351. forduló, 353. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 23. 17h:47'
EZ A 388. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
389. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,31] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+223 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 506.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 10. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+9 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
30
31
32

[364,61] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Felfedeztél egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy jégelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a jégelementál jobb karját. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a jégelementál testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 75, gyógyulás: 115, összesen: +40 ÉP}

[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 441.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! IQ-d TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
60
61
62
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148), jégelementál (#277)

[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. A nyomorúságos Thargodan település fölé fenyegető óriásként emelkedik egy óriási fellegvár, tömérdek ébenfekete toronnyal, groteszk karmokkal, megannyi halálcsapdával, förtelmesen fortyogó katlannal, bugyogó lávapatakkal. Ez bizony a Borzalom Fellegvára, a sötét erők központja. (672. épület.)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 431.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
Mélyen meghajolsz - bár te nem látsz semmit, nyilván az ajtónálló jól lát - és így szólsz:
- Személyesen szeretném életemet és szolgálatomat felajánlani a Hercegnek! - a vörös szempár résnyire szűkül, ahogy méreget téged. Rettegsz, hogy átlát esetleg az illúziódon, de nem! Pár pillanat múlva csak annyit mond:
- Kövess!
Botorkálsz az iszonyatos sötétségben, lépcsőn fel, lépcsőn le, többször elesel egy-egy gödörben, hiába fogod a falat. Sokszor sikamlós, iszonytató dolgokat tapintasz, néha vérfagyasztó bődülések hatolnak el hozzád a távolból. No igen, ha a Fellegvár börtöneibe vagy kínzókamráiba kerülnél, tested csak néhány pillanatig tartana, amíg túlvilági cellatársaid széttépik, de lelkedet az örökkévalóságig kínoznák a sötét tudományokban jártas Thargodanok. Töprengésedből ajtó nyikordulása riaszt fel. Úgy tűnik, megérkeztetek! A termet, ahová belépsz, áldozati tüzek lángja világítja meg, mindegyik fölött számodra ismeretlen teremtmények megnyúzott, megcsonkított tetemét sütik. A terem közepén, óriási, koponyákból épített trónon egy gigantikus méretű Thargodan ül, mellette még egy ongóliant is eltörpülne. Kísérőd, egy zöld pikkelyes, gyíkszerű Thargodan, valamit mond a Hercegnek, aztán annak egy intésére, mélyen meghajolva kihátrál az ajtón. Letérdelsz, kellő távolságra a tróntól. Igyekszel úgy megszólalni, hogy a hangod ne remegjen, de valahogy képtelenségnek tartod, hogy egy ilyen félisteni hatalmú teremtmény ne látna át az álcádon. Az ébenfekete testű lény bőrén a természetfölötti izmok saját táncukat járják, ahogy felemelkedik a trónból, és lassan körbejár téged. Nem mersz felnézni. A Herceg ekkor megszólal.
- Szóval egy újabb szolga? Szolgálni akarsz? És mit akarsz cserébe? - szíved a torkodban dobog - az álca kitartott!
- Sötét Föld Nagyura, Thargodanok hercege, pusztán a védelemért, a biztonságért akarlak szolgálni, amiben a közeledben részem lesz.
- Haha! Egy hozzád hasonló pondró sehol sincs biztonságban. Nézd csak - ezzel a tűz fölött sülő testekre mutat - ha rossz kedvem van, te is ott végezheted. De most szerencséd van, nem téplek darabokra! Inkább egy feladatot bízok rád, amelyet ha teljesítesz, megérdemled, hogy élj még egy rövid ideig. Először is látni szeretném, igazi Thargodan vagy-e. - összerázkódsz a gondolatra, hogy az álca mégsem ér semmit. - mutasd be, tényleg élvezed a pusztítást, hozz két tucat mópat tetemet!
Fellélegzel. Ez egyszerűbb, mint gondoltad! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 426.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[310,64] Folytatod sétádat a házak közt. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan légiós közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós nyakát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 85, gyógyulás: 183, összesen: +98 ÉP}

Az izzó magmakráterek között egy ocsmány, groteszk építmény magasodik. Oldalán mocskos cégér fityeg, rajta Thargodan ákombákommal. Noha az írást nem érted, első pillantásra látszik, hogy ez egy Thargodan kufár boltja. (678. épület.)
Megpillantasz egy épületet, amelyet egy fortyogó lávával körülvett gránitsziklára építettek. Oldalából minden irányba óriási karmok meredeznek. Díszítés, avagy fenyegetésképp? Ez nem lehet más, csak a Thargodan fegyverkereskedés! (681. épület.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,61] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 45 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges kisebb quwarg isten trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes talriai behemót trófeát. 22 076 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 290, gyógyulás: 365, összesen: +75 ÉP}


