Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 28. 10h:14' EZ A 353. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 354. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 7777 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4893 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 28. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 164. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 188. varázslatot a 127. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 116. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 737. tárgyat |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
vv 112 161 189 | elmormolod a 112. varázslatot a 161. varázslatot a 189. varázslatot |
v 18 15 | elmormolod a 18. varázslatot |
ftv 155 35 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 35. szörnyet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 123 209 211 | elmormolod a 123. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
ftv 92 288 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 288. szörnyet |
v 6 9999 30 | elmormolod a 6. varázslatot |
tv 186 60 33 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 60. varázslatot a 33. varázslatot |
kt 449 2 | elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot) |
t 288 279 275 | támadod a 288. szörnyet a 279. szörnyet a 275. szörnyet |
t 761 1 | támadod a 761. szörnyet |
hu 1113 186 215 | hulladék: 1113 186 215 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
kb 297 43 425 | kiveszel a bankból a 297. tárgyat (43 darabot) |
kt 939 5 | elkészíted a 939. tárgyat (5 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy hhaar burka mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
fa 297 3887 1 | feladod a 297. tárgyat a 3887. kalandozónak (1 darabot) |
fa 350 3887 1 | feladod a 350. tárgyat a 3887. kalandozónak (1 darabot) |
fa 570 5289 1 | feladod az 570. tárgyat az 5289. kalandozónak (1 darabot) |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
bb 331 584 1406 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (584 darabot) |
fa 626 3887 1 | feladod a 626. tárgyat a 3887. kalandozónak (1 darabot) |
h 341 397 1 | használod a 341. tárgyat |
a 415 3870 1 | átadod a 415. tárgyat a 3870. kalandozónak (1 darabot) |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy tompítás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 218 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 360 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem jobb oldalát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az adamantit gólem testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az adamantit gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 66 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 574, gyógyulás: 237, összesen: -337 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 29 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy xirnox szív. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 93, gyógyulás: 43, összesen: -50 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a szánalmas pondró nyakát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 83, gyógyulás: 190, összesen: +107 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 14, gyógyulás: 72, összesen: +58 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb vállát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett varkaudar vajákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 214 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval meghorzsolod a varkaudar vajákos fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal meghorzsolod a varkaudar vajákos fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 20 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 337, gyógyulás: 4, összesen: -333 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A fényaura 28 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A fényaura 28 ép-t sebez. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy tompítás varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal megdöföd a varkaudar hadúr bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 18, gyógyulás: 48, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [198,111] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Észreveszel egy királyi őrsáncot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hűségérmét. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűbájlidérc szellemtestét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 36, gyógyulás: 40, összesen: +4 ÉP}
m 2 7 1 | mozogsz keletre, északnyugatra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy tompítás mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal megbököd a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 65, gyógyulás: 74, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [198,110] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés gigaféreg. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 14, gyógyulás: 109, összesen: +95 ÉP}
(Továbbmész...) [199,109] Füves síkságra érkeztél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 12, gyógyulás: 80, összesen: +68 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a woorgard testét. Kritikus ütés! (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
v 159 344 | elmormolod a 159. varázslatot |
be 165 | bemész a 165. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 5 6 8 | mozogsz 5 6 8 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a csataremák testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi hatás! Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csataremák fejét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a csataremák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 234, gyógyulás: 158, összesen: -76 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a csataremák testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A csataremák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 261, gyógyulás: 229, összesen: -32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a csataremák egyik csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fényaurád 10 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a csataremák testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1591 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 257, gyógyulás: 239, összesen: -18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos bal vállát. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1453, sebződés: 318, gyógyulás: 219, összesen: -99 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos bal oldalát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a vark. kardtáncos jobb karját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 329, gyógyulás: 195, összesen: -134 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Fényaurád 23 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona fejét. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a varkaudar katona jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 108, gyógyulás: 228, összesen: +120 ÉP}
kpcs 3 8 | kapcsoló 3 |
kpcs 3 8 | kapcsoló 3 |
lm 4 22 17 | mozogsz 4 22 17 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kpcs 3 17 | kapcsoló 3 |
vv 205 109 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 762 239 765 | keresed a 762. szörnyet a 239. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat a 449. tárgyat az 522. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot) |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
Erő: | 54 (76) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 55 (65) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 48 (50) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 29/41 év |
Egészség: | 45 (49) | Életpont: | 610/637 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 52 (57) | Varázspont: | 1640/1300 | Pénz: | 2889 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 28/20 | Pszi pont: | 318/197 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/97 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 37/16 (+12%) |
vágófegyverek: | 10/21 | ütőfegyverek: | 30/30 (+16%) | lőfegyverek: | 13/46 |
dobófegyverek: | 34/12 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (130%) << Fényhozó (#637) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/74 | 2. nyomkövetés: | 78/50 (+42%) | 3. mászás: | 17/52 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 27/35 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/22 | 6. gyógyítás: | 44/42 |
7. titkosírás: | 8/75 | 8. felderítés: | 27/77 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 19/63 |
10. teológia: | 99/26 (+68%) | 11. taumaturgia: | 90/44 (-761%) | 12. szerencsejáték: | 4/67 |
13. versengés: | 23/32 | 14. zene: | 10/87 | 15. szörnyismeret: | 51/99 |
16. pszi: | 36/20 (+20%) | 17. zárnyitás: | 2/0 | 18. vadászat: | 10/81 |
19. vitalitás: | 3/53 | 20. bányászat: | 31/25 (+3%) | 21. úszás: | 9/80 |
22. főzés: | 12/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 6 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), lidércúr (#252), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
varázsszem (#184) | az elme hatalma (#123) | fényaura (#211) | láthatatlanság (#76) |
varázsenergia (#161) | Pörhemór köre (#205) (165,4,1) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzvihar (#175) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzvihar (#175) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
energiafolyam (#136) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzvihar (#175) | >> | szutykos remák (#191) | |
energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | energiafolyam (#136) | >> | noth szellem (#250) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | adamantit gólem (#750) | tűzgolyó (#155) | >> | ragadozó (#292) | |
tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | villámcsapás (#50) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 35. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | kísértetvarázsló (#424) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
életpajzs (#142) | >> | élőholt ősmágus (#179) | pszi-acéltorony (#98) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XVII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | agyértágító (#1406) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | bumeráng (#249) | |||
5 | csillagbot (#929) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle agyar (#267) | |||
12 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 7 | mópat tetem (#584) | |||
4 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | pézsmatökmag (#934) | 4 | praglonc hártya (#215) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | sárkánytőr (#626) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | 1 | zafír erőöv (#397) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
983 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
7 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 5 | hajító csillag (#939) | |||
26 | kaja (#2) | 4 | lótuszvirág (#447) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
3 | remák szív (#264) | 5 | sáfránypor (#211) | 5 | tükör (#43) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
3 | varkaudar szablya (#516) | 1 | xirnox szív (#213) |