Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 2. 9h:08' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
a 282 4683 10 | átadod a 282. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot) |
a 240 3796 1 | átadod a 240. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 75 3796 1 | átadod a 75. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
t 181 1 | támadod a 181. szörnyet |
ftv 31 181 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 181. szörnyet |
ftv 32 181 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 181. szörnyet |
ef 7 503 | energia fejlesztése 7 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
a 183 3796 1 | átadod a 183. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 76 4102 1 | átadod a 76. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 88 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a vortexmágus testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [140,75] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyengén megütöd a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rövid karddal felnyitod a dögkeselyű bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 3 4 4 | mozogsz 3 4 4 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 35 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Rövid karddal kissé megkarcolod a gnóm szolgáló jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 95, gyógyulás: 12, összesen: -83 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 37 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal épp hogy megvágod a gnóm szolgáló bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 101, gyógyulás: 13, összesen: -88 ÉP}
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával megkarcolod a gnóm szolgáló bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a gnóm szolgáló bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 90, gyógyulás: 12, összesen: -78 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a gnóm szolgáló törékeny testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Rövid karddal megkarcolod a gnóm szolgáló törékeny testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 153, gyógyulás: 25, összesen: -128 ÉP}
be 603 | bemész a 603. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 287/268 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (42) | Varázspont: | 1365/104 | Pénz: | 642 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 108/108 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/92 | szúrófegyverek: | 6/0 (+17%) | vágófegyverek: | 17/83 (+1%) |
ütőfegyverek: | 2/48 | lőfegyverek: | 24/64 (+2%) | dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/100 | 2. nyomkövetés: | 82/55 (+8%) | 3. mászás: | 8/33 |
4. csapdakészítés: | 22/6 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/107 | 6. gyógyítás: | 19/2 (+43%) |
7. titkosírás: | 19/37 | 8. felderítés: | 41/82 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 48/40 (+19%) | 11. taumaturgia: | 28/46 (+1%) | 12. versengés: | 4/101 (+8%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 23/5 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 31/64 |
16. pszi: | 7/8 | 17. zárnyitás: | 5/53 | 18. vadászat: | 32/63 |
19. bányászat: | 32/79 (+1%) | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
rőtmanó (#55) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 47 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 2 | jégszív (#282) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 10 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |