Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 3. 9h:16' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: febr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5672 SZÁMLA : XXXX |
d 45 1 | eldobod a 45. tárgyat (1 darabot) |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [28,40] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak mélységi grittang trófeát, és diadalmasan beszerzel egy púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [27,41] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [25,43] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
be 535 | bemész az 535. épületbe |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [27,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
h 163 | használod a 163. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 10 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 130/30 | Jellem: | jó (14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 29/9 | Pénz: | 174 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 11 (+1) | lőfegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 14 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 |
7. teológia: | 1 | 8. szörnyismeret: | 1 (+1) | 9. vadászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
Összsúly: 31.14 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 3 | gyenge méreg (#26) | 2 | rézdarab (#70) | |||
7 | ubuk tüske (#131) |