374. forduló, 376. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 9. 20h:09'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: márc. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,78] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+275 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+108 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 515. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy agyburok varázslat! Agyburok feszül a tudatod köré. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 5. KP: vv 26 14 165 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 509.]

* 6. KP: h 697 300 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+150 varázspont, -300 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 7. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 504. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 9. KP: v 275 352 0 elmormolod a 275. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 mithril). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 10. KP: vv 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 502.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 498.]

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 1 VP-t.]

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 3 VP-t.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szögletes kő és 5 arany. Egy lidérckirály jön feléd.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály fejét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a lidérckirály jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 36, gyógyulás: 73, összesen: +37 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 30 életpontot sebeztél. A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 34, gyógyulás: 32, összesen: -2 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész készül a lemészárlásodra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész bal karját. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész ködös testét. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel súrolod a sötét ölész jobb karját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a sötét ölész elmosódó alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 128, gyógyulás: 113, összesen: -15 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (100,80)-> 15 arany, -2 ÉP], egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vortex amulettje (ld. enc.). Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne. Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [60 pontot használtál fel, van még 416. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[100,79] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-12 életerő).

(Továbbmész...) [100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kavadu lebeny, kígyóbőr kesztyű, kötél, lapockacsont, madártoll. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, ő is jó.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: nyílcsapda, ormánygőte csont, pirkit, rákfatty váladék, rakolits por, remák szív, rinóbőr, rozmárfog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: manifeszt.nyúlvány, márványkulcs, mászókarom, mérg. ubuk tüske, mérgezett tüske, molluszk ház, mutáns csont, nagy aranykulcs. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Sorvadsz (-12 életerő). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [16 pontot használtál fel, van még 400. Kapsz 3 VP-t.]

ve 231 4 megveszed a 231. tárgyat 4
Vásároltál 4 acélpengőkét. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,81] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy ork bérgyilász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (100,80)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (100,80)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-13 életerő). Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 392. Kapsz 1 VP-t.]

ve 742 1 megveszed a 742. tárgyat 1
Vásároltál 1 Natharion amulettet. 1170 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 392.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ve 1210 1 megveszed az 1210. tárgyat 1
Vásároltál 1 Hatalom Karkötőjét. 28000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kf 1210 kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat
A csuklódra húzod a Hatalom Karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kf 742 kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

m 4 4 1 mozogsz délre, délre, északkeletre
[99,82] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem nyakát. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 9 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 218, gyógyulás: 126, összesen: -92 ÉP}


Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Egy dal csendül a fejedben, és teljesen elbódít szépségével. Azonban pár pillanat múlva megrázod fejed, és ez elég ahhoz, hogy kizökkentsen ebből a kábult állapotból. Tisztán látod mi történt, hiszen hallottál már a szirének bűvös énekéről, melynek már oly sok kalandozó esett áldozatul. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietős léptekkel haladsz tovább, hogy a következő fordulónál megpillanthasd a sebesült nőt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered.
- Egy oltár? - csodálkozol az építményre, ami elé a szirén vezet.
- Igen, de még nincs kész. Neked kell befejezned. - mondja, majd kényelmesen elhelyezkedik a terem közepén álló trónon, hogy figyelhesse ügyködésed. Elszántan fogsz az építéshez, minden eszedbe jut a múltból, amit erről tanultál. Gyorsan végzel. 1 520 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-12 életerő).
Találkozol Xenon Colinával. Sheran követője. Egy bronz éjmedált, egy bronztornyot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. holdkövét, egy nekrofun medált, egy not. pusztító éremet, egy nozar-thin medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy réz morfmedált, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy bumshir óriásmacska trófea, egy szőrös azuka trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ezüst gyűrű, ezüst karkötő, ezüstszelence, fiatalság itala. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [99,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Tested lassan sorvadozik (-12 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Thargodan tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-13 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 10 VP-t.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy taalru támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a taalru testét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a taalru testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mancsával a taalru megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 ezüst gyűrű, egy trófea nyaklánc, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 22, gyógyulás: 41, összesen: +19 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy grifftojás, egy xirnox szív és 11 arany. Egy lidérckirály jön feléd.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály bal lábát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a lidérckirály csuklyáját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 34, gyógyulás: 46, összesen: +12 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre savhurrikán varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 110 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb oldalát. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus testét. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 életpont.) Vámpírtőrrel megérinted a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP]. 8 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 112, gyógyulás: 70, összesen: -42 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy sötét ölész védelmezi a vadászterületét.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész bal oldalát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel épp hogy eltalálod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a sötét ölész testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1123, sebződés: 134, gyógyulás: 111, összesen: -23 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 rézgolyó, 2 ezüsthegyű nyíl, egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP], 8 ugh méreg és egy deus ex machina. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne. Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [60 pontot használtál fel, van még 278. Kapsz 12 VP-t.]

kt 2320 elkészíted a 2320. tárgyat
Sajnos nincs nálad ovimon-bogyó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy A Végzet kulcsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 36 1 4 mozogsz 36 1 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 6 11 17 mozogsz 6 11 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 18 20 22 mozogsz 18 20 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 24 31 58 mozogsz 24 31 58
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 44 49 39 mozogsz 44 49 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 40 56 56 mozogsz 40 56 56
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Sajnos nincs nálad khatiszon kristály, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy khatiszon kulcsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 57 57 57 mozogsz 57 57 57
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1660 használod az 1660. tárgyat
Nekiállsz a hópelyhes kupa használatát övező ceremóniának (5 isteni könnycseppet öntesz bele, majd kiöntöd a talajra). Először csak kavargó hópelyhek érkeznek a megnyilt kapun keresztül, majd egyre hidegebbé és zordabbá válnak az időjárási viszonyok. Hamarost egy agresszív kisebb jégisten is érkezik. Szerencsére készenlétben vártad, hogy te mérhesd rá az első csapást. Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [20 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 4 VP-t.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy dűneszellem az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! (ld. enc.)

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dűneszellem bal oldalát. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a dűneszellem testét. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 életpont.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a dűneszellem testét. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a dűneszellem bal oldalát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+61 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a dűneszellem bal karját. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 37 életpontot sebeztél. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2186, sebződés: 1197, gyógyulás: 374, összesen: -823 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [15 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 3 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 2 VP-t.]

ef 30 548 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 19. Kapsz 42 VP-t.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2021. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 16 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy acéldarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tetemember. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 3 VP-t.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 470 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 26, 24.
Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 516 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba.

NATHARION AMULETT (742. TÁRGY)
Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned.

A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY)
Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható.

DŰNESZELLEM (603. SZÖRNY)
A Leah hatalmát megkérdőjelező kaotikus harc folytán a szellemvilág több teremtménye új hazát választott magának, mégpedig Ghalla anyagi létsíkján, az élők között. A sivatagok iszonyatos kísértete is az ekkor ide települt lények közé tartozik. A démoni hatalommal bíró dűneszellem homokbőrben öltött testet, és alakja leginkább egy nagyra nőtt Thargodanéra emlékeztet. A sötétben is fehéren izzó pillantása akár kővéváltoztatásra is képes, de ha ez nem jönne össze, a szörny még ekkor is tartogat kellemetlen meglepetéseket ellenfeleinek. Például homokból formált mancsának ütése, melyet tenyerének végén meredő csóvaszerű karmok tesznek különösen veszélyessé. A dűneszellemre vágófegyverrel támadni merő esztelenség.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia kántora vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vérbeli zsoldos (221). Ez a 375. fordulód.

Erő: 69 (88) Szint: 47 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 40 (58) Támadás: 107 (111) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 36 (55) Védekezés: 129 (138) Menekülés: 35 % Életkor: 45/61 év
Egészség: 33 (61) Életpont: 1491/1491 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (74) Varázspont: 1504/217 Pénz: 68230 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 93/14 Pszi pont: 268/201 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 7077 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 71 757 TP-t kaptál. Jelenleg 15 508 982 TP-d van. A következő szinthez még 991 018 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, zafír sárkány, kristályförgeteg. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/51 ökölvívás: 25/61 szúrófegyverek: 37/2 (+2%)
ütőfegyverek: 39/9 (+5%) lőfegyverek: 37/64 (+2%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -32.); vashegyű nyíl (#176) (33 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 37. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/8 Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 862 TVP
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/93 2. nyomkövetés: 52/55 (+18%) 3. mászás: 20/47
4. csapdakészítés: 32/35 5. csapdaészlelés: 33/51 6. gyógyítás: 44/31 (+11%)
7. titkosírás: 14/48 8. felderítés: 31/45 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/15
10. teológia: 58/57 (+12%) 11. taumaturgia: 76/77 (+23%) 12. szerencsejáték: 15/92
13. versengés: 25/98 (+12%) 14. harcművészetek: 16/20 15. zene: 16/70 (+11%)
16. szörnyismeret: 14/5 17. pszi: *28/100 18. zárnyitás: 14/92
19. vadászat: 30/53 (+29%) 20. vitalitás: 6/99 21. bányászat: 38/80
22. úszás: 16/40 23. csapatmunka: 1/49

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
sorvasztás (#102) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) agyburok (#90)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
agykorbács (#97), tisztítótűz (#44), savhurrikán (#107), villámcsapás (#50), tűzvihar (#175), puha ütés (#60), háló (#186), gyóntatás (#56)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481) háló (#186) >> kisebb quwarg isten (#213)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe ősharcos (#680) nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe kínzómester (#681)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe hadvezér (#683) háló (#186) >> kronotapír (#286)
tisztítótűz (#44) >> törpe kincstáros (#682) háló (#186) >> északi tűzsárkány (#219)
háló (#186) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> halálos morf (#7618)
gyóntatás (#56) >> Diz-oh (#6103) háló (#186) >> brutális morf (#7620)
háló (#186) >> kronoelementál (#287) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
háló (#186) >> lidérckirály (#316)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> lomha morf (#7621) fürgülés (#92) >> éltető morf (#7625)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 129, 134, 187, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 2202 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: usz 20, usz 21, usz 22.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 141 TU. szükséges még: 49 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 939 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28457 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 4 elkarog szőr (#665)
1 ezüst nyaklánc (#117) 9 gyöngymangó (#135) 6 isteni könnycsepp (#260)
1 kristályfolyadék (#449) 1 quwarg tojás (#360) 15 ragasztó (#83)
12 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 acélpengőke (#231) 1 aranytű (#272) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 gólem talizmán (#811) 1 grifftojás (#179) 1 Hatalom Karkötője (#1210)
1 kaja (#2) 1 Natharion amulett (#742) 8 rézgolyó (#343)
1 szirén köpenye (#820) 1 szögletes kő (#17) 1 teremtés zsákja (#818)
1 trófea nyaklánc (#196) 8 ugh méreg (#166) 1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101
77
78
79
80
81
82
83
84
(99,81) ork bérgyilász (#781), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(99,82) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), smaragdgólem (#417), Xenon Colina (1166. kalandozó)
(99,83) acéldarázs (#140)
(100,78) Mnebolath (#237), lidérckirály (#316), Thargodan zsoldos (#310), sötét ölész (#314)
(100,79) Fairlight oltár, útonálló (#130)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(100,82) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), taalru (#249), lidérckirály (#316), Thargodan mágus (#318), sötét ölész (#314), dűneszellem (#603), acéldarázs (#140), tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek