386. forduló, 388. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 25. 9h:08'
EZ A 797. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
798. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,8] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Vadak Ura átadott neked a 3. napon 6 TU-t. NépekMindenSzigete átadott neked a 4. napon 11 TU-t. [55 TVP-t használtál fel.] Laurana átadott neked a 9. napon 11 TU-t. [55 TVP-t használtál fel.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A lottó 895. hetének nyerőszámai: 13, 30, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 567.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 537.]

ef 24 energia fejlesztése 24
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-24 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [240 pontot használtál fel, van még 297.]

at 3796 30 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 262.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[32,9] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [32,10] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}


Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bunthar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a bunthar bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a bunthar farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a bunthar fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 226.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [32,11] Füves síkságra érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [33 pontot használtál fel, van még 193.]

im imádkozol
Képtelen vagy belépni a templom kapuján - mintha egy erőtér védené. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[32,12] Még mindig füves síkságon vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [32,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [32,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [28 pontot használtál fel, van még 139.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[32,15] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [32,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Callystus Ornatus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 88, gyógyulás: 14, összesen: -74 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [31 pontot használtál fel, van még 108.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [32,17] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hegyek Királya orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [33 pontot használtál fel, van még 75.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 75.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[32,18] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Combat Cica formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [13 pontot használtál fel, van még 62.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 57 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-2 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 28, 5.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 54 pontod maradt, ebből a következő körre 54 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 582 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 21 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (77) Támadás: 22 (24) Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 293/256 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (47) Varázspont: 1394/282 Pénz: 812 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 108/86 EFejl: 30
Eddig összesen 1387 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 813 TP-t kaptál. Jelenleg 678475 TP-d van. A következő szinthez még 121525 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, varkaudar felderítő. A 374. fordulódban 9497 arany került a bankszámládra. 10114 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/19 (+50%) ökölvívás: 26/94 szúrófegyverek: 10/2 (+31%)
vágófegyverek: 18/19 (+4%) ütőfegyverek: 2/68 lőfegyverek: 24/64
dobófegyverek: 7/22

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/0 2. nyomkövetés: 84/63 3. mászás: 8/38
4. csapdakészítés: 22/76 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/107 6. gyógyítás: 19/55
7. titkosírás: 19/37 8. felderítés: 42/4 9. szörnyidomítás: 10/15
10. teológia: 49/106 (+13%) 11. taumaturgia: 28/64 (+1%) 12. versengés: 5/55 (+8%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 26/95 (+30%) 15. szörnyismeret: 32/20
16. pszi: 7/95 (+13%) 17. zárnyitás: 5/53 18. vadászat: 32/63
19. bányászat: 32/92 20. úszás: 12/94 (+20%) 21. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110) lángcsóva (#31) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
rőtmanó (#55) státusz: éhhalál küszöbén van

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135) 3 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(32,9) művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(32,10) Leah oltár, kék rothasztó (#421), bunthar (#396), vércápa (#193)
(32,11) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, vércápa (#193)
(32,12) 43. jellempróba, oltár, vércápa (#193)
(32,13) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), vércápa (#193)
(32,14) proteinfecskék (#139), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, vércápa (#193)
(32,15) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba, vércápa (#193)
(32,16) nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 38. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133), vércápa (#193)
(32,17) nekrofun (#173), Tharr oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(32,18) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ryuku futárbérenc (#765)

Üzenet küldése a karakternek