371. forduló, 373. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 8. 9h:07'
EZ A 756. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
757. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,74] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 851. hetének nyerőszámai: 24, 13, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. Itt csata lesz.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 672.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 642.]

ef 13 503 energia fejlesztése 13
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 607.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

a 183 3796 1 átadod a 183. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 vaskulcsot Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

a 143 4784 1 átadod a 143. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 virág szimbólumot Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

a 76 4102 1 átadod a 76. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bronzkulcsot Laurana részére. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

aa 323 351 363 átadod a 323. tárgyat a 351. tárgyat a 363. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 ezüsthegyű nyilat Laurana részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 tolmokov-koktélt Laurana részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüsttollú nyilat Laurana részére. [15 pontot használtál fel, van még 567.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 537.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített törpemammut közeledik. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 kaját. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Egy bokorból húsos hamburgersirályokat zavartál fel. Néhány jó lövés, és megvan az esti Big Mac! (+8 kaja.) Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 497.]

m 2 mozogsz keletre
[133,74] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ghalla legszerencsétlenebb, legnyomorultabb teremtménye.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 483.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza nyitott pofáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a massza bal szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal súrolod a massza ragyás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a massza ragyás testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kicsit megvágod a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 105, gyógyulás: 16, összesen: -89 ÉP}

Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [50 pontot használtál fel, van még 433.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[134,75] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [135,76] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 15 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 81, gyógyulás: 10, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.]
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [136,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). [42 pontot használtál fel, van még 391.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 391.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[137,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [139,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy épület van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 364.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 344.]

m 3 mozogsz délkeletre
[140,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval súrolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szöges bunkóval gyengén megütöd a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (603. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. [29 pontot használtál fel, van még 315.]

be 603 bemész a 603. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkulmukkcérr. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[140,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Öregsámán Krough. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Öregsámán Krough bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 45, gyógyulás: 5, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [140,73] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod az ezoterikus mardel bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [81 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [76 pontot használtál fel, van még 148.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 145.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 25, 3.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Nem hiszel a szemednek: gyermeked már a serdülőkornál tart! Igazi kamasz! Itt az ideje, hogy beavasd a harc rejtelmeibe. A fegyverforgatás alapszintű elsajátítása nélkül nem sok esélye lesz az életben maradásra. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját nyel le a rőtmanó. 4 kaját fal föl a bibircsók-óriás. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 145 pontod maradt, ebből a következő körre 145 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 658 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (77) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 26 (32) Életpont: 287/236 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (41) Varázspont: 1365/172 Pénz: 662 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 108/108 EFejl: 30
Eddig összesen 1358 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3188 TP-t kaptál. Jelenleg 660885 TP-d van. A következő szinthez még 139115 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, jégtroll. Gyermeked egészséges. A 371. fordulódban 10342 arany került a bankszámládra. 10393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/92 szúrófegyverek: 5/83 (+64%) vágófegyverek: 17/82 (+2%)
ütőfegyverek: 2/48 lőfegyverek: 24/62 (+6%) dobófegyverek: 7/22

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/100 2. nyomkövetés: 82/47 (+12%) 3. mászás: 8/33
4. csapdakészítés: 22/1 (-5%) 5. csapdaészlelés: 4/107 6. gyógyítás: 18/59
7. titkosírás: 19/37 (+20%) 8. felderítés: 41/80 (+14%) 9. szörnyidomítás: 10/15
10. teológia: 48/21 (+14%) 11. taumaturgia: 28/45 (+1%) 12. versengés: 4/93 (+8%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 22/85 (+30%) 15. szörnyismeret: 31/64
16. pszi: 7/8 17. zárnyitás: 5/53 18. vadászat: 32/63 (+40%)
19. bányászat: 32/78 (+3%) 20. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
rőtmanó (#55) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 7 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 112 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 3 ezüsthegyű nyíl (#323)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 madártoll (#112) 5 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 3 tolmokov-koktél (#351) 4 vashegyű nyíl (#176)
1 vaskulcs (#183) 1 virág szimbólum (#143) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 elkarog szőr (#665) 3 gyöngymangó (#135)
13 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,74) proteinfecskék (#139), törpemammut (#115)
(133,74) gumifa (#38), oltár, phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), massza (#217)
(134,75) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720)
(135,76) oltár, 48. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(136,77) púpos burástyák (#92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba
(137,76) márványtorony (#175), Elenios rúnaköve, oltár, 34. jellempróba
(138,75) 44. jellempróba
(139,74) művészi porolit (#720), 45. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(140,73) ezoterikus mardel (#184), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), 26. jellempróba
(140,74) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Öregsámán Krough (#7008)
(140,75) erszényes elkarog (#354), fényűző villa (#603), dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 38. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek