38. forduló, 40. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 23. 20h:48'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nyu-shurikent. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[44,45] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [44,46] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sörényes ubuk testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 mozogsz délre
[44,48] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [17 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 87 elkészíted a 87. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzhegyű lándzsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 242 elkészíted a 242. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,49] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,50] Folytatod sétádat a házak közt. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a Quirov testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a Quirov jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a Quirov testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Quirov újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a Quirov testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Quirov megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+33 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+22 életerő.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Gatin polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (540. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összefutsz egy tüsi aranyhajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre babarózsaszín. Dornodon követője. Egy bakkura csizmát, egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy trappoló dinymák trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Találkozol egy fekete, göndör hajú, barna szemű gnóm férfival. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vidám Gorka. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfival. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Karamon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [98 pontot használtál fel, van még 17.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a polgármester leánya nagyon beteg, és a doktorok szerint csak egy dözmöng szívből készített főzet segíthet rajta. Megkérnek, hogy hozz 3 dözmöng szívet az innen délkeletre fekvő sűrű erdőből. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralbraktriplopp, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db,
kavadu iszák (#25) 4 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
zöld üveg (#82) 6 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, olló (#335) 20 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
kobudera csont (#705) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, bőrkantár (#1125) 60 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, hattyútoll (#1222) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
holdbőr (#1236) 28 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, teriád kobak (#1461) 39 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bordacsont (#16) 2 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, rákpáncél (#97) 4 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 7.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Balrognyűvő Throfil vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db,
méregfog (#1553) 1200 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, csonttű (#1870) 6 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, rézsisak (#72) 7 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, szöges bunkó (#8) 10 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 10 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 18 Életpont: 154/116 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 11 (12) Varázspont: 23/17 Pénz: 81 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 161 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 415 TP-t kaptál. Jelenleg 12 225 TP-d van. A következő szinthez még 4 775 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, sörényes ubuk, alpesi tehén. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 9 (+1)
lőfegyverek: 5

44,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 18 5. teológia: 1 6. szörnyismeret: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 2 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 2 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
6 * kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
24 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
16 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bordacsont (#16) 12 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 16 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 8 mandibulapenge (#125) 3 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97)
3 rézdarab (#70) 42 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 59.24 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(44,45) mutáns pók (#117)
(44,46) oltár, sörényes ubuk (#89)
(44,47) Raia rúnaköve, patak, oltár, uzbány (#102)
(44,48) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), nekrofun (#173), gyilkos tetű (#116)
(44,49) útonálló (#130), Raia rúnaköve, mély kút (#93)
(44,50) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Quirov (#975), egy alakváltó férfi, Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek