Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 3. 9h:09' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1583 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
ek 7 4 3 | t. energia kisütése: 7 4 3 |
hu 192 196 307 | hulladék: 192 196 307 |
hu 194 436 307 | hulladék: 194 436 307 |
hu 308 72 160 | hulladék: 308 72 160 |
hu | hulladék: |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a norpadolótika testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a norpadolótika testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a norpadolótika kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 129, gyógyulás: 4, összesen: -125 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a massza egyik karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 púderkövet. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 54, gyógyulás: 3, összesen: -51 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 160, gyógyulás: 2, összesen: -158 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 381952 TP, -13 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -27 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [172,48] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval megütöd az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magger fejét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [173,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra rohansz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal vállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a légirozmár bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval megcsapod a norpadolótika jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 114, gyógyulás: 3, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [175,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [177,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a roguena bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena jobb első lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 107, gyógyulás: 1, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [178,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az étkezési homár testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az étkezési homár bal hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
kb 310 3 | kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot) |
a 310 3779 3 | átadod a 310. tárgyat a 3779. kalandozónak (3 darabot) |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
Erő: | 29 (32) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 35 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 457 kg |
Ügyesség: | 31 (34) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/27 év |
Egészség: | 38 | Életpont: | 350/156 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 41 (45) | Varázspont: | 616/0 | Pénz: | 161 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 146/165 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/10 (+16%) | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 14/14 (+22%) |
vágófegyverek: | 15/59 | ütőfegyverek: | 30/55 (+12%) | lőfegyverek: | 18/10 (+24%) |
dobófegyverek: | 23/69 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/90 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 92/91 (+20%) | 3. lopás: | 6/97 |
4. mászás: | 11/76 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 22/91 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/33 |
7. gyógyítás: | 102/87 (+60%) | 8. titkosírás: | 21/13 (+10%) | 9. felderítés: | 25/9 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 47/84 (+9%) | 12. taumaturgia: | 69/52 (+4%) |
13. versengés: | 1/88 | 14. harcművészetek: | 2/64 | 15. zene: | 30/13 |
16. szörnyismeret: | 14/68 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/67 |
19. vadászat: | 12/29 | 20. bányászat: | 31/51 | 21. úszás: | 11/34 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | galachmit (#310) | 4 | stukilövedék (#414) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 9 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 15 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ubuk tüske (#131) | 1 | víz (#27) |