Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 31. 9h:06' EZ A 397. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD 398. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg jobb oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a vámpírféreg farkát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 349, gyógyulás: 8, összesen: -341 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | beraksz a bankba az 1158. tárgyat (124 darabot) |
* 8. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 382. varázslatot a 213. varázslatot |
vv 161 364 220 | elmormolod a 161. varázslatot a 364. varázslatot a 220. varázslatot |
v 238 578 3 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1524 1099 1098 | használod az 1524. tárgyat az 1099. tárgyat az 1098. tárgyat |
ek 7 5 17 | t. energia kisütése: 7 5 17 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A munkában a roguena segít. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a woorgard testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 0, gyógyulás: 142, összesen: +142 ÉP}
t 380 | támadod a 380. szörnyet |
v 181 185 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,59] Lakott területre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy Leah avatárja! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Leah avatárja testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 81 életpontot sebződik. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Leah avatárja fejét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a Leah avatárja testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 71 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 20 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13845 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1524, sebződés: 166, gyógyulás: 202, összesen: +36 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 81 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Din cséphadarójával többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. A fényaura 9 ép-t sebez. A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A 9 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. 10038 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 62, gyógyulás: 133, összesen: +71 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr jobb karját. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával eltalálod a csontváz hadúr jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 115, gyógyulás: 107, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kentaurusz bal első lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 73 életpontot sebződik. A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 96 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kentaurusz izmos karját. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Tűzelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 91 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 98, gyógyulás: 115, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [187,33] A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal karját. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Din cséphadarójával eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 20, gyógyulás: 37, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [186,34] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Din cséphadarójával megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 23, gyógyulás: 84, összesen: +61 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen van rajta.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az ősdentor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 4266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 10, gyógyulás: 102, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [184,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 78 életpontot sebződik. Fényaurád 7 sebzést okoz. A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 24, gyógyulás: 78, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [183,37] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 905 5 | mozogsz 3 905 5 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
lm 901 11 13 | mozogsz 901 11 13 |
lm 15 | mozogsz 15 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 11 5 3 | mozogsz 11 5 3 |
lm 18 21 21 | mozogsz 18 21 21 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 3 16 22 | mozogsz 3 16 22 |
lm 25 905 26 | mozogsz 25 905 26 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 901 27 22 | mozogsz 901 27 22 |
lm 16 21 28 | mozogsz 16 21 28 |
lm 36 37 39 | mozogsz 36 37 39 |
lm 41 | mozogsz 41 |
h 697 2222 | használod a 697. tárgyat |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
v 181 183 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,33] Épületek tűnnek fel. Hm, ismerős helyen jársz, ez AZ a raktár! Sosem felejted el azt a borzalmas szeánszt! Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból.
be 762 | bemész a 762. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Din cséphadarójával megcsapod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3117 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}
v 198 222 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[222,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Ledugod a fejed a víz alá. A vízi világ millió csodája tárul fel szemed előtt, színes halak úszkálnak el kapálózó karjaid és lábaid útjából, odébb egy zöld növény lebeg, melynek takarásában egy nagyobb testű hal pont most tűnt el. A tengerfenék már olyan mélyen van, hogy csak egy sötét foltot látsz belőle. Egy szikrázó manahal jön feléd. [védettséged: 32]
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal bal vállát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 143, gyógyulás: 41, összesen: -102 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája bal oldalát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 225 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. Fényaurád 27 sebzést okoz. Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 256, gyógyulás: 41, összesen: -215 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Fényaurád 20 sebzést okoz. A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a triton kérges uszonyát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A fényaura 30 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 62 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 4267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 177, gyógyulás: 54, összesen: -123 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ent pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 7, gyógyulás: 268, összesen: +261 ÉP}
szk 782 | keresed a 782. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 9. BP: | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (4 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mugrath testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mugrath páncélos hátát. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a harci mugrath páncélos hátát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Karmaival a harci mugrath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harci mugrath jobb első lábát. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a harci mugrath jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A harci mugrath karmai majdnem eltalálnak! A harci mugrath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12950 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2514, sebződés: 0, gyógyulás: 346, összesen: +346 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 37 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az algaleioda testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod az algaleioda jobb oldalát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ent pásztorbottal többször eltalálod az algaleioda bal szárnyát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az algaleioda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 12656 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 409, gyógyulás: 250, összesen: -159 ÉP}
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
KYORG TUDÁS (273. VARÁZSLAT) Az ősi kyorgok nem elégedtek meg a hatalmas agykapacitásuk kínálta tanulási sebességgel: ők még többet, még gyorsabban, még hatékonyabban akartak tanulni. Bár elővigyázatosságra intve, de istened most megtanított téged a kyorgok tudásának egy töredékére. Ha legyőzöl egy esthar, bo'adhun, kyorg vagy árnytündér lényt, plusz 10% tapasztalati pontot kapsz. Nem kell külön V 273 parancsot kiadnod, ez a képesség permanens. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a plusz 10% tapasztalati pont a a ryuku szigeteken őshonos teremtményekért is jár. |
Erő: | 72 (108) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 61 (75) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 60 (76) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/31 év |
Egészség: | 58 (83) | Életpont: | 1173/1238 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 69 (93) | Varázspont: | 2677/1822 | Pénz: | 3067 arany | Kép. pont: | 78 |
Tudatpont: | 50/0 | Pszi pont: | 448/307 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 69 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/42 (+8%) | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | 28/74 (+12%) |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 45/77 (+4%) | lőfegyverek: | 37/43 (+5%) |
dobófegyverek: | 14/10 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (110%) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Olimposz fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/40 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 74/47 (+46%) | 3. mászás: | 17/85 (+17%) |
4. csapdakészítés: | 31/2 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 32/80 (+1406%) | 6. gyógyítás: | 26/6 |
7. titkosírás: | 4/85 | 8. felderítés: | 27/19 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 172/73 (+76%) | 11. taumaturgia: | 140/52 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 5/0 (+11%) |
13. versengés: | 23/31 (+10%) | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 8/26 |
16. szörnyismeret: | 56/47 (+34%) | 17. pszi: | 33/56 (+6%) | 18. zárnyitás: | 30/41 (-300%) |
19. vadászat: | 15/94 | 20. vitalitás: | 5/51 | 21. bányászat: | 34/8 (+2%) |
22. testépítés: | 74/67 (+74%) | 23. úszás: | 22/87 (+35%) | 24. főzés: | 14/54 |
25. csapatmunka: | 6/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 45 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 555 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 555 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), láplidérc (#352), Nateilena úrnő (#404), amőbaszerű gyík (#852), ent kertész (#872), esszenciavámpír (#895) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
fürkésző szemek (#213) | varázsenergia (#161) | hatalomvarázs (#220) | fényaura (#211) |
a lélek védelme (#57) | Pörhemór köre (#205) (193,3,1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | bolyongó lidérc (#388) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | purifikátor császár (#393) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Tharr avatárja (#385) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 48. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 35, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 0) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
318 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 18 | drótszőr (#37) | |||
2 | ében toboz (#578) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
8 | lótuszvirág (#447) | 3 | madártoll (#112) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
6 | varázskő (#305) | 113 | víz (#27) |