Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 13. 12h:23' EZ A 132. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 133. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3807 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ep 400 50 2 | építed a 400. tárgyat 50 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tigroszlán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [67,-7] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner fabontó szójer trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő alpesi tehén trófeát. 150 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 15 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 129/66 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 14/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/0 (+28%) |
66,62 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/14 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 7/26 (+42%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. gyógyítás: | 20/33 (+44%) | 5. harcművészetek: | 1/0 | 6. szörnyismeret: | 1/0 (+100%) |
7. zárnyitás: | 4/30 | 8. vadászat: | 3/4 | 9. bányászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 210 TU szükséges.) |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
Összsúly: 38.21 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
3 | víz (#27) |
65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|