395. forduló, 397. forduló, Borzas Ámlin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 16h:02'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5323
SZÁMLA : XXXX

BORZAS ÁMLIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [291,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 11. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Kadera Forsettivel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia földi és égi helytartója. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy mihlanil övet, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A távolban menetelő embereket veszel észre. Az ellenségeid! Óvatosan előrekúszol egy kisebb mélyedésig, ahonnan megfigyelheted őket. Éppen távozni akarsz, mikor valami hegyeset érzel a hátadban. Egyikük úgy látszik észrevett, és sikerült becserkésznie. Kéjes vigyorral kérdezi: - Ugye te támadtál meg a múltkor? Azzal ránehezedik a fegyverére... Hangos kiáltással ugrasz talpra és húzod ki fekhelyed alól a tövises ágat.
Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. Az aranytermő erszény 105 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+1578 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+145 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 4 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 127. varázslatot az 57. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 530. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 530.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 530.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 5. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 528.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 526. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1001. tárgyat az 1005. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a drakolit sisakot.
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a drakolit köpenyt.
Leveszed a Natharion karkötőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 7. KP: leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 309. tárgyat a 738. tárgyat
Leveszed a csontamulettet.
Leveszed az arany papi karkötőt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 895. tárggyal az 527. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt.
A csuklódra húzod a tleikan karkötőt.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 9. KP: használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 10. KP: elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 192. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 2 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 522.]

vv 147 182 109 elmormolod a 147. varázslatot a 182. varázslatot a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 520. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 2 VP-t.]

ek 273 9 215 t. energia kisütése: 273 9 215
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 15 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

tv 106 266 támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot a 266. varázslatot
106. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: bo'adhun csapás. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

kb 1124 7 kiveszel a bankból az 1124. tárgyat (7 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 csontzúzó diszkoszt. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

kf 639 1124 842 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat az 1124. tárggyal a 842. tárgyat
Elrakod az Olimposzt, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét.
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a csontzúzó diszkoszt.
Leveszed a drakolit köpenyt, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

v 217 elmormolod a 217. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás III varázslatot! A következő alkalommal, amikor kalandozóval harcolsz, kapsz +10 támadást. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 513. Kapsz 5 VP-t.]

h 1 99 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 508. Kapsz 5 VP-t.]

kf 974 189 kézbeveszed/felveszed a 974. tárgyat a 189. tárggyal
Elrakod a Fókuszpengét, majd a jobb kezedbe veszed az Olimposzt.
Elrakod a csontzúzó diszkoszt, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

bb 1124 7 beraksz a bankba az 1124. tárgyat (7 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 csontzúzó diszkoszt. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

tv 266 106 támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot a 106. varázslatot
266. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: pusztító végzet. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 28, gyógyulás: 96, összesen: +68 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 10 VP-t.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[291,13] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kémsárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány jobb oldalát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (81 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Olimposzt a másikra támadsz. Olimposszal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány jobb lábát. (8 támadással 981 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor megcsapod a kémsárkány testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Olimposszal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány fejét. (8 támadással 986 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütögeted a kémsárkány testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3000, sebződés: 913, gyógyulás: 174, összesen: -739 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [290,14] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kísértetvándor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1075 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor kopott ruháját. (8 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A kísértetvándor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2283, sebződés: 316, gyógyulás: 353, összesen: +37 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [290,15] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy kísértetvándor. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1075 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1000 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor súrolod a kísértetvándor kopott ruháját. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 28 életpontot vesztettél. A kísértetvándor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 261, gyógyulás: 320, összesen: +59 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 37 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 17, gyógyulás: 95, összesen: +78 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 10 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[289,16] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Garmhuun familiáris nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Garmhuun familiáris bal lábát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimposzt ellenfeledre rontasz. Olimposszal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris jobb vállát. (8 támadással 1067 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod a Garmhuun familiáris jobb karját. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A Garmhuun familiáris óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a bal karodat és oldaladat. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Olimposszal halálos csapásokat osztva péppé vered a Garmhuun familiáris fekete karját. Kritikus ütés! (6 támadással 936 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A Garmhuun familiáris kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2777, sebződés: 832, gyógyulás: 173, összesen: -659 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Annak. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Van itt egy karbionális látomás (693. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött. [13 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 13 VP-t.]

