Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 14. 12h:09' EZ A 148. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 149. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2996 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
fvh 4 | felt. varázslat haszn. 4 |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriás skorpió farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az óriás skorpió testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az óriás skorpió testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az óriás skorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a zombi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal többször eltalálod a dűnekukac testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal jól megszurkálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a dűnekukac fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [79,-52] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy dűnekukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a dűnekukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal megdöfködöd a dűnekukac testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a dűnekukac testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-53] A terep változik: ismét síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy karmos tankány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a légirozmár fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a légirozmár. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a légirozmár, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkalapáccsal megütöd a sakál jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
vi 6 | viselkedésed: 6 |
jlk 1822 | jelszó kimondása 1822 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza lifegő antennáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Alig vagy képes állva maradni a massza szakadatlan agyar-döféseivel szemben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a massza lifegő antennáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
vi 4 | viselkedésed: 4 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-55] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szintszívó bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csontváz jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ep 156 40 | építed a 156. tárgyat 40 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [73,-57] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY) A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot. A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.) Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540. [Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata. A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok). Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is. Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd! Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
Erő: | 10 | Szint: | 10 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 81/81 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 138/75 | Jellem: | jó (46) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 109/2 | Pénz: | 16 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 12/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 17/92 (+43%) | ütőfegyverek: | 2/15 (+24%) |
lőfegyverek: | 15/66 (+39%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 997 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/7 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 7/4 (+77%) | 3. mászás: | 3/20 (-83%) |
4. csapdakészítés: | 3/19 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/5 | 6. gyógyítás: | 12/2 |
7. titkosírás: | 1/75 (+11%) | 8. felderítés: | 1/72 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 1/70 |
10. teológia: | 2/30 (+6%) | 11. taumaturgia: | 7/52 (+21%) | 12. szörnyismeret: | 1/20 (+20%) |
13. vadászat: | 2/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 6 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 26. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2160 TU szükséges.) |
Összsúly: 38.31 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 13 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | tinta (#101) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | |
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|