376. forduló, 378. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 31. 9h:23'
EZ A 772. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD
773. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,47] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 869. hetének nyerőszámai: 16, 4, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 677.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 677.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 647.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 647.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 617.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 607.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+48 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 587.]

kno 20 10 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
[0 pontot használtál fel, van még 587.]

ef 1 502 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 580.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

at 3796 11 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 11
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

at 5188 10 TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[32,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Találsz egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összefutsz Kősisakos Thrórral. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr püspöke. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szigonyt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! (ld. enc.)

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [32,45] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sakamoto Takumi , amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

[26 pontot használtál fel, van még 554.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [32,44] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Találsz egy ovimon-bokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [28 pontot használtál fel, van még 526.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 526.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[32,43] A bozótos után most hegyek között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bronzkulcsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [32,42] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. [46 pontot használtál fel, van még 480.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [32,41] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Utad során felfedezel egy móricserjét. Találsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
Találkozol egy fekete hajú, kék szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csillogó nyakéket, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy mutáns pók a hátasa. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zebuk. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [48 pontot használtál fel, van még 432.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 427.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +29 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! [30 pontot használtál fel, van még 397.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 367.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 337.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[32,40] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [32,39] Tovább barangolsz a fák között.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 88 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
[41 pontot használtál fel, van még 296.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [32,38] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [28 pontot használtál fel, van még 268.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [76 pontot használtál fel, van még 187.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 184.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 11, 29.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 184 pontod maradt, ebből a következő körre 184 pontot vihetsz át. Kapsz még 518 pontot. A következő körben tehát 702 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRCÁPA (193. SZÖRNY)
Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent.

VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM)
Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén.
Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása.

ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 377. fordulód.

Erő: 27 (31) Szint: 21 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (77) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 38 Menekülés: 40 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 288/237 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (45) Varázspont: 1394/242 Pénz: 993 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 108/98 EFejl: 30
Eddig összesen 1365 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 751 TP-t kaptál. Jelenleg 664986 TP-d van. A következő szinthez még 135014 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, jégtroll. A 374. fordulódban 9497 arany került a bankszámládra. 9639 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/5 (+205%) ökölvívás: 26/94 szúrófegyverek: 7/0 (+30%)
vágófegyverek: 17/87 (+1%) ütőfegyverek: 2/58 lőfegyverek: 24/64
dobófegyverek: 7/22

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/100 2. nyomkövetés: 82/79 3. mászás: 8/38 (+5%)
4. csapdakészítés: 22/26 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/107 6. gyógyítás: 19/55
7. titkosírás: 19/37 8. felderítés: 41/106 (+10%) 9. szörnyidomítás: 10/15
10. teológia: 48/86 (+14%) 11. taumaturgia: 28/54 (+1%) 12. versengés: 5/7 (-2%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 24/15 (+20%) 15. szörnyismeret: 31/64
16. pszi: 7/28 (+6%) 17. zárnyitás: 5/53 18. vadászat: 32/63
19. bányászat: 32/83 (+1%) 20. úszás: 11/18 (+1018%) 21. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110) lángcsóva (#31) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik
rőtmanó (#55) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 2 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(32,38) városépítkezés (#398), Chara-din monolitja (#534), vércápa (#193)
(32,39) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), vortexmágus (#418), vércápa (#193)
(32,40) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(32,41) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, 40. jellempróba, Zebuk (3531. kalandozó), vércápa (#193)
(32,42) quwarg harcos (#201), 25. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vércápa (#193)
(32,43) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), púpos burástya (#92), érclelőhely, vércápa (#193)
(32,44) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(32,45) gyilkos tetvek (#116), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165), vércápa (#193)
(32,46) ezoterikus mardel (#184), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), Kősisakos Thrór (3587. kalandozó), vércápa (#193)
(32,47) ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek