Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Gyógyító érintés
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9375)
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tompaeszü Nyüzsi 399. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 25. 10h:18'
EZ A 559. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
560. játékheted kezdete: aug. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3894
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 271
Extra forduló: 1

TOMPAESZÜ NYÜZSI KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,55] koordinátán. Qpica átadott neked a 12. napon 7 TU-t. Bossy átadott neked a 19. napon 6 TU-t. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Blondman adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 bo'adhun idolt. A táborozás 7. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+32 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+424 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+46 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ryuku légiós nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 732.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 722.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.] Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy késõbbi szinten). Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 718.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 708.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az õselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]


kf 649 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Leveszed az Urgod kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyûjét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

a 259 1247 1 átadod a 259. tárgyat az 1247. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[155,55] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Steven McCar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielõtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érõ szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [156,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy áeratikus hasnyák! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (20 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartõrrel eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa a levegõben csattan. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy malmot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerõ). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 680.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Iszonyatos a hangzavar itt. Az odakint forgó szélkerekek egy õrlõ eszközt mozgatnak. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Mosolygós arckifejezésébõl ítélve jó emberismerõ, már tudja, hogy te nem fogsz ártani neki. Haramiák fenyegetik mostanában a malmát. A legszívesebben felbérelne a védelmére, de így a fosztogatások után, nincs semmije, amit fizetségként adhatna. Azt mondja, kell egy kis idõ, és a malom újra termel bevételt. Utána fizetni is tud majd. Talán nincs is szükség fizetségre érte, ha haramiával találkozol, úgyse hagyod elmenekülni. Ez látszólag megnyugtatja. Mosolyogva búcsúztok el. [5 pontot használtál fel, van még 675.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[157,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy szárnyas gömböc orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerõ).

(Továbbmész...) [157,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenõrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerõ). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentrõl beszûrõdõ fényt. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütõ ellen.}

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Agyartõrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípõd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg õsmágus! {támadása: 30.}

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lõ rád. 61 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregbõl. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+300 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. {max. életpontja: 141-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Az ellenfeledet borító tüskék megsebeztek. (-22 életpont.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartõrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. [gromak bõr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Mûködik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerõ).

(Továbbmész...) [158,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütõ ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) {GYD:} Agyartõrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? A 4 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Mûködik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerõ). [61 pontot használtál fel, van még 614.]

m 4 mozogsz délre
[158,58] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy krómkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy kétfejû troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 111-130.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejû troll testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartõrrel jól megszúrod a kétfejû troll testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kétfejû troll karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejû troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 930 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Agyartõrrel jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion csapása csak a levegõt találja. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerõ). [16 pontot használtál fel, van még 598.]

kt 43 20 elkészíted a 43. tárgyat (20 darabot)
Begyûjtöttél 20 tükröt. [100 pontot használtál fel, van még 498.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[159,59] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élõholt tigris. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívõi építették. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy vadász quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Agyartõrrel megérinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerõ).
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [160,60] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 141-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.) Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy élõholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 171-190.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következõ pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerõ). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [161,61] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy norpadolótika. {max. életpontja: 241-260.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szõrös gömbtestét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Agyartõrrel megérinted a norpadolótika szõrös gömbtestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerõ). [92 pontot használtál fel, van még 406.]

kf 462 531 kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a Huddens kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyûjét. Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

v 198 193 95 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(155,55) márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 48. jellempróba
(156,54) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), malom (#1204), 31. jellempróba
(157,55) gumifa (#38), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720)
(157,56) quwarg boly (#359), oltár, 43. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg õsmágus (#302), tüskés harci
gromakok (#156)
(158,57) mûvészi porolit (#720), qwarg rohamosztagos (#242)
(158,58) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), érclelõhely, kétfejû trollok (#163), ekharion (#232)
(159,59) élõholt tigris (#766), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Sheran oltár, vadász quwarg (#241)
(160,60) quwarg harcosok (#201), 36. jellempróba, szopógödör (#177), élõholt quwarg (#202)
(161,61) norpadolótika (#226)

[193,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következõ küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.) Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel elõtted, szinte a semmibõl elõteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentrõl, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetõtõl-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltûnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (727. épület.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerõ). [-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 396.]

