Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:09' EZ A 763. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD 764. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal középső lábát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (56 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (62 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
av 13 | alakváltás 13 |
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,31] Lakott területre érkeztél.
ve 226 100 | megveszed a 226. tárgyat 100 |
ve 431 10 | megveszed a 431. tárgyat 10 |
ve 526 100 | megveszed az 526. tárgyat 100 |
ve 724 5 | megveszed a 724. tárgyat 5 |
ve 1557 10 | megveszed az 1557. tárgyat 10 |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
m 7 7 3 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,9] Lápos, ingoványos területet jársz. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.
(Továbbmész...) [192,10] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (53 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra támadsz. {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (75 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 49, gyógyulás: 56, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [193,12] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr fejét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (37 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 4, gyógyulás: 55, összesen: +51 ÉP}
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
t 275 | támadod a 275. szörnyet |
lm 20 16 9 | mozogsz 20 16 9 |
lm 905 17 900 | mozogsz 905 17 900 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: árnyéktűz varázslatot lő rád. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 496 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak élőholt ősmágus trófeát, és kiszedsz egy triklem drakolder trófeát. 121800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 496, gyógyulás: 4, összesen: -492 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,11] Dombos vidékre érkeztél. Találsz egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anna Bella. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [191,9] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Továbbmész...) [190,8] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
szk 179 | keresed a 179. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot) |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY) "Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea. |
Erő: | 42 (54) | Szint: | 33 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 39 (58) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 34 (41) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/52 év |
Egészség: | 35 (42) | Életpont: | 911/929 | Jellem: | jó (757) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 52 (79) | Varázspont: | 1113/563 | Pénz: | 37354 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 253/85 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 25/70 | szúrófegyverek: | 31/57 (+2%) |
vágófegyverek: | 25/30 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/93 |
dobófegyverek: | 29/5 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -25.); ezüsttollú nyíl (#363) (26 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/24 (-290%) | 2. nyomkövetés: | 88/99 (+8%) | 3. mászás: | 17/38 |
4. csapdakészítés: | 23/4 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/37 (-295%) | 6. gyógyítás: | 66/76 |
7. titkosírás: | 7/37 | 8. felderítés: | 25/3 | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 90/43 (+68%) | 11. taumaturgia: | 65/78 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 5/0 |
13. versengés: | 20/93 | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 12/13 |
16. szörnyismeret: | 51/27 (+20%) | 17. pszi: | 24/40 (+10%) | 18. zárnyitás: | 15/54 (-300%) |
19. vadászat: | 14/85 | 20. vitalitás: | 1/70 | 21. bányászat: | 33/56 (+2%) |
22. úszás: | 7/37 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 2/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +44 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 26 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
varázsszem (#184) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 73 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 20 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2036 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Fairlight botja (#476) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 54 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drakolder szem (#478) | |||
10 | ekharion dárda (#1557) | 6 | gránátcsapda (#431) | 9 | gránátlövedék (#526) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
100 | ramit kő (#226) | 5 | ryuku kalapács (#724) | 2 | spiritusz (#170) |