37. forduló, 39. forduló, Zaislo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 11. 12h:15'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX

ZAISLO KALANDJAI


29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán.
A táborozás 23. napján összefutsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Yurk, a profi trófea, egy Öregsámán Krough trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ragyás burástya. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (32).} Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Honey-Queen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 28. napon összefutsz egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, szemüveget viselő törpe nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ritualista övet, egy ryuku sisakot, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Miss Hardraada. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Találkozol egy copfos csíkos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfivel. Bőre bronzként csillog. Szétfagyott teste csak nagyon lassabban mozog körülbelül, mint egy lila brekk varázslótoronnyal a hátán! Ő Krontel! {max. életpontja: 292.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Krontel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 27. napon találkozol Gilgamessel. Tárgyai között kitűnik egy furulya, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 26.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a hókereszt, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 165.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 védettség forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 162.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+2 pszi pont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 159.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen kezd el dörögni az ég, viharos szél támad, majd mintha az eső is elkezdene cseperegni. De lehet, hogy hó az! Aztán egy villám pont oda csap le, ahol te állsz, tested a fejed búbjától a földig vezeti az áramot. A legfurcsább az egészben, hogy nem kellemetlen, csupán bizsergető érzés az egész. Aztán a vihar pillanatok alatt lecsitul, majd végleg megszűnik. Most jössz csak rá, mennyire túltengsz a mágikus energiáktól: varázspontjaid száma a maximális lett. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 156.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Innen keletre 15, északra 177 mérföldre egy egész család trollfa telepedett le az ideális körülményeknek köszönhetően." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 153.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Érdemes felkeresni a helytartói hivatal lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 25 arannyal jutalmazzák." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 150.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Roókkuljiuspók boltjának raktáraiban még 1 varkaudar csontot találhat az élelmes vásárló." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 147.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+8 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 144.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 7 életerőpontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+2 pszi pont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 138.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Vadássz dűnelordot, hiszen mindig sáfrányport találsz nála!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Elárulom, hogy az élőholt quwarg számára az a legfájdalmasabb, amikor a torát támadják." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 132.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a méregfelhő II? Egyedülálló eszköz ez a papi mérgező varázslatok sorában." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 129.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Hogy miért ne fuss el a varkaudar íjász elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány ha Fortuna is úgy akarja egy rövid íj." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 126.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Nem árt ha tudod: a szörnykereskedők kedvenc tárgyai között a pásztorbot előkelő helyen szerepel." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[98,81] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitűek számára. Érd: 3528 " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. "

(Továbbmész...) [97,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. {max. életpontja: 43-48.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Csupa erő, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erő, egészség! - DM " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,79] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lee-MBO vigyorog kajánul.

[30 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[95,78] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.

(Továbbmész...) [94,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kolompár Elvira hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy liumbe trófea, egy mutáns pók trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gormille. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,78] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. {max. életpontja: 23-28.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 63.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[92,79] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 mandibulapenge. Elrakod. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,80] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+31 életerő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [60 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 38. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 26 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 159/65 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 107/11 Pénz: 106 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/4 Pszi pont: 54/11 EFejl: 4
Eddig összesen 72 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1478 TP-t kaptál. Jelenleg 16389 TP-d van. A következő szinthez még 611 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, orgyilkos, mutáns pók. A 37. fordulódban 30 arany került a bankszámládra. 30 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 11 (+1) lőfegyverek: 4 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 12 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. taumaturgia: 6 (+1) 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 9 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 4 21. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
palotaőr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 * Métely páncélja (#1562) 1 * zafír erőöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
17 * bronzhegyű nyíl (#94) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 * mandibulakasza (#127) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 rézgolyó (#343)
1 * rövid kard (#171) 2 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * griff nyakék (#1579) 1 koponya szimbólum (#139)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 umbatari karkötő (#278) 1 virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 bronzkulcs (#76) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 10 fűszerkeverék (#1170)
1 hebrencs csapda (#147) 29 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 7 varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 189]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 33 amniosz (#203) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 3 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
20 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 2 madártoll (#112)
17 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116)
1 óndarab (#85) 16 ovimon-bogyó (#207) 5 pirkit (#153)
1 tükör (#43) 8 vadász tatu bőr (#15) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 59.41 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2)
3 kaktusztüske (#114) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125)
2 pirkit (#153) 3 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,80) Leah oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(92,79) piromenyétek (#99), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(93,78) márványtorony (#175), Tharr oltár, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(94,77) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290), Gormille (2222. kalandozó)
(95,78) uzbány (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(96,79) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(97,80) púpos burástya (#92), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 26. jellempróba
(98,81) fogadó # (#612), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.

Üzenet küldése a karakternek