Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 11h:14' EZ A 481. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD 482. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1686 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a troglodita fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - fúvócsővel tüzel Rád. Elrepül 6 troglodita tüske. Alaposan megsorozod Kis Vibi testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 Kaldor varázspora. A varázspor beteríti testedet, alig látsz valamit. (-9 támadás, -9 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Kis Vibi testét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a bal karodat. A Kabal-Sújtás módszerével támadott, ismered fel. (7 támadástól 437 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzkéz varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 4200 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 532, gyógyulás: 0, összesen: -532 ÉP}
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona nyakát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A 8 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (8 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Te 28 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. A 3 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny és egy ezüst kulcs. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 152, gyógyulás: 28, összesen: -124 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lősz a másikra. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A troglodita fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb oldalát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 6, gyógyulás: 30, összesen: +24 ÉP}
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
gy 26 | gyógyítás 26 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kb 554 1 | kiveszel a bankból az 554. tárgyat (1 darabot) |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a troglodita fúvócsővel. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 32, gyógyulás: 84, összesen: +52 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 vasérc, egy umbatari karkötő, egy ezüst karkötő és 2 fekete gyöngy. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 25, gyógyulás: 25, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 906 20 | elkészíted a 906. tárgyat (20 darabot) |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [157,32] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [156,31] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy vadász quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a troglodita fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! A troglodita fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ekharion testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-9 pszi pont.) (-3 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
gy 31 | gyógyítás 31 pontért |
m 8 7 5 | mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [155,29] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bunthar megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A troglodita fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronokukac melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [154,30] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a troglodita fúvócsővel. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a kronokukac bal vállát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 396 240 151 | keresed a 396. szörnyet a 240. szörnyet a 151. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 41 (46) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 40 (46) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 46 (50) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 35 (44) | Életpont: | 479/488 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 45 (53) | Varázspont: | 809/42 | Pénz: | 978 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/-3 | Pszi pont: | 130/0 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/91 | ökölvívás: | 31/25 (+7%) | szúrófegyverek: | 26/36 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 32/5 (+5%) |
dobófegyverek: | 19/18 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -16.); troglodita tüske (#906) (17 -996.); ében nyílvessző (#848) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); troglodita tüske (#906) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/11 | 2. nyomkövetés: | 81/7 (+48%) | 3. lopás: | 8/86 (+10%) |
4. mászás: | 7/48 | 5. csapdakészítés: | 19/98 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/0 |
7. gyógyítás: | 106/87 (+32%) | 8. titkosírás: | 14/16 | 9. felderítés: | 22/4 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/6 | 11. teológia: | 56/99 (+8%) | 12. taumaturgia: | 65/92 (+11%) |
13. versengés: | 10/56 | 14. harcművészetek: | 27/21 | 15. zene: | 10/48 |
16. szörnyismeret: | 47/9 (+30%) | 17. pszi: | 13/30 (+25%) | 18. zárnyitás: | 5/56 |
19. vadászat: | 26/36 | 20. bányászat: | 16/51 (+24%) | 21. úszás: | 9/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 31 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), gorombilla (#38) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tolvajszem (#2) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
mágiatörés (#35) | >> | részeg kalandozó (#187) | mágiatörés (#35) | >> | őrült varázsló (#255) | |
sötét halál (#45) | >> | őrjáratozó katona (#274) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
33 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézdarab (#70) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 7 | troglodita tüske (#906) | 3 | tünde nyíl (#554) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
6 | vasérc (#152) | 1 | zangrozi csizma (#451) |