kf 1088 466 649 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 466. tárggyal a 649. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 396.] Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. Leveszed az Urgod kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyûjét. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. Tágas, gyéren berendezett épületbe érkeztél. Sokkal nagyobbnak tûnik, mint amilyennek kívülrõl tûnt, lehet hogy valamilyen térnövelõ illúzióvarázslat kelti ezt, bár mi értelme lenne... A terem közepén egy íróasztal áll, mögötte rendkívül alacsony növésû, színes ruhás gnóm üldögél. Valamilyen iratba mélyed, és csak akkor kapja fel a fejét, amikor elindulsz felé. - Üdvözöllek kalandozó! Kerülj beljebb - mondja, és feláll a székrõl, hogy úgy fogadjon. - Mi járatban vagy erre? Megérdeklõdöd, mi ez a hely itt. - Ez a fõépület, ahonnan az összes, Ghallát keresztül-kasul bejáró vándorcirkuszunk mûködését koordináljuk - meséli a gnóm. - Illetve több ilyen épület is van, minden szektorhoz tartozik egy. Én Russlan vagyok, általában én tartom itt rendben a dolgokat. Meg persze a többi fõsátorban is, általában minden nap másik helyen ellenõrzök mindent. - Aztán egy kristálytáblát tesz maga elé, és lassacskán fel is ismered a rajta lévõ ábrát: a kontinens egy részének térképe az. A zöld és barna háttérszínnel jelölt síkságokon és hegyvidékeken mágikus, fehér pöttyök villognak. - Ezek itt a vándorcirkuszaink! Jelenleg épp ezeken a helyeken járnak, és mivel tudati kapcsolatban vannak velünk, egy varázslat segítségével egyidejûleg ezeken a térképeken is megjelenítjük õket. Így könnyebb eldönteni, melyikük merre menjen. Eltöprengsz azon, hogy milyen sok van belõlük, és csak utólag jössz rá, hogy hangosan gondolkodtál. - Igen, sokan vannak - mondja a gnóm. -, viszont valószínûleg néhányukat a közeljövõben vissza kell rendelnünk, mert nem bírjuk a fenntartásukat anyagilag. Nagyon kevés bevétel folyik be a cirkuszozásra vágyó kalandozóktól, sokkal többre számítottunk a vállalkozás beindításakor. Már a bankok sem adnak nekünk hitelt, hiszen még az elõzõeket sem tudtuk visszafizetni. Õszinte sajnálkozással tekintesz a hivatalnokra, és elképzeled, milyen sivár is lenne az életed a vándorcirkusz állandó jelenléte nélkül. A mutatványosok felbukkanása színes pont a szörnyöléssel telõ hétköznapokban. - Tudnál! - feleli felviruló arccal a gnóm a kérdésedre, melyben udvariasan aziránt érdeklõdsz, vajon te tudnál-e valahogy segíteni. - Jelenleg épp a szekereket vontató lovak és egyéb teremtmények ellátása a legnehezebb feladatunk. Az élelmezés rengeteg fáradtságba és pénzbe kerül, nem igazán bírjuk anyagilag. Ha szereznél nekünk olcsón 20 kiló amnioszt, az sokat segítene. Persze nem kívánjuk ingyen! A bolti ár negyedét kifizetjük érte. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendõiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(193,95) cirkuszi fõsátor (#727), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203),
csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Észreveszel egy fõutcát. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerõ). Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 381.]

fa 504 5216 1 feladod az 504. tárgyat az 5216. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Xantia Morphilia részére szánod. Átadsz 1 aranytermõ ládikót. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 378.]

faa 128 112 feladod a 128. tárgyat a 112. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Xantia Morphilia részére szánod. Átadsz 2 sallank karmot. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 19 madártollat. Ennek elküldése 43 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 372.]

fa 43 2823 20 feladod a 43. tárgyat a 2823. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Silverstrone részére szánod. Átadsz 20 tükröt. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 369.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [193,95] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy cirkuszi fõsátor (727. épület.). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerõ). [8 pontot használtál fel, van még 361.]

szk 361 360 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

vv 83 25 25 elmormolod a 83. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 360.] Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 360.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 360.]

ef 14 energia fejlesztése 14
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-13 TU.] A befejezéshez még 205 TU szükséges. [130 pontot használtál fel, van még 230.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. Leveszed az õselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. Leveszed a Huddens kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyûjét. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.] 12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.] 12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.] 12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.] 12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.] 12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 220 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerõ). [25 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-40 életerõ). Kimerített a gyorsvágta. (-6 életerõ) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 540 pontot. A következõ körben tehát 740 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY)
Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelybõl mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kõszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következõ pillanatban lüktetõ energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül).

ÉLÕHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élõholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicsõ tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élõholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élõholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színû virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövérõl (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyûgözõ lehet: - vagy max. életerõd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelõre nem tudni, remélhetõleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.



KARAKTERLAP
Tompaeszü Nyüzsi, egy fekete, göndör hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Raia fõpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.

 Erõ:41 (44)  Szint:27  Merészség:10/5 Magasság:149 cm 
 IQ:55 (57)  Támadás:23  Agresszió:3 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:44 (43)  Védekezés:94  Menekülés:40 % Életkor:33/33 év 
 Egészség:41 (45)  Életpont:495/273  Jellem: jó (696) Tul. pont:
 Szerencse:51 (1)  Varázspont:940/12  Pénz:685 arany Kép. pont:20 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:128/1   Halhatatlanság:1 %   EFejl:22 
Eddig összesen 2622 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15838 TP-t kaptál. Jelenleg 2097834 TP-d van. A következõ szinthez még 202166 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, õsdentor.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/34   ökölvívás: 34/53 (+6%)   szúrófegyverek:20/36 (+4%)
  lõfegyverek: 25/93   dobófegyverek: 19/81   

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírtõr (#364)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -11.); vashegyû nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 55/22 (+16%)   2. nyomkövetés: 107/18 (+18%)   3. mászás:21/63 (+6%)
  4. csapdakészítés: 26/2 (+6%)   5. csapdaészlelés: 5/16   6. gyógyítás:59/99
  7. titkosírás: 21/36   8. felderítés: 29/60   9. szörnyidomítás:10/29
  10. teológia: 46/73 (+21%)   11. taumaturgia: 68/40 (+36%)   12. szerencsejáték:6/83
  13. versengés: 1/39   14. harcmûvészetek: 32/5   15. zene:12/0
  16. szörnyismeret: 36/45 (+18%)   17. pszi: 12/5 (+13%)   18. vadászat:5/0
  19. bányászat: 23/93 (+17%)   20. úszás: 8/94   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243), fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), õrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szörnycsábítás (#83)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> velociraptor (#161)
tûzesõ (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tisztítótûz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótûz (#44) >> áeratikus hasnyák (#243) tûzesõ (#61) >> nõk (#999)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élõholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bo'adhun tiara (#744) 2 * Bufa páncélja (#538) 1   cetbõr válltömés (#1091)
1   gyémántsisak (#467) 1 * hósárkánybõr csizma (#1088) 1   Huddens kesztyûje (#649)
1 * lidérckorona (#531) 6 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
2   Morgan sipkája (#466) 1   õselemek köpenye (#560) 1   ryuku kesztyû (#690)
1   tankány karom (#237) 1 * Urgod kesztyûje (#462) 1   varkaudar csizma (#317)
1 * zafír erõöv (#397) 1   zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
2 * agyartõr (#420) 2   bumeráng (#249) 2   esszenciakristály (#350)
33   ezüstshuriken (#327) 5   ezüsttollú nyíl (#363) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkés (#6) 1   moa stuki (#413) 26   nyílvesszõ (#108)
6   nyu-shuriken (#157) 1   óriásölõ (#528) 1   pásztorbot (#513)
2   rézgolyó (#343) 6   rövid íj (#107) 2   stukilövedék (#414)
1   szigony (#389) 3   tolmokov-koktél (#351) 3 * vámpírtõr (#364)
5   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   jegygyûrû (#736) 1 * kreiton fókusz (#853) 1   mászó-karperec (#392)
1 * nap szimbólum (#141) $1 * obszidián karkötõ ($229) 3 * roxati üvegszem (#443)
1   ryuku karvédõ (#687) 4 * smaragd védõgyûrû (#223) 4 * szerencsetalizmán (#366)
