3. forduló, 5. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 23. 12h:53'
EZ A 4. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,4] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

t 10 támadod a 10. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

t 11 támadod a 11. szörnyet
FT 11 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

t 13 támadod a 13. szörnyet
FT 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

t 13 támadod a 13. szörnyet
FT 13 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

t 22 támadod a 22. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 4 7 1 mozogsz délre, északnyugatra, északkeletre
[15,5] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. (ld. enc.) Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy kavadu. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kavadu bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kavadu testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a kavadu. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [14,4] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy púdersziklát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét.
(Feltételes támadás:) Egy homokvarány! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a homokvarány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alkibiades. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [15,3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, csillogó szemű elf férfival. Ruházatát egy drótszőrű pincsi trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vektra. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[30 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 56 4 elkészíted az 56. tárgyat (4 darabot)
Itt nincs mákrózsa bokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mákrózsa virágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 8 mozogsz északra
[15,2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 154 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.)
(Feltételes támadás:) Egy gonyolék! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gonyolék fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 89.]

be 504 bemész az 504. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[16,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett bo-skorpió. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [17,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett grákó denevér lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a grákó denevér fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[18,-1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel egy rát-fát. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tigroszlán. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tigroszlán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tigroszlán kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tigroszlán kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 43 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, zöld szemű árnymanó nővel. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Akkemi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [19,-2] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt.

[20 pontot használtál fel, van még 9.]

k 1 2 2 követed az 1. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 2 2 2 követed a 2. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 3 2 2 követed a 3. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 4 2 2 követed a 4. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 5 2 2 követed az 5. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 6 2 2 követed a 6. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 7 2 2 követed a 7. fajúakat 2 lépésig keletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kezdő zöldfülű helyett tapasztalatlan kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Most már elég hatalmas vagy ahhoz, hogy nyíltan mutogasd trófeáidat, győzelmi jelvényeidet. (ld. enc.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 135 pontot. A következő körben tehát 144 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY)
Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne).

KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével.

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY)
A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál).

VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY)
A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene.

TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

TRÓFEÁK
Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket.

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez a 4. fordulód.

Erő: 14 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 11 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 72/23 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 16 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 86 TP-t kaptál. Jelenleg 171 TP-d van. A következő szinthez még 79 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 dobófegyverek: 2 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 3 (+1)
4. harcművészetek: 2 5. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
démontetű (#15) (csak egyszer)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
2 * dárda (#10) 1 kőkés (#6)
3 kaja (#2)
1 grákóbőr (#41) 4 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 10 smirglilevél (#29) 7 tigroszlán fog (#63)
2 varányszem (#30)
1 * vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]

Összsúly: 8.04 kg Megterheltség: 21%
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dárda (#10) 1 grákóbőr (#41) 1 kavadu lebeny (#24)
7 tigroszlán fog (#63) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(14,4) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), homokvarány (#16), Alkibiades (4300. kalandozó)
(15,2) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, gonyolék (#13)
(15,3) oltár, Vektra (4502. kalandozó)
(15,5) mély kút (#93), tavacska, kavadu (#19)
(16,1) bo-skorpió (#54), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 21. jellempróba, szárnyas gömböc (#12)
(17,0) 20. jellempróba, grákó denevér (#25)
(18,-1) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 18. jellempróba, tigroszlán (#43), Akkemi (4181. kalandozó)
(19,-2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

Üzenet küldése a karakternek