(Továbbmész...) [365,61] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Látsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Magad mögé lököd a pitiáner Quwaxotix trófeát, és diadalmasan beszerzel egy zafír sárkány trófeát. 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 642, gyógyulás: 324, összesen: -318 ÉP}


Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. Elenios szerzetese. Egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkév. igazgyöngét, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ősöreg góliát trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szelli. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: tünde tegez, ugh méreg, uzbány csőr, varázskő. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy kopasz, barna szemű, harcsabajszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia felszentelt papja. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó talizmánt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy rizspapír-vértet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bosszantó apróság trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea színesíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Krawa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, acéltű, angyalok kesztyűje, aranyló ugarhéj, aranytű. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[33 pontot használtál fel, van még 393.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[366,60] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vámpírféreg. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg jobb vállát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírféreg nyakát. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd a vámpírféreg testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a vámpírféreg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 17 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 479, gyógyulás: 44, összesen: -435 ÉP}


(Továbbmész...) [367,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy káoszbajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok bal lábát. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 41, gyógyulás: 212, összesen: +171 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [368,60] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 372.]

v 198 409 65 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365 366 367 368 369
58
59
60
61
62
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148), jégelementál (#277), talriai behemót (#312)
(365,61) oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely, zafír sárkány (#329), Szelli (6144. kalandozó), Krawa (6145. kalandozó)
(366,60) vámpírféreg (#782)
(367,59) káoszbajnok (#293), mópat boly (#583), művészi porolit (#720)
(368,60) Chara-din monolitja (#534)

[409,65] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tud Ákos vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios felszentelt papja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy ritualista övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy tünde tegezt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy rubin sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összeismerkedtek. Az ő neve Kaland Rafael. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: téfea-agy, teknősesszencia, teremtés zsákja, teriád dobóháló.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 362.]

h 569 133 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a teljes gyógyulás varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 362.]

ek 116 40 133 t. energia kisütése: 116 40 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 mozogsz keletre
[410,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy magnetikus praglonc. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc jobb lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc bal oldalát. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 9 653 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 11, gyógyulás: 176, összesen: +165 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 347.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 10 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +33 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! 3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! [30 pontot használtál fel, van még 317.]

ef 30 533 energia fejlesztése 30
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2 180 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 143.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 93.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 53.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 30, 2.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 53 pontod maradt, ebből a következő körre 53 pontot vihetsz át. Kapsz még 493 pontot. A következő körben tehát 546 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY)
A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el.

VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY)
A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá.

KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY)
A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani.

MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.)

TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül.

SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.)

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 277. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

Erő: 55 (84) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 55 (85) Támadás: 77 (81) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 50 (69) Védekezés: 96 (104) Menekülés: 30 % Életkor: 29/52 év
Egészség: 51 (69) Életpont: 1250/1239 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 63 (84) Varázspont: 2281/160 Pénz: 29056 arany Kép. pont: 53
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 237/659 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 26
Eddig összesen 5477 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 102 612 TP-t kaptál. Jelenleg 10 921 532 TP-d van. A következő szinthez még 578 468 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, triklem drakolder, zafír sárkány. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 2941 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/48 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 43/54 (+4%)
vágófegyverek: 16/75 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 34/71 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
410,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/96 2. nyomkövetés: 59/9 (+10%) 3. mászás: 26/42
4. csapdakészítés: 39/4 (+9%) 5. csapdaészlelés: 23/51 6. gyógyítás: 42/63
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 33/54 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 101/94 (+51%) 11. taumaturgia: 81/76 (+28%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/65 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 100/15 (+50%)
16. szörnyismeret: 18/45 17. pszi: 28/6 (+4%) 18. zárnyitás: 1/84
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 2/3 21. bányászat: 40/36 (+8%)
22. úszás: 5/32 23. főzés: 25/48 (+11%) 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (100,24,2) vámpirizáció (#1) (14,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 11, 16, 18, 30, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1230, az összesen kapott pontszám: 142080. (összesen ölhető: 1230 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 62 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 Martian tekercse (#569) 4 spiritusz (#170)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
211 arany (#50) 4 ezüstdarab (#326) 2 gyöngymangó (#135)
10 isteni könnycsepp (#260) 44 kaja (#2) 1 praglonc hártya (#215)
5 sárkánypikkely (#292) 1 szent jogar (#150) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

408 409 410 411
64
65
66
(409,65) régészeti lelőhely (#1208), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Kaland Rafael (1702. kalandozó)
(410,65) vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, magnetikus pragloncok (#200)

Üzenet küldése a karakternek