1   viharamulett (#611) 1 * zafír védõgyûrû (#532)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   alkímiázó üst (#341) 6   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bo'adhun idol (#745) 8   ezüst kulcs (#184) 2   furulya (#233)
32   kaja (#2) 1   kinemfogyó tegez (#368) 5   kötél (#92)
1   kristályfolyadék (#449) 4   kulcskarika (#648) 4   moa katalizátor (#386)
2   nagy bronzkulcs (#185) 3   nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243)
1   roxati zárfaló (#314) 1   smaragd kulcs (#241) 4   sötét tekercs (#535)
2   szeksztáns (#32) 23   szent jogar (#150) 1   szopókõ (#259)
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
16   fûszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
15   sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 287]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1   toxyl üvegcse (#592) [benne 10 csepp toxyl (#591), fér még: 0]
30   vizestömlõ (#3) [bennük 511 korty víz (#27), fér még: 89]
24   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 480]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   bakkura bõr (#95) 13   borkonyó bibe (#312) 4   bruhatagnyelv (#1230)
1   bunthar bõr (#733) 1   cetuszony (#1075) 19   csalánvirág (#582)
14   csillagbot (#929) 1   dlathog kõzet (#829) 1   dorony tüdõ (#212)
2   dözmöng szív (#122) 9   ében toboz (#578) 5   etra hályog (#712)
12   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 4   galachmit (#310)
9   kaktusztüske (#114) 2   karbin plazma (#199) 21   kék orchidea (#68)
11   kvazár (#244) 10   lélekesszencia (#619) 10   moa burát (#384)
4   moa gyémánt (#385) 7   moa gyöngy (#378) 13   moa obszidián (#380)
1   moa rubin (#379) 6   moa smaragd (#377) 12   moa üveggömb (#383)
23   mocsári penke (#148) 7   mutáns csont (#331) 3   ormánygõte csont (#21)
13   pézsmatökmag (#934) 3   pirkit (#153) 1   praglonc hártya (#215)
3   púderkõ (#119) 2   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
3   ramit kõ (#226) 2   raptor karom (#281) 3   remák szív (#264)
5   rémplazma (#616) 9   smirglilevél (#29) 5   szárnyas hernyó (#69)
1   szuperkötél (#209) 2   téfea-agy (#172) 1   teknõsesszencia (#702)
1   Thargodan esszencia (#328) 3   ytterium kõzet (#965)    

Összsúly: 131.76 kgMegterheltség: 134%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
22   csalánvirág (#582) 4   esszenciakristály (#350) 40   galachmit (#310)
1   hibátlan cetbõr (#1090) 78   kaja (#2) 2   mágusölõ (#422)
129   pirkit (#153) 1   raptor szablya (#482) 16   rémplazma (#616)
1   Rhatt páncélja (#458) 60   szent jogar (#150) 1   Thór pörölye (#640)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
93 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 aranytermõ ládikó (#504)
19 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 2 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 42 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 5 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69)



E körben tett lépéseid térképe

(193,95) cirkuszi fõsátor (#727), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203),
csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A térképezõ programok, és a könnyebb követhetõség kedvéért a szekérkaravánokról mostantól a térképadatok között is írjuk, merre tartanak.
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.
* Mostantól, ha folyadékot gyárt a karakter KT paranccsal, és paraméternek nagyobb számot ad meg, mint amennyi tartója lenne a tárolására, csak annyit gyárt le, amennyi elfér. (Korábban a felesleg azonnal szétfolyt.)
* A fekete lótuszról kettõ virágot is le lehetett egy körben szedni, de csak két parancsból - ez volt az eredeti elgondolás. A mai nappal eltöröltük ezt a bonyolítást, KT 446 2 hatására rögtön kettõt szed a karakter.
* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A tolvajszem varázslat, amennyiben az elmondója láthatatlan volt, nem szolgált információval más kalandozókról. Kijavítottuk a hibát.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* A pszi fejlesztést nem használja a karakter akkor, ha a pszije már becsillagozódott, vagyis amúgy sem lenne semmi hatása.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.