Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 30. 9h:19' EZ A 1152. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD 1153. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 560 954 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 954. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 120 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 377 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: vv 364 279 220 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: v 1 999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 6 999 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: hh 2306 1133 1099 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 10. KP: vv 209 147 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
hh 1618 1154 473 | használod az 1618. tárgyat az 1154. tárgyat a 473. tárgyat |
kb 335 1 518 | kiveszel a bankból a 335. tárgyat (1 darabot) |
kld 21 | küldetés végrehajtása 21 |
bb 335 1 518 | beraksz a bankba a 335. tárgyat (1 darabot) |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
kld 22 | küldetés végrehajtása 22 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 519 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 82 489 | elmormolod a 82. varázslatot |
v 198 258 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
242 | 243 | 244 | |
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
[258,66] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy fekélyes hernyó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 2021-2120.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 490 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 311 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a fekélyes hernyó nyakát. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó bal oldalát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete (ld. enc.). 13 491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2474, sebződés: 71, gyógyulás: 260, összesen: +189 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 476 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (9 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (23 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 123 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 181 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 209 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 195 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1898, sebződés: 629, gyógyulás: 139, összesen: -490 ÉP}
(Továbbmész...) [256,66] Még mindig bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Jókora, imádkozó majmot ábrázoló szobor mellett visz el az utad. Sötétbarna raaba-fa törzséből faragták, amit eléggé megviseltek az eltelt évszázadok. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bo'adhun lidérc. {támadása: 58.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 532 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (9 támadással 287 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (24 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-45 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 663 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1922, sebződés: 84, gyógyulás: 186, összesen: +102 ÉP}
(Továbbmész...) [255,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy fekélyes hernyó. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 480 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó fejét. (9 támadással 304 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a fekélyes hernyó fejét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (3 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hernyópete. 13 491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2311, sebződés: 109, gyógyulás: 253, összesen: +144 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 441 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (9 támadással 236 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével kissé megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A purifikátor császár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 1, gyógyulás: 31, összesen: +30 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 482 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rikácsoló kolibri jobb vállát. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a rikácsoló kolibri jobb szárnyát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Belecsipked a rikácsoló kolibri a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 madártollat. 9 977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1531, sebződés: 112, gyógyulás: 187, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [253,66] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Felfedeztél egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki jobb lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 470 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia testét. (9 támadással 112 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia nyakát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 198 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2640, sebződés: 668, gyógyulás: 425, összesen: -243 ÉP}
(Továbbmész...) [252,66] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy fekélyes hernyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 50.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. (9 támadással 319 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 101 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (24 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. {GYD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fekélyes hernyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-42 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2440, sebződés: 217, gyógyulás: 259, összesen: +42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 531 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot testét. (9 támadással 317 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 39 életpontot vesztettél. Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Összetipor lábával. 90 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. 13 166 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 186, gyógyulás: 160, összesen: -26 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 518 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia bal lábát. (9 támadással 291 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. {GYD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia jobb oldalát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 200 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 72 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 16 madártollat. 13 987 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2312, sebződés: 473, gyógyulás: 267, összesen: -206 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 493 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány óriási karmát. (9 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a rubin sárkány bal első lábát. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], 15 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 8 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 331, gyógyulás: 174, összesen: -157 ÉP}
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 489 | keresed a 489. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 536 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (9 támadással 321 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 528 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 281, gyógyulás: 194, összesen: -87 ÉP}
FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY) Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került. |
HERNYÓPETE (878. TÁRGY) Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható. |
Erő: | 56 (84) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 55 (95) | Támadás: | 99 (104) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 58 (82) | Védekezés: | 143 (153) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 59 (82) | Életpont: | 1594/1335 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 57 (87) | Varázspont: | 2840/831 | Pénz: | 7221 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 71/1 | Pszi pont: | 265/218 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/71 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/55 |
vágófegyverek: | 40/50 (+6%) | ütőfegyverek: | 24/19 | lőfegyverek: | 40/64 (+3%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
251,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 27. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 228,111 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 94 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 254 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 81/41 | 3. mászás: | 30/87 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 39/88 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 37/61 | 6. gyógyítás: | 38/66 |
7. titkosírás: | 8/84 | 8. felderítés: | 39/0 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 132/15 (+76%) | 11. taumaturgia: | 122/13 (+71%) | 12. szerencsejáték: | 12/48 |
13. versengés: | 24/14 | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/54 |
16. szörnyismeret: | 11/24 (+200%) | 17. pszi: | *33/100 | 18. zárnyitás: | 27/47 |
19. vadászat: | 18/85 (+200%) | 20. vitalitás: | 26/36 | 21. bányászat: | 34/3 |
22. úszás: | 20/76 | 23. főzés: | 15/63 | 24. csapatmunka: | 6/95 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 243 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 30 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (987,10) | áldomás (#6) (986,20) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (267,20,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | kí koncentráció (#69) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | tolvajvér (#364) |
jégmágia (#279) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) |
a lélek védelme (#57) | mágikus ütés (#147) | az elme hatalma (#123) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | szolgalidérc (#931) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 5. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 136, 167, 172, 177, 185, 186, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 21, 24, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 11, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1420 TU szükséges.) |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | 22 | szent jogar (#150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 5 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 8870 | tükör (#43) | 364 | szent jogar (#150) | 1 | pókkarmok (#886) | 2 | olló (#335) | $10 | rakolits por ($669) | 5 | agvari manafókusz (#890) | 3151 | sárkánypikkely (#292) | 17 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | $25 | csuklyavirág ($133) | 1766 | őskristály-szilánk (#1525) | 2550 | varázskő (#305) | 5354 | quwarg tojás (#360) | $1359 | kaktuszbogyó ($429) | 273 | jégszilánk (#1128) | 30235 | kaja (#2) | 2 | Batharak vértje (#739) | 3 | tarantulakarom (#887) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 16 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 450 | gyöngymangó (#135) | 1 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 564 | tl'urlang fiola (#788) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 12 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 376 | borkonyó bibe (#312) | 146 | íjászkence (#1225) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | sárkánypikkely (#292) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
126 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | hernyópete (#878) | 1 | kőszem (#304) | 17 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 3 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) |
250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|