386. forduló, 388. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 2. 7h:22'
EZ A 526. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
527. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 16

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [373,62] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 107 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+214 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+273 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 674.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 673.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 652.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 642.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 9. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 10. KP: vv 188 72 0 elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 624.]

v 198 416 68 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

372 373 374
61
62
63

[416,68] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy áldott okerón. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb középső lábát. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az áldott okerón bal első lábát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 0, gyógyulás: 107, összesen: +107 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 614.]

kf 641 1 kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Zinthurg pallost, majd a jobb kezedbe veszed a bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[417,67] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb első lábát. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (80 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű és 3 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 22 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1236, sebződés: 354, gyógyulás: 246, összesen: -108 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [418,67] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (97 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Kyorg tőrrel megérinted a smaragd sárkány testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 fekete gyöngy, egy aranytű, egy aranylánc, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 22 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 605, gyógyulás: 322, összesen: -283 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [419,67] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 12, gyógyulás: 81, összesen: +69 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy márvány drakón!

A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (7 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a márvány drakón bal vállát. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a márvány drakón fejét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 70, gyógyulás: 130, összesen: +60 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Notermanthi báró!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró bal vállát. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró izmos testét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró bal karját. (8 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő, egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 15 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 119, gyógyulás: 221, összesen: +102 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy Sötétség Hercege!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 58 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege bal karját. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege jobb oldalát. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Sötétség Hercege még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő, 8 arany, egy aranytű és egy ezüst kulcs. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 11 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 150, gyógyulás: 186, összesen: +36 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 szent jogart [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 545.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[420,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zombi mester lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb lábát. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel eltalálod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.


(Továbbmész...) [421,67] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [422,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
(Feltételes támadás:) Egy ében sárkány! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 233 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében sárkány nyakát. (9 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod az ében sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 32 arany, egy aranylánc, 3 vasérc, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 22 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 296, gyógyulás: 267, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 524.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[423,67] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [424,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [425,67] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 503.]

m 1 mozogsz északkeletre
[426,66] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Utad során felfedezel egy ében sziklatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy káoszbajnok!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal karját. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok jobb lábát. (9 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a káoszbajnok jobb vállát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 537 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 39, gyógyulás: 139, összesen: +100 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy zafír drakón!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón jobb szárnyát. (7 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 25, gyógyulás: 128, összesen: +103 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy Sötétség Hercege!

Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege jobb oldalát. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor, 10 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy vasérc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 11 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 161, gyógyulás: 183, összesen: +22 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy Notermanthi báró!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró fejét. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró jobb lábát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor, 2 ezüst gyűrű, egy aranytű, egy vasérc és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 15 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 120, gyógyulás: 217, összesen: +97 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 4 jégkristályt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ!

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol Selinevel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy kisebb rev. prizmát tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Leah áldozópapja. Egy arany morfmedált, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy Blounther gyűrűjét, egy Dendeitren gyűrűjét, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst végzetéremt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: jáde rakshallion, jégkristály, jégpasztilla, jégtörő korong, jen tekercs, kábító nyilacska, katonai kötszer.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[55 pontot használtál fel, van még 448.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ef 50 542 energia fejlesztése 50
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 423.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 413.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 373.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 251 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 333.]

* 7. BP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 185 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [8 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 15, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 728 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 313. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 64 (93) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 60 (90) Támadás: 82 (86) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 58 (77) Védekezés: 100 (109) Menekülés: 30 % Életkor: 30/33 év
Egészség: 60 (78) Életpont: 1378/1555 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 68 (89) Varázspont: 3045/727 Pénz: 4690 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 90/25 Pszi pont: 248/770 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 12
Eddig összesen 6017 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 159 020 TP-t kaptál. Jelenleg 18 345 385 TP-d van. A következő szinthez még 1 654 615 TP szükséges. Trófeáid: mennydörgő titán, triklem drakolder, Friedurgonoma. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 3986 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/48 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: *46/100 (+10%)
vágófegyverek: *19/100 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 36/85 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
426,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/16 2. nyomkövetés: 64/54 (+25%) 3. mászás: 28/11 (+14%)
4. csapdakészítés: 42/20 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/13 6. gyógyítás: 43/98
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 33/91 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 119/28 (+44%) 11. taumaturgia: 133/93 (+17%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/65 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 113/22 (+50%)
16. szörnyismeret: 21/47 17. pszi: 29/40 (+4%) 18. zárnyitás: 1/94
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 2/3 21. bányászat: 44/69 (+10%)
22. testépítés: 26/0 (+187%) 23. úszás: 5/32 24. főzés: 27/24
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) vámpirizáció (#1) (7,0) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13) tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve)
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 107 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3750 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 1 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
619 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 aranylánc (#191)
3 aranytű (#272) 4 arkog kő (#632) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 10 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
3 gyöngymangó (#135) 2 gyöngysor (#192) 10 jégkristály (#593)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 pszi kő (#248) 2 sárkányfog (#617)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 vas dobónyíl (#189) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427
65
66
67
68
(417,67) smaragd sárkány (#326)
(418,67) smaragd sárkány (#326)
(419,67) ében sziklatorony (#589), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), Notermanthi báró (#323), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, rd'alv lélektipró (#413)
(420,67) ősvortex (#587), zombi mesterek (#251), gh'raiton ölész (#412)
(421,67) gh'raiton ölész (#412)
(422,67) ében sárkány (#327)
(423,67) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(426,66) ében sziklatorony (#589), nekrofun (#173), káoszbajnok (#293), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), Notermanthi báró (#323), érclelőhely, Seline (1427. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek