Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: . 12h:01' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: szept. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1869 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 7 48 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 14 30 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 16 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
ft 104 | támadod a 104. szörnyet |
ba 5750 | nem támadod az 5750. kalandozót |
go 27 | gonoszkodsz: 27 |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [63,90] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a gyilkos tetű bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,89] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
ft 104 | támadod a 104. szörnyet |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó bal szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alattomos manó bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az alattomos manó verdeső szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alattomos manó meglök egy kicsit. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. Eldobod az értéktelenné vált gyilkos tetű trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes alattomos manó trófeát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [62,91] Még mindig az erdőben vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére VOLT! Szemfényvesztő " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A sötét erőknek is szükségük van az összefogásra a sikerhez - Ördögi Kör " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy sebesült trikornis közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Csontkéssel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 8 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [63,92] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a mutáns pók testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a mutáns pók testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) Elhajítod a vacak alattomos manó trófeát, és kinyersz egy alkalmas mutáns pók trófeát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 14 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
Erő: | 18 (19) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 18 (20) | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 126/101 | Jellem: | gonosz (38) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 9 (11) | Varázspont: | 42/15 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
63,92 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. lopás: | 6 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 3 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 10 (+1) | 8. teológia: | 3 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 4 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az 5750. karaktertől (5750) valamit (#148), az alakváltóktól (7) bármit |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! |
3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! |
Összsúly: 56.34 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | antilopbőr (#48) | 2 | bordacsont (#16) | 1 | kaja (#2) | |||
30 | sünmedve tüske (#14) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
43 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | tüskecsapda (#242) |