be 693 bemész a 693. épületbe
Laza mozdulatokkal indulsz előre a függőhídon, amikor viszont a rozoga tákolmány megremeg a lábad alatt, riadtan kapsz a kötélkorlát felé. Még szerencse, hogy senki nem látta. Izzasztó percek után átérsz a túloldalra, és belépsz a világító aranykapun. A látványtól lenyűgözve, hangtalan léptekkel osonsz előre, míg Zelephiir meg nem jelenik előtted. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Zelephiir leolvassa arcodról, hogy megoldottad a feladatot, de még csak el sem mosolyodik. [12 fejlesztési pontot kaptál.] Kiismerhetetlen viselkedésétől kiráz a hideg. Na meg a következő feladattól is: szerezned kell egy kockagyémántot. Nem tudod, hogy tanácstalan arckifejezésed láttán-e, de Zelephiir térképvázlatot mutat az egyik kő lelőhelyéről, egy földmélyi bányáról. Szomorkodsz egy darabig, mivel nem látod, hova vezet az egész, és már egy kis dicséret is jól esne. Zelephiir újra bizonyítékát adja, hogy a fejedbe lát, és szenvtelen hangon megjegyzi: a kő egy nagyon fontos energiaforrás, nem egyszerű megszerezni. Ha sikerül, már azzal kiérdemled a továbblépés lehetőségét. Ráadásul szükséged is lesz rá a továbbiakban! Kicsit megnyugodva felsóhajtasz.

20 30 34 58 56
33
21 19 18 29 59 57 55 54
28
52
12 31 32 51
17 22 53
1 50
23 49
11 10 2 36 40 39
24
35 48
13 25 37 47
38
14 9 8 3 4 44
26 45
27
15 16 42 41
7 6 5 43 46
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 111. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 57, délre 123 mérföldre található.

Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 433. Kapsz 5 VP-t.]

h 1001 használod az 1001. tárgyat
Használod a drakolit sisakot. Sebeid gyógyulnak (+308 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 433.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimposzt a másikra rohansz. Olimposszal néhányszor megcsapod a manaelementál egyik csápját. (8 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Zarknod szemével párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Olimposszal néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Zarknod szemével megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5195, sebződés: 8, gyógyulás: 465, összesen: +457 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 423. Kapsz 10 VP-t.]

h 697 7777 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+994 varázspont, -1989 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 423.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 15 VP-t.]

v 198 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

be 111 bemész a 111. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

tv 186 106 támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 106. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: háló. 106. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 36 38 mozogsz 36 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

ftv 37 256 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 256. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

ftv 186 577 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 577. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

tv 186 106 támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 106. varázslatot
186. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: pusztító végzet. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 40 mozogsz 40
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

vv 205 109 11 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 11. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 2 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezőjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

lm 42 43 44 mozogsz 42 43 44
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

lm 46 47 49 mozogsz 46 47 49
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

lm 52 54 55 mozogsz 52 54 55
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

vv 109 11 elmormolod a 109. varázslatot a 11. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 2 VP-t.]

be 111 bemész a 111. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

lm 14 15 16 mozogsz 14 15 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

lm 19 23 27 mozogsz 19 23 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 402. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 Thargodan esszencia). [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal a 738. tárgyat
Leveszed a drakolit sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed a tleikan karkötőt, majd a csuklódra húzod a Natharion karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 865. tárgyat a 895. tárgyat az 527. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 309. tárggyal a 738. tárgyat
A nyakadba akasztod a csontamulettet.
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 144. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 8. BP: használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1234 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 400. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 399. játékheted és a 396. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 10. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 342 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő Garmhuun familiáris mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimposzt a másikra támadsz. Olimposszal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris fekete karját. (8 támadással 944 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Olimposszal halálos csapásokat osztva péppé vered a Garmhuun familiáris bal lábát. (8 támadással 918 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor súrolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. Semmi hatás! Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 440 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2783, sebződés: 856, gyógyulás: 178, összesen: -678 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 45 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 302 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy selyemszárnyas. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1318 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas bal szárnyát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével megvagdalod a selyemszárnyas jobb lábát. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 50 életpontot sebeztél. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 391 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 69 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvagdosod a selyemszárnyas testét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Többször beletép húsodba a selyemszárnyas. (2 támadástól 406 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2631, sebződés: 937, gyógyulás: 352, összesen: -585 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+383 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 50 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 262 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 222 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 197 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 25 VP-t.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 9, 10.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 537 pontot. A következő körben tehát 737 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Borzas Ámlin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr első számú avatárja vagy. Papi hited: 1050. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 396. fordulód.

Erő: 70 (101) Szint: 52 Merészség: 10/10 Magasság: 123 cm
IQ: 68 (89) Támadás: 72 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 68 (77) Védekezés: 127 Menekülés: 15 % Életkor: 68/461 év
Egészség: 68 (87) Életpont: 1392/1394 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 72 (89) Varázspont: 4225/2719 Pénz: 3215 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 16/-3 Pszi pont: 932/138 Halhatatlanság: 16 %
Eddig összesen 5011 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 119256 TP-t kaptál. Jelenleg 33582556 TP-d van. A következő szinthez még 7417444 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, káoszdémon, trakuun lidérc. A 389. fordulódban 6419 arany került a bankszámládra. 6643 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/98 ökölvívás: 7/22 szúrófegyverek: 7/2
vágófegyverek: 29/36 (+4%) ütőfegyverek: 52/38 (+2%) lőfegyverek: 8/40
dobófegyverek: 40/3 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (100%) << Fókuszpenge (#639) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/75 2. nyomkövetés: 102/57 (+18%) 3. mászás: 36/25
4. csapdakészítés: 28/72 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/95 6. gyógyítás: 5/69
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 24/32 9. szörnyidomítás: 8/48
10. teológia: 322/54 (+82%) 11. taumaturgia: 148/83 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 15/28 14. harcművészetek: 3/76 15. zene: 6/1
16. szörnyismeret: 43/81 17. pszi: 39/5 (+3%) 18. zárnyitás: 29/64
19. vadászat: 7/76 20. vitalitás: 7/15 21. bányászat: 35/51 (+1%)
22. úszás: 2/0 23. főzés: 11/20 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 58
9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod greén örvényt (#443) fedett veremmel (#219)
mászol max. 350 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
Chara-din hívők (#987), Thargodan kufár (#335), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), márvány sárkány (#328), ezerszemű bestia (#288), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,27,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) agyburok (#90)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 59, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> szubreális vámpír (#223)
háló (#186) >> noth szellem (#250) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) pusztító végzet (#106) >> férfiak (#998)
pusztító végzet (#106) >> nők (#999) puha ütés (#60) >> vark. kardtáncos (#693)
puha ütés (#60) >> csataremák (#694) méregfelhő (#37) >> kardfogú fülemüle (#146)
méregfelhő (#37) >> woorgard (#231) méregfelhő (#37) >> lidércúr (#252)
méregfelhő (#37) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> magnetikus praglonc (#200)
méregfelhő (#37) >> drótszőrű mópat (#426) méregfelhő (#37) >> nekrit parazita (#787)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
háló (#186) >> pszi elementál lord (#272) háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239)
pusztító végzet (#106) >> keyrasi démonlidérc (#788) pusztító végzet (#106) >> mösze uralkodó (#789)
méregfelhő III (#229) >> kamionoszaurusz (#767) pusztító végzet (#106) >> hájas okerón (#462)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) háló (#186) >> tleikan főbíra (#512)
pusztító végzet (#106) >> leviathán lárva (#476) bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
bo'adhun csapás (#266) >> zseléféreg (#453) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511) pusztító végzet (#106) >> tleikan amazon (#534)
háló (#186) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> kyorg őrgólem (#567)
pusztító végzet (#106) >> sziklaelementál (#437) pusztító végzet (#106) >> táncoló ogre (#435)
pusztító végzet (#106) >> Koponyazúzó Emma (#495) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
bo'adhun csapás (#266) >> varkaudar remete (#465) bo'adhun csapás (#266) >> Toodrok Din (#503)
pusztító végzet (#106) >> P. Vlagyimir (#570) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
háló (#186) >> káoszdémon (#547) háló (#186) >> vérszomjas karvaly (#555)
háló (#186) >> energiaelementál (#577)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 59, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> káoszdémon (#547) ongóliant tombolás (#146) >> Morghatal A'ton (#544)
tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538) ongóliant tombolás (#146) >> woorgard (#231)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar vajákos (#690) ongóliant tombolás (#146) >> mópat fatty (#317)
ongóliant tombolás (#146) >> Thargodan kufár (#335) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274)
agytaposás (#180) >> vortexmágus (#418) agytaposás (#180) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
2.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 2)
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fekete gyöngy (#99) 4 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
6 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
105 arany (#50) 10 kerek kő (#19) 3 purifikátor háj (#269)
2 varázskő (#305) 16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(289,16) Garmhuun familiáris (#543), karbionális látomás (#693), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), selyemszárnyas (#541)
(290,14) kísértetvándor (#568), Dornodon oltár, 35. jellempróba, érclelőhely
(290,15) kísértetvándor (#568), Sheran oltár, 21. jellempróba, purifikátor császár (#393)
(291,12) a 110. labirintus bejárata, purifikátor császár (#393)
(291,13) 40. jellempróba, Dornodon oltár, kémsárkány (#545)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek