341. forduló, 343. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 18. 15h:39'
EZ A 387. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
388. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

BALOARG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 19. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+216 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 498.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 492.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 471.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 10. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+9 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 437.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

lm 2 mozogsz 2
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] [4 pontot használtál fel, van még 428.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

lm 13 16 20 mozogsz 13 16 20
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [15. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [18. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [20. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 395.]

lm 23 24 27 mozogsz 23 24 27
Folytatod az utat. [22. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [23. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [22. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [29. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [27. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [36 pontot használtál fel, van még 359.]

lm 205 9 3 mozogsz 205 9 3
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 11. PONTRA. [36 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 13 38 43 mozogsz 13 38 43
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [13. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [35. PONTRA.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [37. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [38. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [37. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [36. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [43. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] [32 pontot használtál fel, van még 291.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 135 TVP-t. [-27 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 3 12 30 mozogsz 3 12 30
A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [11. PONTRA.] Az út véget ér - egy zsákutca! [12. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [29. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [30. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 901 31 900 mozogsz 901 31 900
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 34 205 34 mozogsz 34 205 34
Bekukkantasz a kis terembe. [32. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagyobb terembe érkezel. [34. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) Úgy suhansz, mint az árnyék. [30. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [33. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [34. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 385.]

lm 44 49 205 mozogsz 44 49 205
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [40. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [39. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [46. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [47. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [49. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-30 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) [48 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 9 4 9 mozogsz 9 4 9
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Találsz egy kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [4. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [8. PONTRA.] Az út véget ér - egy zsákutca! [9. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [5. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 297.]

lm 7 41 4 mozogsz 7 41 4
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [41. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 2. PONTRA. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [4. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [8. PONTON vagy.] [16 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 10 42 40 mozogsz 10 42 40
Az út véget ér - egy zsákutca! [10. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [14. PONTON vagy.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [16. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [17. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [19. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [20. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [21. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [24. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [26. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [28. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Az út véget ér - egy zsákutca! [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 2. PONTRA. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [39. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [40. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [68 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [26. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [28. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [30. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [32. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [33. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy kis szobába érkezel. [34. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [33. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [35. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ezerszemű bestia. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [32. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [36. PONT.]
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Sheran áldozópapja. Egy arany éjmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dal.kristálykesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy haramakit, egy hókeresztet, egy kabutót, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy Natharion amulettet, egy nefil-rin medált, egy örökkéval. topázát, egy purifikátor övet, egy q. ölő medált, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nyakláncot, egy tanítvány övet, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy harcias morf trófea és egy quwarg b.háborító trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ő is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arany Hetti. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: A Végzet dragnitja, A Végzet kristálya, A Végzet kulcsa, aenouth ködkürt. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[60 pontot használtál fel, van még 153.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 4 7 mozogsz keletre, délre, északnyugatra
[199,28] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf karmával. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod az éltető morf karmával. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csőrével az éltető morf belemar kézfejedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 40, gyógyulás: 126, összesen: +86 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf karmával. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az éltető morf jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az éltető morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 47, gyógyulás: 72, összesen: +25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 6 tintát. [tinta ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, az aurach fog. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 3 vas dobónyíl, 9 bronzhegyű nyíl, 1 dárda, 1 szöges bunkó, 1 rézsisak.

(Továbbmész...) [199,29] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 2, gyógyulás: 41, összesen: +39 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 11, gyógyulás: 9, összesen: -2 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 11 arany. 2 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 64, gyógyulás: 49, összesen: -15 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Tguarkhan támad rád.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel felnyársalod a Tguarkhan testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, egy aranytű és 5 gyöngymangó. 2 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 46, gyógyulás: 50, összesen: +4 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy din formázó minta, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alanori csatamén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

(Továbbmész...) [198,28] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy umbatari bromag. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 57 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az umbatari bromag testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki az umbatari bromag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 119, gyógyulás: 74, összesen: -45 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy változatos morf áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf jobb oldalát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf fejét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a változatos morf bal középső lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ocsmány csáprágóját a változatos morf hasadba mélyeszti. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 857 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 99, gyógyulás: 88, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf fejét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf karmával. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod az éltető morf bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az éltető morf belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 41, gyógyulás: 83, összesen: +42 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 mópat tokent. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [88 pontot használtál fel, van még 55.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[199,27] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronotapír nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír jobb oldalát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 36, gyógyulás: 52, összesen: +16 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt.

(Továbbmész...) [198,27] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 3 146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 56, gyógyulás: 33, összesen: -23 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy brutális morf.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 73 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A brutális morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A brutális morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 200, gyógyulás: 11, összesen: -189 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló bal lábát. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a mágiamorfáló bal lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 42, gyógyulás: 142, összesen: +100 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 boszorkánykendőt. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. [14 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 242 keresed a 242. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy q. rohamosztagost. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 921 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 26.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-10 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 9, 25.
Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól elementál kalandozó lord helyett kalandozó ősmester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +43 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 483 pontot. A következő körben tehát 483 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 251. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 55 (84) Szint: 42 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 52 (84) Támadás: 76 (80) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 48 (67) Védekezés: 98 (106) Menekülés: 30 % Életkor: 29/45 év
Egészség: 46 (64) Életpont: 1231/1701 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 57 (78) Varázspont: 2091/1177 Pénz: 23542 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 227/744 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 2
Eddig összesen 5226 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 116 TP-t kaptál. Jelenleg 9 619 797 TP-d van. A következő szinthez még 880 203 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, királyi őrjáratos. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 2922 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/20 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 42/85 (+7%)
vágófegyverek: 16/75 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 33/91 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 212
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/50 2. nyomkövetés: 58/19 (+5%) 3. mászás: 26/21
4. csapdakészítés: 38/31 (+7%) 5. csapdaészlelés: 21/89 (+72%) 6. gyógyítás: 42/63
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 32/52 (-795%) 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 95/27 (+119%) 11. taumaturgia: 79/22 (+17%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/55 (+5%) 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 97/41 (+20%)
16. szörnyismeret: 17/91 17. pszi: 27/59 (+3%) 18. zárnyitás: 1/83
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 1/62 21. bányászat: 39/85 (+3%)
22. úszás: 4/62 23. főzés: 24/72 (+11%) 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (8,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem (#165)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Pörhemór köre (#205) (95,36,3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 30, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1196, az összesen kapott pontszám: 138340. (összesen ölhető: 1200 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 58 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aurach fog (#657) 2 ezüstdarab (#326) 1 főnixtoll (#563)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
47 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
1 bíbor morfplazma (#2450) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 din formázó minta (#301)
2 fekete morfplazma (#2446) 8 gyöngymangó (#135) 13 kaja (#2)
1 lila morfplazma (#2448) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 mópat token (#585) 2 ramit kő (#226) 3 sáfránypor (#211)
1 sárga morfplazma (#2447) 1 Thargodan esszencia (#328) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199 200
26
27
28
29
30
(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kultúrmasztodonok (#227), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, Arany Hetti (5956. kalandozó), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, umbatari bromag (#770), változatos morf (#7626), éltető morf (#7625)
(199,27) kronotapír (#286), tavacska, oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934)
(199,28) Raia szent lovagjai (#239), éltető morf (#7625), Tharr oltár, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(199,29) trikornis herceg (#261), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek