341. forduló, 343. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 1. 9h:06'
EZ A 595. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
596. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,-20] koordinátán.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+230 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1305. hetének nyerőszámai: 4, 10, 16. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 102 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 476.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 457.]

* 10. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 447.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csuklyavirágot ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[67,-19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. {max. életpontja: 141-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [66,-18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {támadása: 0.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 170 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 188 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 172 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 360, gyógyulás: 49, összesen: -311 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg. {védettsége: 15 szúró, 27 vágó, 22 ütő ellen.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 19, gyógyulás: 52, összesen: +33 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [65,-17] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {max. életpontja: 221-240.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [81 pontot használtál fel, van még 361.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[64,-17] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz lord. {max. életpontja: 151-170.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 44 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 52, gyógyulás: 65, összesen: +13 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 613 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59233.
Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [63,-16] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy homokféreg közeledik. {max. életpontja: 73-78.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (3 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+11.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nano Pallanthoff egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [63,-15] Füves síkságra érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Halmazábrával. Sheran fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy zombi mester trófea és egy szubreális vámpír trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. {egészsége: 27.} Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
[30 pontot használtál fel, van még 331.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben rövid kardot fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.}

Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 311.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben rövid kardot fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna! {max. életpontja: 27-32.}

Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 291.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható rövid kardot markolod. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.}

Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal végigmetszed a hínárevő piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. [réz papi karkötő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 271.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca! {max. életpontja: 11-14.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal kilukasztod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 251.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 231.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 211.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 191.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[62,-16] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Wassermann Bobó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. {támadása: 16.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az érző szívű dromedár bal első lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az érző szívű dromedár nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár feléd rúg, de nem talál el. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Az érző szívű dromedár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. (Nincs mibe rakni 3 vizet.) 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled. {támadása: 48.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 44 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a zombi mester nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 49, gyógyulás: 73, összesen: +24 ÉP}

Találsz nála 5 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 616 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59593.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [61,-17] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a bunthar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {támadása: 31.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal megvagdalod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 62, gyógyulás: 78, összesen: +16 ÉP}

Találsz nála 4 rókafarkat. [rókafarok ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 618 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59833.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy halálbokort. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 25 szúró, 5 vágó, 25 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dűnekukac bal oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dűnekukac jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [60,-18] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy nekrofunt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 307-336.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 53, gyógyulás: 75, összesen: +22 ÉP}

Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 mozogsz délre
[60,-17] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Daleron Kawer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy érző szívű dromedár. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az érző szívű dromedár testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az érző szívű dromedár nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy zombi mester áll veled szemben.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester bal karját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 58, gyógyulás: 75, összesen: +17 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt sullár. {max. életpontja: 156-165.}

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár zörgő csontjait. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Találsz nála 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 621 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60193.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

h 1894 5 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 5 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [5 pontot használtál fel, van még 146.]

ef 14 518 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [98 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csuklyavirágot. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 14, 13.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 38 pontod maradt, ebből a következő körre 38 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 521 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG)
A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.]

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 30 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 39 (44) Menekülés: 40 % Életkor: 165/171 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 406/427 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 767/535 Pénz: 4089 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 55/2 Pszi pont: 181/539 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3536 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 050 TP-t kaptál. Jelenleg 2 188 769 TP-d van. A következő szinthez még 111 231 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, élőholt tigris, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5700 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/11 (+31%) ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75
vágófegyverek: 33/91 (+13%) ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/78 (+7%)
dobófegyverek: 11/26

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 58

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/63 (+44%) 2. nyomkövetés: 91/55 (+52%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/94 (+3%) 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 32/50
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 22/77 9. felderítés: 21/70
10. szörnyidomítás: 10/68 11. teológia: 42/51 (+17%) 12. taumaturgia: 31/84 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 13/63 (+7%) 15. zene: 23/3 (+11%)
16. szörnyismeret: 50/12 17. pszi: 22/10 (+1%) 18. zárnyitás: 5/66
19. vadászat: 25/92 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 32/12
22. úszás: 8/75 (+37%) 23. főzés: 16/15 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (3,40) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 621 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60193.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 583 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
344 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
25 sötét ital (#284) 1195 pirkit (#153) 2730 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 556 sallank karom (#128) 1314 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 18 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) 1202 nyílvessző (#108) 32 jégszilánk (#1128)
986 isteni könnycsepp (#260) 96 megsemmisítő (#1540) 870 ezüstdarab (#326)
64 tolmokov-koktél (#351) 18 féregbél (#1071) $465 rókafarok ($124)
991 gyöngymangó (#135) $984 csontkulcs ($74) 6 fejsze (#1240)
114 Huddens elixírje (#830) $476 szent jogar ($150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1905 gyógykenőcs (#313)
$550 dözmöng szív ($122) 500 purifikátor háj (#269)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 5 gernim balzsam (#1894)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
194 arany (#50) 1 bunthar bőr (#733) 2 grifftojás (#179)
16 kaja (#2) 12 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
2 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148) 5 pirkit (#153)
2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
(60,-18) nekrofun (#173), zombi mester (#251)
(60,-17) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), zombi mester (#251), élőholt sullár (#216)
(61,-17) buntharok (#396), dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), dűnekukac (#357)
(62,-16) művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), Thargodan csontváz (#297), zombi mester (#251)
(63,-16) homokféreg (#121), dermesztő lidérc (#645), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587)
(63,-15) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201), Halmazábra (3663. kalandozó), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192)
(64,-17) vérfürdető magszim (#148), csontváz lord (#177), zombi mester (#251), régészeti lelőhely (#1208), Dornodon oltár
(65,-17) erszényes elkarog (#354), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(66,-18) oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 30. jellempróba, vortexmágus (#418), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(67,-19) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, drasmólyom (#60), tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek