] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 52, gyógyulás: 65, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-16] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy homokféreg közeledik. {max. életpontja: 73-78.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (3 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-15] Füves síkságra érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal végigmetszed a hínárevő piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal kilukasztod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az érző szívű dromedár bal első lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az érző szívű dromedár nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár feléd rúg, de nem talál el. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Az érző szívű dromedár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. (Nincs mibe rakni 3 vizet.) 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a zombi mester nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 49, gyógyulás: 73, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-17] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a bunthar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal megvagdalod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 62, gyógyulás: 78, összesen: +16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dűnekukac bal oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dűnekukac jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-18] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy nekrofunt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 53, gyógyulás: 75, összesen: +22 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az érző szívű dromedár testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az érző szívű dromedár nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester bal karját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 58, gyógyulás: 75, összesen: +17 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár zörgő csontjait. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
h 1894 5 | használod az 1894. tárgyat |
ef 14 518 | energia fejlesztése 14 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
Erő: | 33 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 44 (48) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 32 (38) | Védekezés: | 39 (44) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 165/171 év |
Egészség: | 33 (37) | Életpont: | 406/427 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (45) | Varázspont: | 767/535 | Pénz: | 4089 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 55/2 | Pszi pont: | 181/539 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/11 (+31%) | ökölvívás: | 2/18 | szúrófegyverek: | 23/75 |
vágófegyverek: | 33/91 (+13%) | ütőfegyverek: | 18/10 | lőfegyverek: | 24/78 (+7%) |
dobófegyverek: | 11/26 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/63 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 91/55 (+52%) | 3. lopás: | 6/21 |
4. mászás: | 15/94 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 26/68 | 6. csapdaészlelés: | 32/50 |
7. gyógyítás: | 33/84 | 8. titkosírás: | 22/77 | 9. felderítés: | 21/70 |
10. szörnyidomítás: | 10/68 | 11. teológia: | 42/51 (+17%) | 12. taumaturgia: | 31/84 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 13/63 (+7%) | 15. zene: | 23/3 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 50/12 | 17. pszi: | 22/10 (+1%) | 18. zárnyitás: | 5/66 |
19. vadászat: | 25/92 | 20. vitalitás: | 1/10 | 21. bányászat: | 32/12 |
22. úszás: | 8/75 (+37%) | 23. főzés: | 16/15 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (3,40) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 621 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60193. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 583 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 344 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 25 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 2730 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 556 | sallank karom (#128) | 1314 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | 1202 | nyílvessző (#108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 870 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | $465 | rókafarok ($124) | 991 | gyöngymangó (#135) | $984 | csontkulcs ($74) | 6 | fejsze (#1240) | 114 | Huddens elixírje (#830) | $476 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | $550 | dözmöng szív ($122) | 500 | purifikátor háj (#269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csuklyavirág (#133) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
194 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | grifftojás (#179) | |||
16 | kaja (#2) | 12 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | moa üveggömb (#383) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | pirkit (#153) | |||
2 | sáfránypor (#211) |
59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | |
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|