374. forduló, 376. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 8. 9h:04'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 26 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,65] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+1034 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+155 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 464.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 460.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 4. KP: használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az angyali fétist. Szikrázóan ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [1 pontot használtál fel, van még 455.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 7. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 444.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

kb 43 10 kiveszel a bankból a 43. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

ek 501 10 10 t. energia kisütése: 501 10 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
Összefutsz Finderghannal . Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai vasmedált, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rubin koszorút, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy trix harci totemet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Quwaxotix trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Boro'chaval . Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy Rhoi sisakját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tanítvány övet, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy talriai behemót trófea, egy zafír sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Morc Kearggal. Raia püspöke. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Fegyverzetét egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy profi merénylő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy ekharion dárda. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Bartig de Silverrel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy ongóliant trófea és egy woorgard trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Beterp Eszterrel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy díszes tunikát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy q. ölő éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy dombi óriásyeti trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Összeakadsz Pusztítóval. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Kitaszított trófea és egy purifikátor császár trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Són. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves fülemüle síp van nála. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy roguena trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[50 pontot használtál fel, van még 394.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 384.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 374.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

ef 30 533 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 182.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 192.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 197.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 628 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 157.]

v 214 elmormolod a 214. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az aranyeső varázslatot! Aláhullik az égből 388 arany! Gyorsan összeszeded. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 152.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
64
65
66
(193,65) Finderghan (2912. kalandozó), Boro'cha (1277. kalandozó), Morc Kearg (6102. kalandozó), Bartig de Silver (3294. kalandozó), Pusztító (1065. kalandozó), Són (3005. kalandozó), quwarg nagymester (#214)

[190,60] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Találsz egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 142.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

189 190 191
59
60
61
(190,60) Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)

[364,64] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérckirály. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a lidérckirály jobb karját. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a lidérckirály jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) A fényaura 46 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}

[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [15 pontot használtál fel, van még 127.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[363,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Látsz egy ősvortexet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy viharóriás. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [362,63] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő talriai behemót mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor súrolod a talriai behemót testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 86 kaját. Messze hajítod a vacak kis Sheran avatárja trófeát, és kiszedsz egy talriai behemót trófeát. 17661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1894, sebződés: 264, gyógyulás: 109, összesen: -155 ÉP}


(Továbbmész...) [361,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mópat gigász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a mópat gigász testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a mópat gigász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 34, gyógyulás: 85, összesen: +51 ÉP}

Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 618 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. A következő kincseket találtad: 2 rákpáncél [rákpáncél ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 8 arany. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolod a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 110 életpontot sebeztél. Fényaurád 44 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 111, gyógyulás: 28, összesen: -83 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy lidérckirály támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lidérckirály bal vállát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a lidérckirály testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a lidérckirály bal lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (36 ép-t sebezve). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 590 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia fejét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 30 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 16 arany, egy zafír erőöv, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1229, sebződés: 243, gyógyulás: 104, összesen: -139 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy galachmit és egy dlathog kőzet (ld. enc.). Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [80 pontot használtál fel, van még 47.]

m 1 8 6 mozogsz északkeletre, északra, nyugatra
[362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sziklaskorpió. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 638 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy lidércóriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás jobb lábát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a lidércóriás testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a lidércóriás bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 135 életpontot sebeztél. A fényaura 20 ép-t sebez. A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 136, gyógyulás: 107, összesen: -29 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy árnylord. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 620 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett rothadó lián. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 618 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rothadó lián összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Magad mögé lököd a pitiáner ezerszemű bestia trófeát, és kinyersz egy alkalmas rothadó lián trófeát. 9438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tone Zangief, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálelementál ébentestét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [23 pontot használtál fel, van még 24.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[360,61] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.

Találsz egy ősvortexet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [359,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 580 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tone Zangief. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.

(Továbbmész...) [359,63] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mnebolath közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 601 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 kaktusztüske, 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]. Elrakod őket. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 501 10 10 t. energia kisütése: 501 10 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy adószedő trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ezüstszakáll. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Találkozol egy göndör aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre babarózsaszín. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét, egy viharamulettet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy mópat fatty trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Varkanthalasz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Chenonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit csizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy fejvadász medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy rövid ősz hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Azt veszed észre, hogy egy szép fülemüle síp van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rothadó lián trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ruthin el Enoure. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[36 pontot használtál fel, van még -36.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -36.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -36.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -39.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -39.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -39.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még -39.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 7, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól élő legenda helyett az univerzum teremtője. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +47 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -39 pontod maradt, ebből a következő körre -39 pontot vihetsz át. Kapsz még 516 pontot. A következő körben tehát 477 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY)
Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 375. fordulód.

Erő: 57 (69) Szint: 44 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 56 (75) Támadás: 73 (77) Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 56 (67) Védekezés: 97 (105) Menekülés: 15 % Életkor: 10/16 év
Egészség: 55 (71) Életpont: 939/947 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 54 (70) Varázspont: 2808/1187 Pénz: 38762 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 322/323 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 63
Eddig összesen 4258 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 130798 TP-t kaptál. Jelenleg 11522524 TP-d van. A következő szinthez még 1077476 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, rothadó lián, talriai behemót. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 7454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/18 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 39/45 (+7%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 33/93 (+5%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
359,63 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 198,27
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 73 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/95 (+22%) 2. nyomkövetés: 78/15 (+21%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 28/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/59 6. gyógyítás: 59/68
7. titkosírás: 5/73 8. felderítés: 24/45 (+6%) 9. szörnyidomítás: 9/29
10. teológia: 83/75 (+9%) 11. taumaturgia: 212/55 (+9%) 12. versengés: 18/99
13. harcművészetek: 2/22 14. szkanderozás: 3/0 15. zene: 12/57
16. szörnyismeret: 8/30 17. pszi: 39/63 (+11%) 18. zárnyitás: 2/39
19. vadászat: 4/84 20. vitalitás: 1/48 (+11%) 21. bányászat: 29/34 (+22%)
22. úszás: 12/24 23. csapatmunka: 3/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), molgan (#284) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (100,13,1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) esszenciavédelem (#165) fényaura II (#352)
mágikus ütés (#147) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 794, pontszámod: 9394.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 78 TU. szükséges még: 52 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1597 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) $248 gyöngymangó ($135)
$2 fpi formázó minta ($419) 30 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 48 jégszilánk (#1128) 1 esszenciakristály (#350)
35 vámpírfog (#1221) 2 mágusköpeny (#453) 1 Sshreakza amulettje (#836)
$28 gyöngymangó ($135) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1128 ugh méreg (#166)
12 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525)
59 szent jogar (#150) $3 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287)
$55 vasérc ($152) 11 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449)
1 Batharak vértje (#739) 160 sárkánypikkely (#292) 1 törp sisak (#897)
2 gyógykenőcs (#313) $3 ezüst kulcs ($184) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 ében nyílvessző (#848) 3 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 1 purifikátor háj (#269) 3 sáfránypor (#211)
3 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
564 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dlathog kőzet (#829)
2 galachmit (#310) 78 kaja (#2) 6 kaktusztüske (#114)
9 mákrózsa virág (#56) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

358 359 360 361 362 363 364 365
60
61
62
63
64
65
(359,62) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720), szopógödör (#177)
(359,63) Mnebolathok (#237), Ezüstszakáll (1085. kalandozó), Qwardloss (1179. kalandozó), Varkanthalasz (2612. kalandozó), Chenon (2808. kalandozó), Ruthin el Enoure (5628. kalandozó)
(360,61) ősvortex (#587), Chara-din monolitja (#534)
(361,61) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(361,63) mópat gigász (#309), Notermanthi (#257), Thargodan légiós (#311), lidérckirály (#316), ezerszemű bestia (#288), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534)
(362,61) árnylordok (#342), rothadó lián (#427)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Sheran oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, lidércóriás (#401)
(362,63) talriai behemót (#312)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriás (#278)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), lidérckirály (#316)

Üzenet küldése a karakternek