36. forduló, 38. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 24. 12h:02'
EZ A 38. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
39. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-11] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

ba 140 nem támadod a 140. szörnyet
BA 140 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

tim 90 titkosírás megfejtése 90 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. Az eredmény közepes.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[90 pontot használtál fel, van még 87.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[50,-10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített piromenyét lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a piromenyét nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis garokk trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes piromenyét trófeát. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot.

(Továbbmész...) [50,-9] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Korgó gyomrod figyelmet követel.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [24 pontot használtál fel, van még 63.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 55.]

m 4 mozogsz délre
[50,-8] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ITT IS JÁRTAM! Shinai Burástyák reszkessetek! Épül a gyámhivatal. " Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával valamennyire megsebezgeted a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával kicsit megbökdösöd a trappoló dinymák jobb első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+37 életerő.) Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy rőtmanó. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rőtmanó fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Teleeszed magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [42 pontot használtál fel, van még 13.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 15 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 118/64 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 23/23 Pénz: 37 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 99 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 229 TP-t kaptál. Jelenleg 4764 TP-d van. A következő szinthez még 2236 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, púpos burástya. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 22 6. titkosírás: 2
7. felderítés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 7 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
csontlepke (#746), fabontó szójer (#71), mélységi grittang (#103), tintacsiga (#74), húsevő magszim (#67), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89), acéldarázs (#140)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 7287. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

Összsúly: 34.45 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kerek kő (#19) 1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,-10) piromenyét (#99), Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(50,-9) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(50,-8) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 33. jellempróba, olvasztókemence (#86), trappoló dinymák (#118), rőtmanó (#55)

Üzenet küldése a karakternek